MonThe Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 25. februar 2012 Økt 3/6 gjennomført i dag. Klarte på et vis å henge på med Pushups, med "knebøy", kommer meg ikke helt ned (som når jeg tar vanlig pushups - på knærne that is ) , men kom meg et stykke ned, og kjente det godt i magemusklene for å si det sånn Gøy når man merker framgang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 26. februar 2012 ..umotivert, og i forferdelig dårlig humør i dag. Vet jeg hadde følt meg bedre om jeg bare hadde hoppa inn i treningsklærne og tatt ei økt, men har mest lyst til å ligge på sofaen og trykke i meg hele posen med tortillachips som vi har i skapet og "synes synd" på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg hoppa inn i treningsklærne, gjennomførte økt 4/6 og fikk ut litt av frustrasjonen. Er jo bare å gjøre det. Om jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg bare blitt sittende å tenke på det hele kvelden, og uansett ikke hatt en fin kveld. Rart det der. Uansett meget fornøyd med meg selv! Har fortsatt forferdelig lyst på den der posen med tortillachips, får se om en porsjon med salat med kyllingsalat, og litt frukt kurerer lysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) 30 minutter å tredemølla og 1 times trilletur med lillemann i dag! Tenker kanskje det er kjekt å skrive hvor langt jeg "kommer" på mølla, sånn for å kunne se framgang selv. Kjenner jeg får litt "prestasjonsangst" av å skrive det ned her, aner ikke hvorfor, det er jo bare fremmede som leser det allikevel. Men av en eller annen merkelig grunn så liker jeg ikke å ha det sånn svart på hvitt at jeg er i dårlig form (det er det samme med vekta, har helt noia for at noen skal vite hvor tung jeg er ) Uansett, i dag tilbakela jeg 4,10 km på 30 min. Sånn, da har jeg sagt det. Og så håper jeg at dere vil heie på meg allikevel Løper som sagt ikke hele tiden, men jogger/går i intervaller på 2,5 min (først 5 min med gange, så 2,5 min jogging, 2.5 min gange ++) Håper å etterhvert bikke 5 km og/eller å kunne jogge sammenhengende 30 min. Men enn sålenge så holder det i massevis med intervaller Endret 27. februar 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 27. februar 2012 Og, foresten så spiste jeg IKKE den posen med torillachips i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 28. februar 2012 #126 Del Skrevet 28. februar 2012 Syns du er flink, eg! Uansett kor fort eller seint ein person går/joggar, så er jo alt betre enn ingenting! Men eg skjønner deg..eg klarer ikkje å skrive inn vekta mi.. Eg kutter ut første siffer.. så eg skriv f.eks. 8,7kg, noko som kan vere 68,7, 98,7, 158,7..ingen som veit! Eg er forresten kjempetreig på tredemølle (og ellers også..alle går ifrå meg )... Då eg var på mitt mest sporty (for nokre år sidan) var eg framleis treig.. Eg jogga avgårde på 8-9 km/t, mens den superspreke venninna mi jogga på 12 km/t! Så det er jo forskjell på folk, men det var jo likevel bra til å vere meg! Så eg syns du er kjempeflink! Og i alle fall flink som ikkje åt tortillachips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Syns du er flink, eg! Uansett kor fort eller seint ein person går/joggar, så er jo alt betre enn ingenting! Men eg skjønner deg..eg klarer ikkje å skrive inn vekta mi.. Eg kutter ut første siffer.. så eg skriv f.eks. 8,7kg, noko som kan vere 68,7, 98,7, 158,7..ingen som veit! Eg er forresten kjempetreig på tredemølle (og ellers også..alle går ifrå meg )... Då eg var på mitt mest sporty (for nokre år sidan) var eg framleis treig.. Eg jogga avgårde på 8-9 km/t, mens den superspreke venninna mi jogga på 12 km/t! Så det er jo forskjell på folk, men det var jo likevel bra til å vere meg! Så eg syns du er kjempeflink! :tommelsmil Og i alle fall flink som ikkje åt tortillachips! :jepp Heii Så kjekt med oppmuntrende ord, og høre litt om andres erfaringer -- bra det ikke er bare meg som har litt tall-noia Lykke til du også ----------- Økt 5/6, og 1,5 times trilletur i dag Så mye enklere å komme seg ut med vogna nå som temperaturen har steget litt, og det er bare veier Siste økt på Level2 i morgen. Synes ikke den blir noe "lettere", for den er tuuuung - MEN jeg henger bedre med på øvelsene, og klarer å gå dypere/lengre/høyere. Synes fortsatt det er fantastisk at man kan merke framgang på så få dager., hadde jeg aaldri trodd!! Skikkelig motiverende! Hvis jeg klarer å fortsette slik, å trene målbevisst (og ikke bare sulle rundt blant styrkeapparatene på treningssenteret uten "mål og mening") så kan jeg nesten se for meg at jeg en gang, i overkommelig framtid, kan bli i ok form, det er gøy Endret 28. februar 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 29. februar 2012 Ble en kjapp tur på treningssenteret isteden, og 30 minutter på mølla. Tok et litt annet program i dag, der det ble veksla mellom oppoverbakker og flatt underlag (2,5 min på hver "økt"), og jeg jogga tilogmed i noen av oppoverbakkene Husker ikke helt hva jeg endte opp med på totalt tilbakelagt, men tror det var 3,68 Finfin onsdag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 1. mars 2012 Da er jeg ferdig med Level 2 Kjenner jeg har blitt sterkere, men føler ikke jeg har gått ned noe den siste tiden. Heller tvert imot, føler meg litt "fæl" for tiden. Blir spennende å se hva vekta viser imårn Ellers har det vært skikkelig drittvær, men har gått en halvtime med lillemann i vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #130 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) - 1,1 kg Nå ble jeg såååå fornøyd Nå er jeg over halvveis til sommermålet mitt!! Hadde egentlig tenkt å unne meg en ny bukse når jeg hadde klart å gå ned 5 kg, men hadde flere bukser som var for trange, som nå sitter fint Endret 2. mars 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #131 Del Skrevet 2. mars 2012 Har ikke trent i dag Har rett og slett ikke fått tid mens lillemann har vært våken (har vært en sånn "vil-ikke-dag"), og når Han endelig tok kvelden så ropte sofaen myye høyere enn Jillian-dvd`en. Men gikk 1,5 time med vogna tidligere i dag da, bedre enn ingenting Har egentlig planlagt treningsfri i morgen, men får se om jeg tar dagens økt da isteden. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg trente verken fredag, lørdag ELLER søndag Kostholdet var bra både fredag og lørdag (bortsett fra at jeg og mannen benyttet muligheten, mens lillemann var hos søstersen på overnattingsbesøk, til å ta oss en fest ), men i går ble det spist både ribbe med div tilbehør, pizza, potetgull og smågodt TIlbake i "sunn-modus" i dag da, og første økt på Level 3 unnagjort!! Følte ikke jeg fikk "fullt utbytte" av den, da lillemann satt i vippestolen og så på, og måtte underholdes litt innimellom, men klarte å henge med på de fleste av øvelsene Gleder meg til morgendagens økt, synes det var mer morsom enn Level 2! Tror ikke det blir noe særlig tid til trening på senteret denne uka -- vi skal legge ut leiligheten vår for salg, så det må ryddes og shines, og i morgen kommer takstmann, og på onsdag kommer fotografen. Men skal iallfall trene "Ripped" om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 6. mars 2012 Økt 2/6 unnagjort -- tuuungt Sliter veldig med "gå-på-huk-øvelsen", samt en "side-crunch-et-eller-annet" -- helt umulig for meg å løfte meg opp sånn på den ene arma eller hva de nå gjør Forhåpentligvis gjør øvelse mester Ellers strålende vær og en kjapp halvtimestur med vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 6. mars 2012 Krøller meg sammen i soffen og ser "Slankekrigen" med Jillian nå......må si meg mektig imponert over de som er med i programmet!! Klarer de, så skal jeg jaggu klare jeg òg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 7. mars 2012 Økt 3/6 vel overstått Det er halvveis i Level 3 det..Bare 3 økter igjen til Level 4 Ellers ble det en kjapp tur i vogna med lillemann i dag og, forta meg hjem når han sovna i håp om å få trent mens han sov i vogna, og det funka Blir ikke mye annen trenignntid denne uka, med fullt program de timene på formiddagen mannen er hjemme. Blir bedre neste uke, da skal jeg tulle meg avgårde på senteret igjen Traff foresten ei venninne jeg ike ahr sett på en stund i dag, og hun kommenterte at hun kunne se jeg hadde gått ned i vekt, gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Uff, har ikke trent i dag tullete natt, tok igjen tapt søvn i formiddag før mannen dro på jobb. Så gikk det slag i slag til lillemann var i seng, og så ble jeg i sofaen Skal stå på ekstra imårn, og trille laang tur Endret 8. mars 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 10. mars 2012 #137 Del Skrevet 10. mars 2012 Innom en liten tur, lenge siden jeg har vært her nå men må si du er kjempeflink med treningen! Jeg syntes det er sååå motiverende å sammenligne hvor langt jeg kommer på tredemølla, hvor tungt jeg løfter osv.. trenger en litt motivasjon, eller føler en stagnerer så kan en se litt bakover hvordan det har vært før.. det hjelper som regel! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 10. mars 2012 Innom en liten tur, lenge siden jeg har vært her nå men må si du er kjempeflink med treningen! Jeg syntes det er sååå motiverende å sammenligne hvor langt jeg kommer på tredemølla, hvor tungt jeg løfter osv.. trenger en litt motivasjon, eller føler en stagnerer så kan en se litt bakover hvordan det har vært før.. det hjelper som regel! God helg! Så koselig med besøk! God helg til deg også ----- Glemte å oppdatere her inne i går! Veiedag, og ned 1,2 kg siden sist!! Esså fornøyd!! Økt 4/6 gjennomført i går, og bare 2 økter igjen til Level 4. Synes egentlig Level 3 er den letteste hittil, for synes ikke styrkedelen er såå tung (forutenom de nevnte øvelser som jeg fortsatt sliter med ) Kardiodelen er heller ikke så aller verst. For all del, er tungt, men på en annen måte enn Level 2. I dag blir det ingen trening, for jeg skal på scrappetreff. Men på`an igjen i morgen God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. mars 2012 #139 Del Skrevet 12. mars 2012 Du er skikkeleg flink med både trening og vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 13. mars 2012 Du er skikkeleg flink med både trening og vekta! Takk ------ Mista litt piffen her jeg. Vet ikke helt hvorfor, skulle tro at vektnedgangrn gjorde at jeg var supermotivert for å fortsette. Men med mye som skjer her hjemme, og dårlig med nattesøvn for tiden så føler jeg meg helt tom. Uansett grunn så har jeg mista litt motivasjonen, men skal ikke gi meg altså! Men har vært flink med kosthold, og å gå tur med lillemann i vogna, selv om jeg har vært litt sløv med Ripped Ble ikke trent på søndag heller, men økt 5/6 på Level 3 unangjort i går. SKAL ta økt 6/6 i dag -- nå vil jeg igang med Level 4 Gleder meg litt til å bli ferdig med dvd`en for denne omgang, kjenner det henger litt over meg å skulle gjøre det hver dag. Plana når jeg er ferdig med Ripped er å få en skikkelig veiliedningstime på treningssenteret for å få satt opp et skikkelig styrkeprogram der, som ejg kan trene i tillegg til å jogge. Ser for meg å gjøre dette tre ganger i uka. Så kan jeg spe på med Jillianvideoer innimellom, når jeg føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå