AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #381 Skrevet 3. februar 2012 skal straks gjøre 9/30, må bare utsette det litt først.... orker egentlig ikke i dag. Men jeg MÅ.
Mazilla Skrevet 3. februar 2012 #382 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde en ufrivillig hviledag i går, for jeg fikk rett og slett ikke tid. Nå er jeg snart halvveis med level 3, og har bestemt meg for å starte på Jillian Michaels Ripped in 30 når jeg er ferdig 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #383 Skrevet 3. februar 2012 skal straks gjøre 9/30, må bare utsette det litt først.... orker egentlig ikke i dag. Men jeg MÅ. ..og der var det gjort blæh det var kjedelig altså. Men godt å få det unnagjort.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #384 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde en ufrivillig hviledag i går, for jeg fikk rett og slett ikke tid. Nå er jeg snart halvveis med level 3, og har bestemt meg for å starte på Jillian Michaels Ripped in 30 når jeg er ferdig Den skal jeg også begynne med når jeg er ferdig med Shreden! Flinke vi! ..og der var det gjort blæh det var kjedelig altså. Men godt å få det unnagjort. Da har du bare 1 økt igjen på Level 1 -- gled deg til Level 2, den er mye morsommere!! Og Level 3 er enda bedre enn 2`ern igjen!! Flinke, flinke Damer, nå er vi snart Shredded hele gjengen!!
JollyJolly Skrevet 3. februar 2012 #385 Skrevet 3. februar 2012 11/30 Det ble "hviledag" på meg i går, jeg var så sykt forkjøla. Akkurat da jeg skulle begynne på level 2! Trente i dag, men holdt meg på level 1, siden jeg ikke følte meg helt bra. I tillegg fant jeg ikke manualene, så da var det fram med de hersens ølboksene igjen Ikke akkurat noen supertrening på meg, altså, men har om ikke annet gjennomført (minus i går). Dessuten greide jeg 10 + 4 ordentlige armhevinger i dag! Woweee!!
Gjest *Røyskatt* Skrevet 3. februar 2012 #386 Skrevet 3. februar 2012 Dag 9 i dag. Sinnsyke mensensmerter gjorde at jeg kanskje ikke burde ha trent. Fikk i hvertfall veldig vondt i kroppen, men fikk gjennomført. Hadde måledag i går, og har gått ned 2,3 kg på en uke 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #387 Skrevet 3. februar 2012 Heeeei! Jeg ville bare stikke innom og motivere dere litt! Husk at for hver dag dere trener, selv om dere ikke klarer alle øvelsene skikkelig, selv om det blir litt halvgjort, så er det fortsatt muskler som får kjørt seg! Fettcellene skriker i smerte i det de blir forbrent av kroppen deres, dere blir sterkere, smidigere, når svetten renner så vokser styrken og viljestyrken med, dere blir mer og mer definert centimeter for centimeter!! YES, WE CAN! 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #388 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har ikke hørt eller lest noe om innholdet på denne dvden, så vet lite om innholdet. Kan noen nevne sånn grovt hva den inneholder. Hva trenger man som hjelpemiddler for å gjennomføre løpet? tenker på vekter hoppetau og lignene.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #389 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har ikke hørt eller lest noe om innholdet på denne dvden, så vet lite om innholdet. Kan noen nevne sånn grovt hva den inneholder. Hva trenger man som hjelpemiddler for å gjennomføre løpet? tenker på vekter hoppetau og lignene. Du trenger et par vekter, men om det er første gang du trener vekter, holder det å fylle vann/brusflasker med vann og bruke det. Du kan ha godt av ei matte på gulvet, for det er litt ligging under øvelsene Ellers er det rett og slett kardio som får opp hjertepulsen, inn i mellom styrke som trener musklene. Av og til begge samtidig. Andre kan sikkert forklare bedre enn meg, jeg er ikke så god på det
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #390 Skrevet 3. februar 2012 Du trenger et par vekter, men om det er første gang du trener vekter, holder det å fylle vann/brusflasker med vann og bruke det. Du kan ha godt av ei matte på gulvet, for det er litt ligging under øvelsene Ellers er det rett og slett kardio som får opp hjertepulsen, inn i mellom styrke som trener musklene. Av og til begge samtidig. Andre kan sikkert forklare bedre enn meg, jeg er ikke så god på det Takk for svar, synes du forklarte bra. Virker som om dette er noe jeg må prøve.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 4. februar 2012 #391 Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg gjort ferdig dag ti. Leggene mine holder på å drepe meg, så jeg lurer på om jeg må ta hviledag i morgen og la de komme seg litt, eller om jeg skal hoppe rett på fase to?
Mazilla Skrevet 4. februar 2012 #392 Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg gjort ferdig dag ti. Leggene mine holder på å drepe meg, så jeg lurer på om jeg må ta hviledag i morgen og la de komme seg litt, eller om jeg skal hoppe rett på fase to? Er du ikke spent på hva som skjuler seg på level 2 da? 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 4. februar 2012 #393 Skrevet 4. februar 2012 Jo.. men litt redd og Blir sannsynligvis trening i morgen og. Har ikke latt noe annet stoppe meg så langt, kan ikke begynne nå
Solbærsaft Skrevet 4. februar 2012 #394 Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg gjort ferdig dag ti. Leggene mine holder på å drepe meg, så jeg lurer på om jeg må ta hviledag i morgen og la de komme seg litt, eller om jeg skal hoppe rett på fase to? Level 2 har litt andre øvelser. Hva med å prøve level 2, og heller ta en pause mellom dag 11 og 12 om det blir for hardt for leggene?
Solbærsaft Skrevet 4. februar 2012 #395 Skrevet 4. februar 2012 15/30 ! Jeg er halvveis! Gleder meg så utrolig mye til å prøve en av de andre treningsvideoene. Har kjøpt Banish fat, boost metabolism, six weeks sixpack og no more trouble zones. Klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg vil prøve etter det her. Vil begynne å fort jeg har blitt heeelt frisk (nesa mi og jeg er fortsatt ikke venner ) Noen av dere som har prøvd noen av de andre videoene?
Rainbow Skrevet 4. februar 2012 #396 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg bruker dem alternerende (ikke six weeks sixpack, men de to andre) som ekstra trening. De er harde på hver sin måte. Den ene, banish fat boost metabolism, er veldig mye cardrio, så jeg lå på gulvet og pesa flere ganger, og tenkte at hun var gal som ville ha flere repetisjoner av ting. Den har en god del kickboxing-øvelser i seg. Man blir i alle fall veldig sliten! Den andre (no more trouble zones) er nesten utelukkende tung for musklene fordi det går på vekter. Mange tunge øvelser, med vektene over hodet og lignende. Man blir sliten av den også, men på en annen måte. I begge er det noen øvelser som man har vært borti når man har gjort 30 day shred (jeg starta med den i høst), så noe kjenner man igjen. Og noe er verre. Varer 1 time. Var veldig stolt når jeg klarte de videoene når jeg tenkte på nivået jeg lå på etter level 1 første gang, hehe! Forresten er de begge såpass slitsomme at jeg ikke fatter det kan være meninga å trene det hver dag! Hun sier "see you tomorrow". Særlig! Tenkte å ta en runde med level 3 eller noe i dag, vil så gjerne få trent, men tror ikke jeg orker en hel time. Endret 4. februar 2012 av Rainbow81
JollyJolly Skrevet 4. februar 2012 #397 Skrevet 4. februar 2012 (endret) 12/30 og første dag med level 2! Level 2 var MYE hardere enn level 1. Eller virker det bare sånn nå det er nye øvelser? Gleder meg litt til i morgen ... Jeg har også boost metabolism og no more trouble zones. Har ikke prøvd no more trouble zones siden jeg ikke har hatt vekter, men boost metabolism har jeg tatt et par ganger. Husker bare at den er utrolig tøff, i alle fall hvis man ikke er spesielt trent. Veldig mye cardio, som rainbow sier her. Jeg tror heller ikke jeg kunne gjort det hver dag. Det som er bra med shred'en er jo at det bare er 20 minutter, så da kan man gjøre det hver dag uten å bli helt utmattet. Endret 4. februar 2012 av JollyJolly 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. februar 2012 #398 Skrevet 5. februar 2012 Dag 11/30, og første dag med fase 2. Litt frustrert, for jeg klarte jo ikke å holde følge. Og den mageøvelsen i siste runde skjønner jeg bare ikke hvordan jeg skal ta riktig. Kjenner ingenting i magen, men tungt som fy for resten av meg. Planke er litt tungt når man er 100 kg+ liksom... Men det blir nok bedre. Men vurderer den siste mageøvelsen i ett par dager. Om jeg fortsatt ikke kjenner at det gjør noe på magen går jeg over til mageøvelsen fra siste runde, fase 1. Den tok skikkelig.
Wanita Skrevet 5. februar 2012 #399 Skrevet 5. februar 2012 Gud i all verden, nå har det vært to hviledager på meg. På fredag gikk jeg en times tur da, så føler ikke det er så ille. Men i går var jeg bare megatrøtt. Og det er jeg i dag og. Vet ikke hvordan jeg skal klare å karre meg opp av sofaen en gang. Er helt tom for energi. Hvem har tatt energien min??
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. februar 2012 #400 Skrevet 5. februar 2012 Hvem har tatt energien min?? Jeg gjetter på babyen din. Har alltid vært første symptomene hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå