Gå til innhold

Au,au,au min eggleder har sprengt!


pinky22

Anbefalte innlegg

Etter mye hit og dit hos legedom sjukehuset ble jeg i dag innlagt for mulig operasjon i morgen, min graviditet lå sansynligvis i egglederen og nå har denne sprengt....:(

Eller så var det en syste som har sprengt, legen sa at jeg mulig må fjernebhelenegglederen noe som er veldig sårt, jeg som harbstrevet med å få barn i over 2 år og nå er den ene siden ødelagt:/

Han ville vente med eventuell operasjon i morgen i tillfelle graviditeten er inntakt fortsatt......:/

Så her ligger jeg nå på observasjonen og kjeder rævva av meg og er såååmnervør for morgendagen, dette kan jo ikke ende godt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig rart ut om egglederen din har sprukket og du bare ligger til obeservasjon!! Jeg opplevde svangerskap i egglederen, egglederen sprakk i det jeg kom inn på sykehuset, jeg gikk rett i bakken av smerte og besvimte. Og det var det siste jeg husket før jeg våknet opp etter narkosen og egglederen var fjernet. Når egglederen sprekker så går fostervev og masse blod rett i bukhulen, og man kan blø ihjel og må opereres raskt.

Uansett god bedring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd på smertestillende nå i en uke, så fort jeg har kjent smerte har jeg tatt det, hadde et smertehælvette på fredag da jeg ikke tok det da var det inn på sjukehuset 2 ganger den dagen. Var hos gynekologen i dag tidlig og han så den hadde sprukket, har fullt av blo som ligger inni buken,.. Men han sa det var kanskje en syste som hadde sprekt den og at det var en sjans for at det gikk bra me barnet, derfor ligger jeg på overvåkning... Han sa at så lenge jeg ikke blør mye og har vondt nå skulle han heller ta en ny blodprøve i morgen og hvis hcg nivået fortsatte og stige ville han ikke operere PDA da mister jeg fosteret, og at kroppen selv sugde opp blodet som var oppsamlet i magen..... Ikke mer veit jeg, men kjenner på undersiden av magen at den er full av blo Stein HDR og vond og ta på... Jeg bare krysser det jeg har for i morgen.....XxX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...