Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjetter på babyen din. Har alltid vært første symptomene hos meg ;)

Uff, ja. Er nok det ;)

Husker jeg sov når jeg kom hjem fra jobb med førstemann. Så er nok det. Men i dag SKAL jeg gjøre noe, men tror ikke jeg tar 30 days. Men har wii, og det er mer et spill og gjør det litt lettere ;)

Skrevet

Skal på dag 7/30 i dag.

Synes ikke jeg merker noe særlig fremgang (bortsett fra på push-ups), men jeg har i hvertfall fått bort flere cm her og der, så det virker nok på sitt vis :strix:

Skrevet

I dag skal jeg ta fatt på dag 16.

Jeg kjenner fremgang. Lettere å småløpe til bussen og jeg klarer flere og flere øvelser.

Øvelsene på level 2 er anderledes enn på level 1, så jeg har gått for den enkle varianten av flere av de. Men nå begynner jeg å klare plank jacks. Det brenner veldig godt i armene gjennom hele økta, spesielt øverst i venstre arm (regner med at det er fordi jeg er høyrehendt :fnise:)

Det var grusomt å begynne på 2kg vekter etter å ha brukt 1 kg vekter gjennom hele level 1. Men nå begynner det å gå litt mer greit (selv om enkelte øvelser er døden (men det er jo det jillian vil vi skal føle).

Men siden jeg hadde 1kg-vekter på level 1, og 2 kg vekter på level 2... Må jeg ha 3kg vekter på level 3? :sjokkert::grine:

Har dere sett at en av smileyene tar jumping jacks? :hoppe: Den er sikkert sponset av jillian.

• Liker 3
Skrevet

Har dere sett at en av smileyene tar jumping jacks? :hoppe: Den er sikkert sponset av jillian.

:fnise:

Skrevet

Starter på level 2 i dag. Føler ikke at jeg har sånn kjempelyst, men jeg MÅ!

Jeg er egentlig en veldig utålmodig person, og vil helst ha markerte muskler med EN GANG. Helst skulle vaskebrettet kommet i går! :sjenert:

Må vel bare bite tenna sammen og holde ut. Det positive er jo at jeg har levd veldig sunt de siste ukene, har holdt meg helt unna alle slags fristelser :spise:

Skrevet

Jeg har vært utrolig lat i det siste. Mandag var den eneste dagen i forrige uke jeg trente. Det finnes ingen unnskyldninger, jeg bare har ikke orket, og har ikke hatt motivasjon.

I dag tok jeg meg sammen (på en måte) Jeg begynte på 9/30, altså level 1, fant ut at jeg virkelig ikke hadde lyst til å trene. Tok en pause, men da jeg satte meg ned igjen tenkte jeg BARE på at jeg MÅTTE trene! Jeg blir helt forvirra av tankegangen min..

Så etter en halvtimes tid reiste jeg meg opp igjen, og tok fatt på level 2. Jeg fant ut at det kanskje ville hjelpe litt på motivasjonen å gjøre noen nye øvelser. Det gikk kjempebra! Veldig tungt, magen knøt seg, armene ristet og noen av øvelsene var helt forferdelige! MEN jeg gjennomførte, nå svett som søren, føler jeg meg bra! Og jeg gleder meg til å ta en god dusj og nyte resten av dagen med god samvittighet!

• Liker 1
Skrevet

Røffetøffa: sånn er jeg også. Hvorfor i alle dager ser ikke jeg ut som victoria secret sine modeller nå!? Jeg har jo hatt 16 økter allerede! :fnise:

Bloodflowers: Så utrolig bra at du samlet krefter og gjennomførte økten. Det føles så godt etterpå, ikke sant?

Jeg har akkurat fullført 16/30. Jeg er over halvveis :hoppe:! Da jeg var ferdig isted, så prøvde jeg meg på Six Weeks Six Pack rett etterpå. Hun har en sånn "modifiserte øvelser"-dame der også, men de var søren meg ikke mye modifiserte! Eneste forskjell var at hun ikke hadde vekter når hun gjorde øvelsene. Jeg klarer ikke burpes!

Burpes = Stå oppreist, og så "hoppe ned" til planke og så sprette opp igjen!

Så jeg ga meg etter 5-6 minutter. Men endte med totalt 332 kcal forbrent. Fornøyd! :takke:

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

12/30!!

Blir noen pauser, ja, men jeg klarer faktisk plank jacks. Ikke like mange som de andre gjør, men jeg klarer det! Enig i at man blir sliten på en helt annen måte på level 2 enn på level 1. Kjenner fortsatt at jeg er varm i armene, to timer etter trening.

Skrevet

Dere er så flinke alle sammen! Og så motiverte! Er jo motivert selv, vil ha flat mage og miste "bærehåndtakene". Jeg vil få bedre kondisjon og føle meg sprekere, men det føles så umulig!

Dessuten har jeg et lite problem med at jeg "belønner" meg selv. Klarer ikke å motstå alle fristelsene, og nå som jeg har trent føler jeg meg sulten hele tiden. :popcorn:

Bor hjemme enda, og kan ikke styre middagene slik jeg skulle ønske. Er arbeidsledig og har heller ikke råd til å kjøpe min egen middag. Noen som har noe tips til hvordan å motstå fristelser??

Lema Ja, den følelsen man har etter å ha dusja og blitt litt restituert igjen, er helt herlig! :jepp:

Skrevet

13/30

Jeg hadde veldig lite lyst til å trene i dag, men så gjorde jeg det likevel. Merker at jeg er nede i en bølgedal nå. Men blir mer motivert av å lese i tråden her, så fortsett å skriv hvordan det går med dere! Dere er superflinke!

Jeg synes fremdeles level 2 er tøff, blir veldig sliten. Greier ikke gjennomføre den siste styrkeøvelsen med squat og heving av vektene, armene bare streiker fullstendig ...

Jeg synes i alle fall at lårene mine er supertighte nå, og rumpa ser bedre ut også!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også kastet meg på denne etter å ha lest i denne tråden, og er på 3/30.

Merker jeg blir sterkere i armene. Klarer å ta flere armhevinger nå enn når jeg startet og det er bra.

Gleder meg til å trene igjen i kveld :)

Skrevet

Nå kan jeg endelig være med i denne klubben! :trene:

Jeg skal laste ned filmen nå, og prøve for første gang når den er ferdig :) Begynte for et par dager med kostholdsforandringer også. Det føles veldig bra!

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! 1/30. Syke sinn. Jeg merker at jeg er utrent. Kondisen går greit nok selv om det er tøft, det tyngste er styrkeøvelsene.

Men jeg har et stort problem - jeg klarer ikke å ta sit-ups. Det er fysisk umulig for meg å komme meg opp! Ikke fordi det føles tungt, jeg simpelthen klarer ikke å bevege opp annet enn nakken, og det skal man jo ikke! Noen andres som har det samme problemet, eller som har byttet ut noen av matte-øvelsene med noe annet? Jeg kan jo ikke ta pause uten å få lov av Jillian! :fy_fy:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! 1/30. Syke sinn. Jeg merker at jeg er utrent. Kondisen går greit nok selv om det er tøft, det tyngste er styrkeøvelsene.

Men jeg har et stort problem - jeg klarer ikke å ta sit-ups. Det er fysisk umulig for meg å komme meg opp! Ikke fordi det føles tungt, jeg simpelthen klarer ikke å bevege opp annet enn nakken, og det skal man jo ikke! Noen andres som har det samme problemet, eller som har byttet ut noen av matte-øvelsene med noe annet? Jeg kan jo ikke ta pause uten å få lov av Jillian! :fy_fy:

Jeg hadde problemer med sit ups i starten. Prøv å ha fokuset på å få skulderbladene opp fra bakken. Og finn et punkt i taket du kan ha fokus på. Jeg kjente jeg anstrengte nakken alt for mye de første 5-6 dagene, men etter det har det gått veldig greit. Stå på! :)

Skrevet (endret)

17/30 er unnagjort!

Etter at jeg prøvde litt av six weeks six pack i går, så har jeg blitt kjempestøl og i dag klarte jeg så vidt å henge med i det hele tatt. kjedelig. Tre dager igjen på level 2. Skummelt.

Endret av lema
  • Liker 1
Skrevet

12/30. :skya:

Level 2 er myyye bedre enn level 1, og jeg blir mer sliten. Men jeg overlevde i dag også! :D Kostholdet er også bare velstand, so this is good!|

Jeg har også lastet ned 6 week six pack, men vet ikke helt om jeg skal begynne på den før jeg er ferdig med 30 days... eller om jeg skal starte med ripped in 30? Hmm. Noen som har erfaring med begge disse videoene? Har uansett tenkt å fullføre begge disse før sommeren kommer :D

Tordag reiser jeg til kjæresten, så jeg får ikke trent på 4 dager :( Det kommer garantert til å bli myye snop og en tur ut på byen på lørdag. Får bare tillate meg selv å skjeie litt ut disse dagene, og begynne påan igjen når jeg kommer hjem. Tørr vel ikke annet, ellers kommer Jillian å tar meg :pisk:

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Ingen shredding i dag. Migrene... Første gang jeg har hoppet over, og har litt dårlig samvittighet, så får ta det igjen i morgen.

Skrevet

Ingen shredding i dag. Migrene... Første gang jeg har hoppet over, og har litt dårlig samvittighet, så får ta det igjen i morgen.

:klem:

Du har vært flink, dette går veldig bra!

Skrevet

I går var det 30 dager siden jeg begynte med shreden, men siden jeg har måttet ta to hviledager er jeg ikke ferdig før i morgen. Gleder meg til å måle igjen, for å se om treningen har gitt noen resultater! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

2/30... smerte! Synes det er rart at man bare skal kjøre på selv om man dør av gangsperr, men jeg gjør det nå likevel! Håper ikke det blir dobbelt så ille i morgen som i dag, haha!

Situpsene gikk faktisk bittelitt bedre i dag. Men jeg merker fortsatt at jeg er veldig n00b når det kommer til teknikk, på alle abs-øvelsene. Jeg har veldig vondt i skuldrene, og ikke på en gangsperr-måte... belaster dem helt feil, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...