Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous


MonThe

Anbefalte innlegg

Ville bare innom og si at jeg alltid leser, men er ikke så flink til å legge igjen spor her inne.

Hadde jeg ikke vært gravid, hadde du virkelig vært en inspirasjon. :fnise::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare innom og si at jeg alltid leser, men er ikke så flink til å legge igjen spor her inne.

Hadde jeg ikke vært gravid, hadde du virkelig vært en inspirasjon. :fnise::duskedame:

Så koselig :skravle: Er innom deg og leser òg, men dårlig på å skrive :wink:

--------

Treningsfri helg, etterfulgt av Treningsfri mandag. Trilletur på ca halvtime, og så våkna lillemann med feber, og så har dagen gått slag i slag. Skal reise bort i morgentidlig, blir da borte til torsdagskveld, så når lillemann er i seng har jeg tusen ting å gjøre. Kommer sterkere tilbake! Finfin uke til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :goodbye:

Vel hjemme etter tur, fått unna masse på bryllupsfronten, og er såå fornøyd :jepp:

Mye farting/stress denne uka, men ingen trening sålangt. Har ikke vært det beste kostholdet heller, blitt litt boller og potetgull i bilen, og ferdigpizza på kvelden, og ja.. Allikevel har vekta holdt seg stabil denne uka, og det er suupert :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var boka mi ja.. Huff! :sjenert: Helgen har flydd avgårde, ble fest med forloverne på fredag, så dro vi til søstersen min på lørdag, og kom hjem i dag. Så var det kontroll på helsestasjonen, så rett på middag hos barselsvenninne, og så var det plutselig kveld. Så, fortsatt ikke kommet igang med Level 4 på Ripped :nei:

Men, i morgen, da skal jeg! har fått "Banish Fat, Boost Metabolism"dvd`en i posten i dag, så lurer på om jeg skal hoppe over på den. Uansett, i morgen skal det svettes! :pisk::opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Halvtimes trilletur, og igang igjen med Ripped - heerlig! :jepp: Økt 1 på Level 4 i dag - var god og svett etter økta for å si det sånn! :trene: Måtte bla meg tilbake i boka for å se hvordan jeg syntes det var sist jeg gjorde det, og det er nok enklere denne gangen ja! Gøy når man kan se så tydelig framgang! Levelen er tung, men henger med på alle øvelsene bortsett fra "push-ups-me-hendene-inntil", der kommer jeg ikke så langt ned som jeg burde/ville/ønsker meg.

Deilig å være igang igjen! Skal klare å bli ferdig med Level4 iløpet av uka.

Kjenner jeg blir litt stressa på at det nærmer seg bryllup. Jeg har jo egentlig gått ned de kiloene som var plana, og jeg kan heller ikke gå ned noe mer mtp kjolen, men kjenner jeg skulle ønske at jeg hadde mista enda fler før bryllupet. Føler kroppen fortsatt er slapp og dvask. Selv om den er mindre slapp og dvask, og nesten 13 kilo lettere enn da jeg starta "prosjektet". Meen, har noe å holde på emd etter bryllupet og da :ler:

Finfin dag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 2/5 unnagjort, det føles herlig.

Kjenner jeg har fått en treningsglede som jeg før aldri har hatt. Og når jeg ikke får trent, som forrige uke, så føler jeg meg tjukk og lat. Føler meg bedre i dag :wink:

Gidder ikke skrive opp hva jeg spiser lengre, er inne i en "god sirkel", og da føler jeg ikke det samme behovet for å skrive det ned - det går lissom av seg selv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink! :jepp: Du har jo stålkontroll, du! :) Og no er det jammen ikkje lenge til bryllup heller, ser eg :) Lykke til med siste veka! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink! :jepp: Du har jo stålkontroll, du! :) Og no er det jammen ikkje lenge til bryllup heller, ser eg :) Lykke til med siste veka! :)

Stålkontroll og stålkontroll... Sklir ut og mister motivasjonen her og :wink: Tusen takk for det :klem:

----

Økt 3/5 unnagjort, og halvtimes trilletur i raskt tempo :tommelopp: Fikk "No more trouble zones" i posten i dag, skal gjøre meg ferdig med Ripped, så skal jeg at jeg prøve de nye dvd`ene neste uke! :jepp: Spent på hvordan de er, der er det 7x6 minutters økter -- og jeg synes det holder i massevis med 3 x 6 minutters økter på Ripped/Shred`en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 4/5 i dag - kjenner meg STEEERK! :trene:

Meeenn, vekta viste 0.8 opp siden sist fredag :sjenert: Nekter å tro at jeg har lagt på meg nesten 1 kg fett på ei uke. Så jeg putter det i "vann/stor kvelds/noen dager siden sist do-besøk-boksen" og er fornøyd med ukas kosthold og aktivtetsnivå :wink:

Skal gjøre unna siste økta imårn, før det blir bursdagsfeiring for lillemann både i morgen og søn. Tenk det, at det er ett år siden han ble født :hakeslepp::rodmer:

God helg til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Der var boken ja :wink:

Innom med en liten oppdatering, fire uker etter bryllupet :skravle:

Vi hadde en heeelt fantastisk bryllupsdag, og jeg følte meg som en prinsesse i kjolen min :rodmer: Bryllupsreisen var perfekt fra ende til annen, og det var vanvittig godt å kunne gå rundt i bikini uten å føle at jeg måtte gjemme meg bort :wink: Vi var ganske aktive også, med mye snorkling, svømming og kajakkpadling! Og må få skryte litt -- jeg hadde meg faktisk ei times økt på treningssenteret på Maldivene, med jogging og stryketrening! Da var jeg litt stolt, treningsklærne mine har aldri vært i nærheten av feriekofferten min før :wink:

Jeg har gått litt opp, så den total vektnedgangen siden jeg starta "prosjektet" er på 12 kg. Det er jeg veeeldig fornøyd med, etter noen uker med masse god mat/vindrikking/livsnyting!

Og når det er sagt så tenker jeg at jeg avslutter denne boka.

Jeg skal fortsette med treninga, og kostholdet.

Skal bli sunnere enn noen gang.

Men jeg kommer ikke til å ha noe "vekt-nedgang-mål" mer.

Jeg er nemlig gravid igjen, og hvis alt går som det skal så kommer det et lite knøtt til her hjemme rundt den 1.april!! :strix::hjerte::bolledeig::hoppendeglad::rodmer:

Takk for følget jenter, dere og boka har vært til stor motivasjon! Titt gjerne innom i den andre dagboka mi om dere vil! Strålende fin sommer og høst til dere alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her er jeg borte en liten stund og så plutselig er du gravid igjen! Så fantastiske nyheter! :strix: Hvor stor aldersforskjell blir det mellom dem? Tror jeg må legge igjen spor i den andre boken din også jeg, vil gjerne følge deg videre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her er jeg borte en liten stund og så plutselig er du gravid igjen! Så fantastiske nyheter! :strix: Hvor stor aldersforskjell blir det mellom dem? Tror jeg må legge igjen spor i den andre boken din også jeg, vil gjerne følge deg videre. :jepp:

Taaakk :rodmer: Det blir ca 21 mnd mellom dem, lilleknert i april 2013, og F født i juli 2011 :hjerte:

Snakkes i den andre boka :skravle:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått bryllup og med graviditeten! Håper formen er fin :)

Tuusen takk for det :)

Formen er stort sett fin, trøttheten har meldt seg, men ellers føler jeg meg som normalt :)

:klemmer:

Lykke til vidare og gratulerer så mykje med nytt lisjeknøtt på veg! :strix:

Tuusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh - så gøy!! GRATULERER!!! Jeg skrev nettopp i den tråden som handlet om å bli tidlig verpesjuk og skrev at jeg nå var klar for å vente litt, men når jeg hører om sånnt så rykker det jammen her og :D

Skal ta meg en tur innom den andre boka di! :jepp:

Og før jeg forsvinner: du har vært utrolig flink dette året!!! Og gratulere som frue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...