Gå til innhold

JULEVASKERUNDT I HUSET!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Brunhilde

Nå er det i gang. Nå står blomstene i vasken og får vann. Potteskjulerne er forvist til oppvaksmaskinen. Dyner og puter henger ute i kulda, det samme gjør teppene. Klær ligger stablet i store bunker på spisebordet. Bøker fyker fra den ene hylla til den andre. Vasken (den som ikke har blomster i seg) er fylt med grønnsåpevann - her skal det lukte jul. Bøtta er fyllt med eddik og zalo - ikke et vindu skal være trygt for meg nå....

Om 5 timer er jeg utslitt, men lykkelig...

Flere som er like gale?

Men - når vaskinga er ferdig er det bare gavepakking tilbake!

Og da er det JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg nei, tenkte jeg skulle tørke litt ekstra støv............

Har ennå ikke funnet frem en eneste nisse.

Håper å få tid til det i morgen ettermiddag eller sent i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men jeg tar det litt rolig har tatt et rom om dagen de siste dagene nå har jeg bare gangene igjen. Jeg har så lite tålmodighet med vasking og slik så det går litt treigt. Men siden jeg har holdt på noen dager så skinner det snart fra gulv til tak.

Nå skal jeg ut å kjøpe julestjerner og julepotteskjulere. Så bli det jul istuggu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har punktert bilen og kommer meg ingensteder... :( Ikke pokker om jeg skal trøste meg med vasking....

Får vaske litt i morgen, det er egentlig ganske nynedvaska her (oktober) og ungene skal ha julebord her hjemme ikveld så det er sikkert like greit å vaske når det er ferdig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde
Har ikke tid i år! :cry:

Da tar du bare en skål med grønnsåpe og setter under sofaen eller noe, og så lukter det deilig nyvasket jul allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

NÅ er jeg ferdig! Nå skal jeg bake pizzaboller og slappe av. Så gjenstår bare å pynte, men det blir i morgen! Ha en fin kvled.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaska. Ikke vegger og tak denne gang (mye av det ble tatt i høst) men alle gulv, tørke støv ekstra godt og pusse vinduer, ja. Er litt viktig for meg det! Selv om mannen tror jeg har tørna.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vaske i dag, jeg :(

Arbeidslyst, kom treng deg på, her skal du motstand finne!

Frister ikke veeeeeeldig, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...