Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, dritbra jobba! Vektnedgang og greier! Heftig :)

:bolledeig:

-------

Har bestemt meg for å ha "treningsfri" dag i dag, uten å skulle få så veldig dårlig samvittighet for det (noe jeg sikkert får allikevel :sjenert: ) , jeg får heller bruke 31 dager på shreden istedenfor 30, og regner det med det går bra ;)

Spiste foresten aaltfor mye i går... Ikke bare spiste jeg meg aaltfor mett på taco, jeg fortsatte også etterpå og spiste et lass med godteri OG superchips på kvellinga...

Så burde vel egentlig ha trent dobbelt så hardt i dag..

Men etter 2 netter + 2 dager med lite søvn på både meg og lillemann skal jeg heller sove når han sover. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake i morgen, både store og små :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den fine vektnedgangen synes jeg du fortjener en dag fri. :jepp: Jeg tenker ihvertfall at det skal være gøy å trene og dersom man må tvinge seg til det hver eneste dag faller det ut i sanden én eller gang allikevel. :Nikke: Og så er det jo helg. Lov å skeie ut da synes jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt, og tips om byggris! :nigo:

Titta på linken. Er det en slags coscous? Eller er det en type ris, som brukes som tilbehør til mat, som ris? :)

:klem:

Jaa... det er gryn/ris av bygg.. ;) Og brukes som tilbehør ja, men det har mye smak (mye mer enn vanlig ris), spesielt om du koker det i buljong -og du kan la byggrisen spille hovedrollen og bare tilsette litt grønnsaker, litt kylling etc - så har du fiks ferdig hovedrett ;) Eller F.eks byggotto: http://snakk.klikk.no/Oppskrift/Fyldig+byggotto+med+parmesan/11836705

Du er fortsatt superflink til å trene og så god viljestyrke også :jepp: Det er jenta si som trener selv om hun ikke har lyst ;) (hvilket er helt avgjørende om man skal holde koken... :gjeiper: )

Og det er lov å skeie ut 1 dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du er kjempe flink, jeg!

Forstår deg godt, bare tanken på en himmelsk brudekjole er god nok motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den fine vektnedgangen synes jeg du fortjener en dag fri. :jepp: Jeg tenker ihvertfall at det skal være gøy å trene og dersom man må tvinge seg til det hver eneste dag faller det ut i sanden én eller gang allikevel. :Nikke Og så er det jo helg. Lov å skeie ut da synes jeg! :hoppe

Er en slags balansegang der, å tvinge seg selv til å trene når man ikke vil og etterhvert miste motivasjonen, eller å la være når man ikke vil, og at det bare sklir ut i flere "vil-ikke-dager... Det er nemlig litt vanskelig synes jeg :sjenert: Men det gjorde jaggu godt med en dag "fri" altså :jepp:

Jaa... det er gryn/ris av bygg.. ;) Og brukes som tilbehør ja, men det har mye smak (mye mer enn vanlig ris), spesielt om du koker det i buljong -og du kan la byggrisen spille hovedrollen og bare tilsette litt grønnsaker, litt kylling etc - så har du fiks ferdig hovedrett ;) Eller F.eks byggotto: http://snakk.klikk.no/Oppskrift/Fyldig+byggotto+med+parmesan/11836705

Du er fortsatt superflink til å trene og så god viljestyrke også :jepp Det er jenta si som trener selv om hun ikke har lyst ;) (hvilket er helt avgjørende om man skal holde koken... :gjeiper )

Og det er lov å skeie ut 1 dag :ler

Har faktisk hatt byggris med kyllingfilet og salat til middag i dag, var kjempegodt! Restene av byggrisen blir nok brukt til salat i morgen :sikle: ...og så var det der med å ikke skeie ut mer da... Har spist snop både i går og fredag... Og har lyst på meeeer! :gjeiper:

jeg syns du er kjempe flink, jeg!

Forstår deg godt, bare tanken på en himmelsk brudekjole er god nok motivasjon!

Takk! :tommelopp:

--------

Økt 3/10 unnagjort, og 1 times trilletur i nyydelig vintervær i dag :sol: Tror jeg har dratt på meg en slags strekk da, i venstrefoten. Stråler på en måte bak kneet, litt oppoer låret, og nedover leggen. Kjente det litt i forigårs og dagen før, men i dag etter treningen var det innmari vondt :sjenert: ...må nok få mannen til å massere meg i kveld :lur:

Ellers synes jeg ikke level 2 blir noe fysisk lettere, heller tvert imot :ler: Men føler jeg begynner å få teken på øvelsene, er nok derfor jeg blir mer sliten :) Kostholdet har vært sånn passelig greit i helga. Har spist snop både i går kveld, og fredagskvelden, men har spist bra ellers, så er egentilg fornøyd med helgas matinntak!

Synes jeg er flink jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økt 4/10 ferdiig!! Det vil si at i morgen er jeg halvveis i Shred`en!!! :duskedame:

Meen, begynner å få j*vlig vondt i kneet. Tror det er den "knebøy-øvelsen" hvor man først skal gå fram og så bak som er "synderen", for gikk tålelig greit med kneet fram til den øvelsen, og så var det noe som skjedde. Var såvidt jeg klarte å fullføre.. Og nå, 1 time, etter økta verker det innmari i kneet :sukk:

Må finne et alternativ til den øvelsen tror jeg, så blir det forhåpentligvis bedre! Har iallefall ikke lyst til å gi meg med Shred`en nå!! Noen som har et tips?

Og frestn -- prøvde på meg ei bukse i dag; sist jeg prøvde den veldig trang, og alt over bare "tøt ut" -- og i dag satt den veldig fint!! :nigo:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 5/10 på Level 2!!! :skya:

Istedenfor å gå fram og bak så tok jeg vanlig knebøy med vektene rett ut, tror det var lurt mtp kneet. Føler det blir litt fjusk, men redd for å gjøre kneet verre. Etter trening i dag så kjennes fortsatt kneet vondt, men det er ikke verre. Ellers så var jeg så svett at når jeg skulle ta den plankeøvelsen hvor man skal hoppe med bena fram og tilbake så skled hendene bare utover, og jeg måtte tilslutt holde meg fast i matta :ler:

I dag er det nydelig vær, så skal ta lillemann i vogna og trille til butikken etterpå :sol:

Til middag i dag blir det... Hmm... Tror det blir kyllingkjøttdeig med stekt byggris/grønnsaker. Er litt matlei. Og lei av å lage mat. Får se hva jeg finner på butikken ;)

Finfin tirsdag til alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 6/10 gjennomført i går, og resten av dagen gikk slag i slag, så rakk ikke oppdatere her inne.

Trilletur med ei venninne, og etterpå serverte hun hjemmelaget is med hjemmelaget eplekake... Ble så jeg spiste to stykker og to kuler is :sjenert: I tillegg kom mamma på besøk i går, så tok en cider og en øl i går kveld. Mamma skal være her til i morgen, men må prøve å få trent i dag allikvel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil følge med på denne :hoppe:

Kjempe motiverende å lese dagboken din MonThe! :duskedame:

Du er kjempe flink som holder motivasjonen oppe, og står på :)

Ønsker deg masse lykke til framover, og brudekjolen kommer til å sitte som et skudd hvis du fortsetter slik! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil følge med på denne :hoppe:

Kjempe motiverende å lese dagboken din MonThe! :duskedame:

Du er kjempe flink som holder motivasjonen oppe, og står på :)

Ønsker deg masse lykke til framover, og brudekjolen kommer til å sitte som et skudd hvis du fortsetter slik! :duskedame:

Koselig med besøk, og gode ord! :skravle:

--------

Økt 7/10 vel gjennomført i dag!! :hoppe: Med mamma som publikum måtte jeg jo stå på som aldri før, så svetta som aldri før :ler:

Tenk det, at jeg har trent 17 dager i dag ( + en hviledag)! Jeg som ikke har trent på leenge! Kjenner det gir en god følelse, og at jeg er mer fornøyd med meg selv. Kjenner meg i bedre humør, og freshere enn på lenge! Gleder meg til å etterhvert kjøpe ny bukse jeg!! :glise:

Finfin torsdag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 8 av 10 gjennomført, wihii!! :duskedame:

Synes kardiodelen var litt lettere i dag, mens noen av styrkeøvelsene er fortsatt beinharde (spes. De med knebøy)

Veiedag i dag, og 500 gram ned siden sist -- totalt ned 3,1 kg det!! :hoppendeglad:

I kveld blir det taco, men skal kose meg med frukt og kesam istedenfor snop. Har forresten ikke hatt det store godtesuget på kveldene denne uka!!

GOD FREDAG! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har ikke trent enda i dag, og bestemt meg for å vente til i morgen. Gått slag i slag i hele dag, og nå orker jeg rett og slett ikke :sjenert:

Nå blir det taco (ble laks med byggris i går), og tv, og litt snop i skåla. Jippiiii for lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økt 9/10 vel gjennomført :hoppe:

I dag kjente jeg virkelig at jeg ga alt jeg hadde, tror det gjorde godt med en treningsfri dag i går! Nå er det bare 1 (!!!!) økt igjen av Level 2! Flinke meg!! :tommelsmil:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke meg ble til ikke fullt så flinke meg....

Dagens inntak av usunt;

4 oreokjeks og en neve smågodt (mer eller mindre samtidig)

3 boller med rosiner

Enda mer smågodt

2 pizzastykker

Alt dette iløpet av en 3-4timer :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ferdig med økt 10 / 10 på Level 2, i dag silte virkelig svetten :trene: Ekstra motivasjon til å ta den helt ut når jeg tenkte på at i dag er siste dagen med denne økta! (og tanken på all dritten jeg hadde i meg i går... :sjenert: )

Starter på Level 3 i morgen, sniktitta litt på Youtube, den ser beinhard, men morsom ut! Håper det ikke er like mye "planke", det er så tuuuungt! :daane:

Tenkte frestn jeg skal bestille meg noen fler JM-videoer. Skal begynne på treningssenteret (savner mer kardio), men kjekt å kunne spe på med litt hjemme-trening innimellom tenker jeg :jepp:

På fredag veide jeg 3,1 kg mindre enn når jeg starta. Det er ganske bra det, på en liten måned, synes jeg! Ligger i rute, og vel så det, mtp at målet er 10 kg fram til bryllupet i juli. Men kan jo være at de første, "mest overflødige" kiloene går raskest, og at de neste 7 må slites av..

Tenker iallefall at jeg skal spandere på meg selv en ny bukse når jeg har gått ned 5 kg :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WoopWoop -- økt 1 på Level 3 unnagjort!!

Beintøft! Morsomt! Svett, og lykkelig på en gang! :hoppe:

Klarte ikke henge med på alt, men erfaringsmessig så kommer det seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 2/10 unnagjort -- wiihii! :nigo: Steintungt i dag og, men fortsatt morsomt! Mange og veldig varierte øvelser, så man rekker nesten ikke å tenke før man er over i neste "del", langt mindre kikke på klokka! :trene:

Kjenner fortsatt jeg har lyst til å begynne på treningssenteret da. Tenker jeg skal snakke med mannen i kveld om hvordan vi må gjøre det, rent praktisk, for at jeg skal få noen timer for meg selv til å trene 2-3 dager i uka. Er ikke bare, bare med en liten en, og en mann som jobber dag/kveld og natt om hverandre. Vi skal jo ha litt "hviletid" innimellom begge to, og jeg hater å trene på kvelden! Vi finner nok ut av det! Tror iallefall jeg må ha en skikkelig plan å forhånd, med bestemte dager, hvis ikke sklir det bare ut...

Uans, synes jeg selv er en flinkis som nå er ferdig med økt 22/30 på Shred`en! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...