Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at muskler veier mer enn fett, så du kan godt ha blitt strammere og mer fit, uten at det vises på vekta. Mål heller, isteden for å følge meg antall kg :jepp:

Sant nok sant nok :)

Men føler ikke jeg har fått så mye muskler enda at fettforbreninga skal gå opp i opp med muskelmassken.

Men jeg måler også. Veier meg nesten hver dag :gjeiper: men målte jo etter ti dager, og skal måle igjen etter 20. *spent* :)

Dag fem. Mye som er lettere, men en del av styrkeøvelsene blir tyngre og tyngre..

:danse:

Første dag på level 3 for min del i dag. Hu hei, der var det mye rart som var vanskelig å henge med på! :fnise: Men greit med litt avveksling etter ti dager på level 2 da :jepp:

Oi, spennende. Bare 5 dager til jeg er der og :5:

Jeg er halvveis :Hehe:

Jeg er såååå stolt av meg selv. Jeg har ALDRI gjort så mye før :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 8/30!

Men bare dag 2 med skikkelig vekter (2x2kg)... og det er STOR forskjell.

Jeg er så svak i armene, jeg greier ikke ta ordentlige armhevinger. Klarer bare ca 7 i første runde og 3 i neste ... så må resten tas på knærne.

Går dere videre til nivå 2 etter 10 dager selv om dere ikke gjør den viderekommende versjonen av alle øvelsene?

Jeg tror egentlig ikke jeg er klar for nivå 2 om 2 dager ... men alle de andre øvelsene går jo kjempebra.

Skrevet

Jeg gikk videre etter ti ganger, man MÅ jo ikke gjøre Nathalie-øvelsene i det hele tatt om man ikke klarer det.

• Liker 2
Skrevet

Dag 8/30!

Jeg er så svak i armene, jeg greier ikke ta ordentlige armhevinger. Klarer bare ca 7 i første runde og 3 i neste ... så må resten tas på knærne.

Går dere videre til nivå 2 etter 10 dager selv om dere ikke gjør den viderekommende versjonen av alle øvelsene?

Jeg tror egentlig ikke jeg er klar for nivå 2 om 2 dager ... men alle de andre øvelsene går jo kjempebra.

Jeg syns det er utrolig at du klarer totalt 10 skikkelige pushups. Jeg klarer 10*2 - men bare fra knærne. Jeg hadde 1kilos vekter gjennom hele level 1. Siste dag på level 1 så økte jeg til 2*2 kilo. AU! Og de bruker jeg også på level 2 (sånn rent bortsett fra nå siden jeg er syk).

Jeg syns du er kjempeflink! Level 2 er ikke så vanskelig som det kanskje blir fremstilt som. Jeg tror heller det er at øvelsene er anderledes enn de du nå har vendt deg til å gjøre - og det er skikkelig digg å få litt forandring altså!

Skrevet

Dag 8/30!

Svak i armene sier du? Synes du er kjempeflink jeg! Selv klarer jeg ikke 1 push-up i Nathalie-stil, og jeg er på samme dag som deg, hihi :)

Jeg føler meg heller ikke klar for å gå over til level 2, men tror jeg prøver et par dager og ser. Så får jeg heller gå tilbake til nivå 1 hvis det blir for ille. Det er ingen skam å snu! :opplyser:

Tror det ligger noe i det lema sier, at det er helt nytt, og øvelsene ser helt forferdelige ut. Vi ble jo vant til øvelsene i nivå 1, så da blir vi nok vant til øvelsene i nivå 2 også :)

• Liker 1
Skrevet

Ned 3,5kg siden oppstart!:) Har hatt en del hviledager. Ble ei uke stopp etter level 1 pga kneet. Men nå er jeg back in business og på dag 4 level 2 :trene:

Ser dere andre noe forskjell på vekta eller målene?:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemte å måle meg før og etter, men gikk ned 4,5 kg. Fikk også mye bedre utholdenhet og kondisjon, og det ble starten på det som har blitt en ny livsstil. Gikk ned fire kg til etter 30 day shred, men det gikk saktere. Så videoen var en skikkelig bra start-boost!

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar, snille rainbow, lema og bloodflowers - det var bra å høre at dere ikke synes jeg er SÅ svak. Gleder meg til nivå 2! Og jeg kan jo gå tilbake til nivå 1 om det blir umulig :gjeiper:

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg skal skrive inn vektforandring på torsdag. Er da jeg har måledag. Har jo mye å ta av da, så blir ganske skuffet om ingengting er av. Spiser veldig sunt nå og :)

Skrevet

Jeg glemte å måle meg før og etter, men gikk ned 4,5 kg. Fikk også mye bedre utholdenhet og kondisjon, og det ble starten på det som har blitt en ny livsstil. Gikk ned fire kg til etter 30 day shred, men det gikk saktere. Så videoen var en skikkelig bra start-boost!

Det er jo kjempe bra! Gøy å se at andre har fått resultat av det, og at det har ført til videre trening. Trenger motivasjon :)

Håper det samme for meg også :) Jeg har så lett for å bli skikkelig ivrig med noe, men så detter jeg litt av etterhvert.. Men jeg får holde motet oppe :hoppe:

Skrevet

Tenkte at jeg skulle prøve meg på en økt nå, men midt i første styrkerunde så innså jeg at jeg definitivt bør vente til jeg er mer frisk.

Vil ikke vente. Er så redd for at jeg plutselig har ventet så mange dager at jeg har glemt at jeg må huske å trene. Pulsklokka mi ligger på postkontoret og venter nå, så håper formen er bra i morgen.

Skrevet

Sikkert lurt av deg å vente litt til, lema :Nikke: Selv om jeg skjønner at det er kjipt nå som motivasjonen og treningslysten er på topp.. Heldigvis har du denne tråden på Mine innlegg, pluss at du har pulsklokke som venter på deg, så du klarer nok å komme i gang igjen :jepp:

Jeg gjorde akkurat dag 2 på level 3. Tror nesten dette er mitt nye favorittlevel altså! :nigo: Klarte å henge litt mer med nå som jeg visste hva øvelsene gikk ut på ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde akkurat dag 2 på level 3. Tror nesten dette er mitt nye favorittlevel altså! :nigo: Klarte å henge litt mer med nå som jeg visste hva øvelsene gikk ut på ;)

Dag 1 på Level 3 her! :nigo: LIkte denne kjempegodt, myye bedre enn de forrige. Men guuud, det var hardt :daane:

Fikk ikke til den der hvor man skal "planke" på vektene, for deretter løfte armen, så foten. Følte at å gjøre den lette versjonen ble altfor lett, mens den tunge versjonene klarte jeg ikke.. I tillegg føtes det ut som om vektene bare skulle rulle avgårde :sjenert:

Skrevet

Dag 1 på Level 3 her! :nigo: LIkte denne kjempegodt, myye bedre enn de forrige. Men guuud, det var hardt :daane:

Fikk ikke til den der hvor man skal "planke" på vektene, for deretter løfte armen, så foten. Følte at å gjøre den lette versjonen ble altfor lett, mens den tunge versjonene klarte jeg ikke.. I tillegg føtes det ut som om vektene bare skulle rulle avgårde :sjenert:

Samme her! Men så bruker jeg 1,5 liters flasker, og de ruller jo faktisk! :ler: (Note to self: Kjøpe vekter!)

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Dag 7. Nå går alt fint, med unntak av Jumpropes i første runde. Får så vondt i leggen da.

Skrevet

Etter å ha fullført level 1 fikk jeg utrolig vondt i kneet, så har tatt en ukes treningsfri. Flere som har opplevd dette? Prøver så godt jeg kan å unngå belastning på kneet, men har tydeligvis ikke gjort god nok jobb. Bør jeg gjøre flere dager med level 1 eller kan jeg gå rett på level 2 nå? Noen som vet?

Jeg har ikke sett noen endring i vekta mi siden jeg startet:/ Håper det kommer etter hvert!

Skrevet

Edit: Var forresten en person som så meg gjennom vinduet mitt! Han stod å så på en ganske god stund før han gikk videre. Herregud det var litt flaut men, det presset meg ekstra hardt til å fullføre øvelsen da! :fnise:

Jeg står med ryggen til vinduet, og har ikke tenkt tanken på at noen kan se meg engang :ler:

Slenger på en motivasjonstråd av de som har lagt ut før og etter bilder av å ha gått på 30 days shred :)

http://www.myfitnesspal.com/topics/show/253907-the-ultimate-before-and-after-30-day-shred-thread

Det som er her da, er at hvis du leser så ser du at de i tillegg til 30 day shred har gjort slik og sånn (forskjellig trening og 1200kcal-diett osv), og da er det jo ikke så rart at de får bra resultater :forvirret:

Jeg håper bare det er mulig med et bra resultat for sånne som meg også, som må ha mer enn 1200kcal for ikke å være sulten hele tiden, og som ikke har tid (eller lyst og ork for den del) til å trene noe voldsomt utenom.

Jeg er for øvrig på 2/30 og er så støl i leggene at jeg blir ledd av :gjeiper: Håper jeg er i stand til å gjennomføre dag tre i dag, selv med vondter :)

• Liker 1
Skrevet

Måtte stå over en hel UKE pga. jobb (14 timers dager...), men er tilbake i salen igjen nå. Tar noen dager ekstra på level 2, hvor mange får vi se etter hvert tror jeg. Mestrer de ganske bra nå, men den siste cyclen er SEIG! Samme musklene brukes, og den v-raise gjør VONDT. hahaha

Og den siste ab-øvelsen får jeg regelrett ikke til! Den er for vanskelig teknisk, så jeg får null effekt. Har begynt å ta dobbel crunch istedet. Noen som har tips?

Skrevet

Har dere glemt å trene? :pisk:

Jeg har vært syk et par dager, og nå er jeg tilbake. Pulsklokka har funnet veien til min postkasse, og viser at jeg forbrenner 250 kcal på dag 14.

Skrevet

Nettopp gjennomført dag 9/30 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...