Gå til innhold

Ømme bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et teit spørsmål, men men... Vi prøver å få barn og det er nå seks dager siden sex og eggløsning.

Jeg vet det antagelig er umulig å kjenne noen symptomer så tidlig, da egget antagelig ikke har festet seg enda men puppene mine er så vanvittig ømme! Startet i går, og har aldri opplevd noe slikt før. Jeg kjenner de liksom hele tiden og de føles helt sprengte....

Er det mulig å kjenne symptomer SÅ tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Det er individuelt, men ja. Det er jo mulig at egget har festet seg litt "tidligere enn forventet". :)

På en annen side kan det være noe annet.

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Så vidt jeg vet, er ømme bryster ofte det aller tidligste symptomet. Men østrogen forårsaker også ømme bryster, og ofte er det en østrogentopp i lutealfasen akkurat rundt der du er nå, så det kan også være årsaken. særlig hvis dere nettopp begynte å prøve, så du ikke har kjent så ivrig etter symptomer før.

Men jeg håper at de ømme brystene betyr noe spennende! Lykke til!

Edit: Skrev feil hormon.

Endret av Modig mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ømme bryster ganske fort da jeg oppdaget graviditeten. Men ømme bryster kan jo også være et tegn på menstruasjon. Føler du at de har vokst? Det var det første jeg ble mistenksom av :)

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. I dag har de ikke vært noe særlig ømme så det er vel antageligvis ingenting..... Var bare så merkelig i går, de var kjempevonde! Jeg er 39 og har aldri opplevd lignende :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg opplever selv at jeg sliter veldig med puppene mine... Det var ikke første tegn men det begynnte uansett tidlig med meg også... cirka 6-7 dager etter eggløsningen. Nå er jeg gravid i uke 6 og har fortsatt vondt.. lit slitsomt noen dager, men ellers syns jeg dette er greit, da har jeg følelse at alt går greit der inne :)

Krysse fingrene for deg! Kan nok hende at puppene er noen dager ømme og neste dag går det bedre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. De har ikke vært særlig ømme før i dag, men nå i kveld sprenger de igjen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... dette kjenner jeg å ;) men bare at jeg har vondt i underlivet når det kommer til å bli kveld... om dagen er det ingenting som skjer.. og om kvelden har jeg veldig vondt... så det kan godt hende at du er på riktig vei ;) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Jeg merket kvalme allerede 6 dager etter EL og siste samleie, så det er nok mulig å kjenne symptomer så tidlig... ømme pupper kom ikke før i romjula, og satte ordentlig inn etter positiv graviditetstest på nyttårsaften ;)

Men det er jo nok av eksempler på at man har vært på symptomjakt og dermed kjenner masse symptomer, uten at man er gravid... Så man vet jo aldri! Jeg turte ikke tro at jeg var gravid de første dagene, men når jeg hadde vært kvalm i en ukes tid begynte jeg å håpe... og dag 35 fikk jeg endelig testene og testa positivt! :D

Lykke til TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ømme bryster veldig tidlig, første tegnet for meg på graviditet. Det gjør at jeg mistenker jeg var gravid i en prøveperiode i kort tid, selv om mensen kom til forventet tid. Jeg hadde definitivt gravid-pupper i noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...