JollyJolly Skrevet 8. februar 2012 #421 Skrevet 8. februar 2012 Jeg sliter også med teknikken, tror jeg. Jeg får veldig vondt i nakken og i skuldrene av level 2. Jeg tror jeg gjør det helt feil. I går hadde jeg så vondt i hodet og var så stiv i nakken at jeg lot være å trene.
Brukernavn Skrevet 8. februar 2012 #422 Skrevet 8. februar 2012 Har gjennomført 7/30. Begynner å bli lei Level 1, så gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg kan over på level 2, som alle sier er mye morsommere
Snop Skrevet 8. februar 2012 #423 Skrevet 8. februar 2012 Har gjennomført 7/30. Begynner å bli lei Level 1, så gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg kan over på level 2, som alle sier er mye morsommere Synes du det går lettere nå på dag 7 enn de første dagene? Er du støl?
Brukernavn Skrevet 8. februar 2012 #424 Skrevet 8. februar 2012 Synes du det går lettere nå på dag 7 enn de første dagene? Er du støl? Stølheten har gått over (heldigvis). De første to tre dagene var et sant Hel...te med støle legger Det går kanskje noe lettere, men jeg synes ikke fremgangen er så ekstrem som jeg hadde trodd den skulle være. På den annen side...man glemmer jo fort; kanskje var det mye tøffere enn nå de første dagene, men jeg har liksom glemt det? Det kan jo også hende at jeg tar i mer/klarer øvelsene bedre nå enn de første dagene, og at jeg derfor fortsatt blir like sliten. Der jeg merker størst fremgang er for øvrig på push-up, men så var det der jeg var absolutt svakest før jeg begynte også Flere enn meg som er glad for at push-upsene kommer først for øvrig? Jeg synes det er VELDIG deilig å bli fort ferdig med dem
Gjest *Røyskatt* Skrevet 8. februar 2012 #425 Skrevet 8. februar 2012 13/30. TUNGT i dag, men det gikk nå på ett vis
Røffetøffa Skrevet 8. februar 2012 #426 Skrevet 8. februar 2012 13/30. TUNGT i dag, men det gikk nå på ett vis Har også fullført 13/30 i dag.. Puuuuuh
Bloodflowers Skrevet 8. februar 2012 #427 Skrevet 8. februar 2012 Hadde dag 2 på level 2 i dag! Synes level 2 er MYE bedre en level 1. Morsommere øvelser og mer variasjon. Men det er TUNGT! På et tidspunkt skrek jeg nesten til PC'en! Da Jillian sa noe som at "Your shoulders should be burning right now" svarte jeg med "Nei?! Du kødder eller??!" armene mine ristet! De vektene jeg har er ikke utstyrt med gummi på utsiden, så jeg holder bare på metallet. Ikke spesielt gunstig når jeg blir svett i hendene 1
Gjest linsina Skrevet 8. februar 2012 #428 Skrevet 8. februar 2012 Er det noen her som har klart å fullføre de 30 dagene? :D
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #429 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har fullført de 30 dagene to ganger på rad. 60 dager. Ble virkelig stram og markert! Og det ga meg motivasjon til å begynne på treningsstudio. 2
Tullamore Dew Skrevet 8. februar 2012 #430 Skrevet 8. februar 2012 Er det noen her som har klart å fullføre de 30 dagene? :D Jaa, men det er en stund siden. Liker å lese her i tråden, ah good times
Mazilla Skrevet 8. februar 2012 #431 Skrevet 8. februar 2012 Er det noen her som har klart å fullføre de 30 dagene? :D Jeg har nettopp trent for 29. gang, så i morgen har jeg fullført! 1
Rainbow Skrevet 8. februar 2012 #432 Skrevet 8. februar 2012 Er det noen her som har klart å fullføre de 30 dagene? :D Ja, jeg fullførte i oktober! Moro å lese om andre som er i full gang! :-)
Wanita Skrevet 8. februar 2012 #433 Skrevet 8. februar 2012 Nå har jeg hatt pause i nesten en uke. Men puppene mine er dessverre for vonde til at jeg orker å hoppe noe som helst nå. Og kroppen føles som en potetsekk. Men var flink å gikk en times tur fredag og tirsdag, så håper jeg på å ta det igjen snart
Tullamore Dew Skrevet 8. februar 2012 #434 Skrevet 8. februar 2012 Ja, jeg fullførte i oktober! Moro å lese om andre som er i full gang! :-) Er lenge siden jeg fullførte, 2-3 år eller noe, har gått i hardere trening siden det, men jeg husker fortsatt hvor sjokka jeg var over at 20 min kunne være SÅ J*VLIGE som det der
Gjest linsina Skrevet 8. februar 2012 #435 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har nettopp trent for 29. gang, så i morgen har jeg fullført! Ser du resultater? Gått ned noe i vekt, cm?
Rainbow Skrevet 8. februar 2012 #436 Skrevet 8. februar 2012 Er lenge siden jeg fullførte, 2-3 år eller noe, har gått i hardere trening siden det, men jeg husker fortsatt hvor sjokka jeg var over at 20 min kunne være SÅ J*VLIGE som det der Ja, jeg har også gått over til hardere trening, men bruker 30 day shred en sjelden gang. Ellers blir det andre Jillian-videoer når det kommer til hjemmetrening. Tok Level 3 på lørdag, og det var jammen meg slitsomt fremdeles! Men klarte å gjøre alt i Nathalie-style, og det greide jeg definitivt ikke da jeg fullførte i høst! 2
Mazilla Skrevet 8. februar 2012 #437 Skrevet 8. februar 2012 Ser du resultater? Gått ned noe i vekt, cm? Jeg ser resultater, og mannen har også kommentert det. Særlig på magen ser jeg forskjell. Det er i underkant av 10 mnd siden jeg fødte, men nå har jeg plutselig definerte magemuskler! Sist jeg sjekka hadde jeg gått opp litt i vekt, men forhåpentligvis skyldes det muskler.. Jeg har ikke målt meg siden helt i begynnelsen, så det skal sannelig bli spennende å se i morgen!
Gjest Solsmil Skrevet 9. februar 2012 #438 Skrevet 9. februar 2012 (endret) haha, jeg tror jeg henger meg på denne jeg:P Fikk dvd-en i posten for noen dager siden, og trente den på tirsdag (og i dag er det torsdag), og jeg er enda sinnsykt støl. klarer knapt å gå, er kjempevondt å sette meg ned og får vondt i magen når jeg hoster men regner med det går over snart. Har bare trent den ene gangen, men det blir fler. Har tenkt å prøve å ha en slags tilvenningsperiode, slik at jeg trener den noen ganger med noen dagers mellomrom, slik at jeg slipper å være så støl når jeg begynner på den (altså jeg trener den noen ganger før jeg begynner på de 30 dagene/øktene). Vet ikke om jeg kommer til å trene den hver dag, men kanskje 5-6 ganger i uka. skal ihvertfall gjennomføre de 30 øktene Endret 9. februar 2012 av Solsmil
Snop Skrevet 9. februar 2012 #439 Skrevet 9. februar 2012 haha, jeg tror jeg henger meg på denne jeg:P Fikk dvd-en i posten for noen dager siden, og trente den på tirsdag (og i dag er det torsdag), og jeg er enda sinnsykt støl. klarer knapt å gå, er kjempevondt å sette meg ned og får vondt i magen når jeg hoster men regner med det går over snart. Har bare trent den ene gangen, men det blir fler. Har tenkt å prøve å ha en slags tilvenningsperiode, slik at jeg trener den noen ganger med noen dagers mellomrom, slik at jeg slipper å være så støl når jeg begynner på den (altså jeg trener den noen ganger før jeg begynner på de 30 dagene/øktene). Vet ikke om jeg kommer til å trene den hver dag, men kanskje 5-6 ganger i uka. skal ihvertfall gjennomføre de 30 øktene Jeg er på dag 3/30 og ignorerte stølheten i går og fulgte programmet, og stølheten begynner faktisk å gå over nå. Regner med å være helt fin i formen om en dag eller to Det gjelder bare å presse seg gjennom de første dagene, så blir man fortere "normal" og fortere fit! Jeg ble faktisk overrasket over at jeg kom meg gjennom hele greia i går selv om jeg så vidt klarte å gå eller børste håret! 30 day shred handler om å presse seg selv ekstra mye for å få resultater ekstra raskt
Gjest Solsmil Skrevet 9. februar 2012 #440 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er på dag 3/30 og ignorerte stølheten i går og fulgte programmet, og stølheten begynner faktisk å gå over nå. Regner med å være helt fin i formen om en dag eller to Det gjelder bare å presse seg gjennom de første dagene, så blir man fortere "normal" og fortere fit! Jeg ble faktisk overrasket over at jeg kom meg gjennom hele greia i går selv om jeg så vidt klarte å gå eller børste håret! 30 day shred handler om å presse seg selv ekstra mye for å få resultater ekstra raskt jeg vet det går over ganske raskt, men siden det er år siden jeg trente ordentlig styrketrening sist, så er jeg redd for skader hvis jeg presser meg for hardt i begynnelsen. Så jeg tar det heller litt rolig i starten, og øker på etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå