Gå til innhold

Tegninger fra barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "normalt" at en 16-åring gir tegninger til andre når hun møter dem/ drar på besøk til tanter etc? Synes det virker barnslig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anse dette som normalt, med mindre denne 16-åringen er spesielt flink og har tegning som hobby:)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er koselig å få tegninger jeg! Selv om det er fra en på 16 år så er det jo koselig at den har laget en tegning og gitt noe personlig. Synes iallefall jeg ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det "normalt" at en 16-åring gir tegninger til andre når hun møter dem/ drar på besøk til tanter etc? Synes det virker barnslig...

Hvor mange 16 åringer tenker på å ta med noe til tante i det hele tatt?

Fantastisk flott av 16 åringen.

• Liker 10
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid glad for en tegning, selv om det er fra en 16åring :jepp:

Skrevet

Hvis 16-åringen er flink til å tegne og liker det, så hvorfor ikke? Jeg fikk tegning til jul fra min niese på 23, hun hadde tegnet hunden min.

• Liker 4
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg synes det er greit viss hun liker å tegne :)

-Men ville ikke betegnet en 16-åring som barn. Da er man mer eller mindre ung voksen eller ungdom.

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Hvor mange 16 åringer tenker på å ta med noe til tante i det hele tatt?

Fantastisk flott av 16 åringen.

Skriver under på denne. Håper sønnen min vil gjøre lignende når han blir såpass gammel.

Skrevet

Er ikke akkurat så veldig flink...Er litt naiv, på en måte, og synes hun selv er flink da.

Gjest henriett3
Skrevet

Er ikke akkurat så veldig flink...Er litt naiv, på en måte, og synes hun selv er flink da.

Da kan hun bare få lov til å synes det da :)

• Liker 4
Skrevet

Min 16-åring tenger fortsatt til meg. Og lager kort selv når hun skal i burdag el. Vi har en bunke med hvite, dobble og blanke kort som ungene dekorer etter ønske og anledning, og her er det fast at de også lager kort når jeg skal gi bort noe, f.eks til en venninne. Synes ikke det er veldig barnslig, nei.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så flott at hun har noe hun synes hun er flink til, tenker jeg da :)

• Liker 6
Gjest Consensio
Skrevet

Hvorfor skal altmulig være normalt.

Det lurer jeg også på.

Hvorfor skal man lete etter feil og unormale ting?

Hva så om hun er 16 år, hva så om hun tegner og gir de bort til sin tante, og gud forby at hun selv syns hun er flink til å tegne!!

Hva med å heller bry seg om litt viktigere ting?

• Liker 2
Skrevet

Det er ergelig at vi ikke alle er helt like altså ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Min 40 år gamle venninne gir bort hjemmemalte bilder i gave stadig vekk.

Det gjorde forøvrig min ex-svigermor på noen-og-seksti også.

Hvorfor skulle det være verre at en 16-åring gjør det?

(Forøvrig er ikke en 16-åring et barn, men det er vel en annen diskusjon.)

• Liker 3
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg tenker som så, at har sekstenåringen talent for tegning, altså at tegningene er skikkelig bra lagd så er det greit, men jeg syns det er barnslig om en 16 åring som ikke er noe flink til å tegne kommer med en tegning.

F.eks jeg er 29 da men jag hadde aldri i verden tegnet en tegning til noen, for jeg kan jo ikke tegne, så da hadde det blitt veldig sært om jeg skulle tegne tegninger til noen.

Eneste unnskyldninga for å gi dårlige tegninger er dersom man er et barn eller tilbakestående.. mener jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som så, at har sekstenåringen talent for tegning, altså at tegningene er skikkelig bra lagd så er det greit, men jeg syns det er barnslig om en 16 åring som ikke er noe flink til å tegne kommer med en tegning.

F.eks jeg er 29 da men jag hadde aldri i verden tegnet en tegning til noen, for jeg kan jo ikke tegne, så da hadde det blitt veldig sært om jeg skulle tegne tegninger til noen.

Eneste unnskyldninga for å gi dårlige tegninger er dersom man er et barn eller tilbakestående.. mener jeg.

Eller dersom man er "kunstner" ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig. Virker som du selv ikke liker ideen,ts?

Skrevet

Jeg gjorde det, men tegningene jeg lagde som 16-åring var ganske ok.

Men jeg ga jo bort tegninger da jeg var 13 og, og de var ikke spesielt bra. Er man for gammel til å gi bort dårlige tegninger som 13-åring, eller hvor går den grensen?

Jeg gir forresten fortsatt bort tegninger innimellom, til folk jeg er veldig glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...