Gå til innhold

Vaksinasjoner - må se!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er fordi at BIG PHARMA sprer disse labgenererte sykdommene der. Sykdommer som ikke eksisterte før BIG PHARMA, dette er BEVIST. Et konkret eksempel er HIV/AIDS og KREFT.

Kan vi få se disse bevisene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at jeg er utdannet med mastergrad fra UIO har jeg lest veldig mye som ikke handler om konspirasjoner. Jeg forstår ikke helt assosiasjonen mellom vaksinering og konspirasjoner?

Du er nokså dårlig til å finne informasjon, så jeg må si jeg er skeptisk til den mastergraden. Det i så fall forhåpentligvis et humanistisk fag. Grunnen til at vi drar inn konspirasjonsteorier er at alle lenkene du kommer med er til konspirasjonssider. Du bruker også det kjente knepet med å teppebombe med påstander du har lest på disse sidene, og hvis noen bruker tiden som trengs for å tilbakevise en kommer du bare med 10 nye. En dåre kan som kjent spørre mer enn 10 vise kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få se disse bevisene?

Det er bare å lete. Hvis du leter så ser du det selv, men det er sterke krefter som arbeider for å holde dette skjult. Dette går helt til topps i regjeringen til og med, med bilderberger Stoltenbergfamilien som har aksjer i vaksineprodusentene. Hvis du leter og begynner å sette sammen informasjonen så vil du skjønne det etterhvert hvis du tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å lete. Hvis du leter så ser du det selv, men det er sterke krefter som arbeider for å holde dette skjult. Dette går helt til topps i regjeringen til og med, med bilderberger Stoltenbergfamilien som har aksjer i vaksineprodusentene. Hvis du leter og begynner å sette sammen informasjonen så vil du skjønne det etterhvert hvis du tørr.

Du kom med påstanden, da må du også underbygge den med dokumentasjon. Hvis ikke, så forblir det bare en tom påstand uten tyngde eller troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å lete. Hvis du leter så ser du det selv, men det er sterke krefter som arbeider for å holde dette skjult. Dette går helt til topps i regjeringen til og med, med bilderberger Stoltenbergfamilien som har aksjer i vaksineprodusentene. Hvis du leter og begynner å sette sammen informasjonen så vil du skjønne det etterhvert hvis du tørr.

Hun spurte etter bevis, ikke fri fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt at folk fortsatt tror på dette. Hvordan kan det ha seg at de fleste som blir syke, ikke er vaksinert? Jeg tviler sterkt på at du har studert medisin, for da hadde du visst hvordan smitte og sykdomsutvikling fungerer. Det er bare å se på svineinfluensaen og fugleinfluensa, så ser en hva som skjer når folk ikke er vaksinert mot en sykdom. Utbrudd av barnesykdommer i vestlige land kommer av foreldre som ikke vaksinerer ungene sine, fordi de tror at barna er trygge. Tro om igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se på svineinfluensaen og fugleinfluensa, så ser en hva som skjer når folk ikke er vaksinert mot en sykdom.

For stoppe argumentasjonen om svineinfluensa den påståtte faren ved vaksinen. Kina som ikke vaksinerte hadde økning i narkolepsi. Noe som Finland også hadde, men de vaksinerte. Den eneste faktoren som var tilstede i begge befolkningene var svineinfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi at BIG PHARMA sprer disse labgenererte sykdommene der. Sykdommer som ikke eksisterte før BIG PHARMA, dette er BEVIST. Et konkret eksempel er HIV/AIDS og KREFT.

Denne antivakser-tullingen har jo klikket helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forårsaker vaksinasjoner flere barnesykdommer enn de forhindrer?

Det triste er at mange flere ville forstått hvor effektive vaksiner faktisk er, om de fikk se virkningen av farlige barnesykdommer. Vaksiner er ironisk nok sin egen verste fiende.

TS: Hvorfor gidder du ikke å utøve ett minimum av kildekritikk? Er det fordi du er lat, eller har du ett økonomisk motiv for å spre møkka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og du er åpenbart kjøpt av den kyniske og ondskapsfulle "alternativ"-industrien som omsetter for milliarder hvert eneste år, og som "tilfeldigvis" har alternative behandlingsmidler du kan kjøpe i stedet for vaksiner og andre ting som kommer fra skolemedisinen.

"Alternativ"-industrien har store midler som de aktivt bruker til å spre løgnpropaganda så kundene strømmer til.

Dere burde faen meg vært buret inne, svindlere.

Som jeg skulle sagt det selv.

Når det gjelder andre tema, for eksempel babling om at månelandingen var faket, så gjør det ikke så mye. Det er irriterende nok, men de kan bare mase så mye de vil, uten å gjøre så mye egentlig skade.

Det er verre når konspirasjonsteoretikere begynner med anti-vaksinepropaganda. Da blir de medansvarlig for at barn dør (no kidding). :nei:

Vi til nå unngått de verste utbruddene her til lands, selv om vi også her har vaskinenektere (i kretsene rundt Steinerskolen bl.annet), men nedover i Europa har f.eks meslinger blusset opp igjen, fordi det finnes lommer av mennesker som bevisst unngår å vaksinere seg selv, og sine barn. Skal vi tro Homeopat Gro Lystad, er det ingen grunn til bekymring, da meslinger er en "transformerende sykdom som gjør at du vokser som menneske"? Eh.. hallo? Noen hjemme? Før meslingvaksinen ble introdusert her i landet i 1969, var det årlig mellom 5-10 dødsfall forårsaket av meslinger, samt 20-30 tilfeller av alvorlig encefalitt (hjernebetennelse). Kan det være det hun mente med transformerende? :klo:

Det verste eksemplet på følgene av vaksinenekting jeg har hørt om, er fra Australia. Dana McCaffery, en jente som døde av kikhoste, bare 4 uker gammel. Hun var enda for ung til å få kikhostevaksinen, og døde som følge av lav flokkimmunitet. Kikhoste er spesiell med tanke på flokkimmunitet, da sykdommen skyldes en bakterie, ikke ett virus, og vaksinen gir heller ikke livslang immunitet. Derfor er spedbarn helt avhengig av at andre barn får vaksinen, samt at voksne som er i nær kontakt med uvaksinerte spedbarn, også tar den. Det området i Australia Dana ble født i, er beryktet for lav oppslutning om vaksineprogrammer.

Som om det ikke var nok, etter Danas dødsfall bestemte de australske myndighetene å kjøre en opplysningskampanje, for å nettopp bedre opptaket av kikhostevaksinen. Det førte til at en australsk anti-vaksinasjonsorganisasjon (AVN) kjørte en mot-kampanje for å hindre at vaksinasjonsgraden økte (!) De kjørte også igang en svertekampanje mot foreldrene til barnet som døde. Det er nesten så man ikke skulle tro det var sant! Mangelen på empati synes å vere total. :sinna: Har ikke sett videoen til ts, men siden den er fra Australia, er det en god sjans for at det er nettopp AVN som står bak.

Dere som velger side i denne debatten, og velger å propagandere mot vaksinering: Jeg håper dere nå vet litt mer om hvem dere leker sammen med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg er utdannet med mastergrad fra UIO har jeg lest veldig mye som ikke handler om konspirasjoner. Jeg forstår ikke helt assosiasjonen mellom vaksinering og konspirasjoner? [...]

En av de tingene som blir drilet inn ved all høyere utdanning er kildekritikk. Siden du bommer så totalt med nettopp kildekritikken din, velger jeg å tro at du lyver til oss. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus kan også tolkes som et tegn på endetiden fra Gud. Å bekjempe dette er synd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med f.eks vaksinen mot livmorhalskreft? Den gis til 12 år gamle jenter, og vaksinen varer i cirka 5 år. De som er mest utsatt for livmorhalskreft er kvinner over 50. Hvorfor gis ikke vaksinen til 40-åringer? Dette er spørsmål som den norske lægeforening har stilt, og de er kritiske til vaksinen. Er de konspirasjonsgjøker også?

Hvorfor skal man gi en vaksine til mennesker som nesten garantert er bærere av viruset i utgangspunktet? Hele poenget med HPV-vaksinen er jo at man skal vaksinere før folk blir seksuelt aktive. Siden HPV er seksuelt overførbart, altså.

Vaksinens varighet er også foreløpig ukjent. Siden vaksinen ikke har eksistert lenge nok til at man kan si noe om det.

Det er lov å tenke seg om før man argumenterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus kan også tolkes som et tegn på endetiden fra Gud. Å bekjempe dette er synd.

Jeg tror du hadde kost deg glugg ihjel i Sør-Afrika, Kamerun eller Kenya. Der brenner de fortsatt hekser som blir beskyldt for å spre sykdom (på den gode gamle kaste-forbannelse-over måten). Forståelsen for nødvendigheten av vaksiner er nok også omtrent ikke-eksisterende. Drømmeplass for en som deg, med andre ord.

God reise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivaksinasjons-svindelens ansikt:

Kjetil Dreyer er ihuga motstander av myndighetenes massevaksinering, men har også egen nettbutikk der han selger et vidundermiddel som ifølge legemiddelverket er ulovlig markedsført som medisin.

Dreyer er altså en av de ledende skikkelsene i alternativ- og antivakser-miljøet i Norge. Han driver aktivt med løgnpropaganda mot skolemedisinen samtidig som han selger egne uvirksomme "alternativer".

Jeg vil anbefale at alle som ønsker mer informasjon om antivaksernes løgner og metoder tar en titt på bloggen til Gunnar Tjomlid. Innleggene hans er svært godt forklart og gjennomarbeidet.

Man kan blant annet lese utallige avsløringer av bløffmakeren Dreyer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil anbefale at alle som ønsker mer informasjon om antivaksernes løgner og metoder tar en titt på bloggen til Gunnar Tjomlid. Innleggene hans er svært godt forklart og gjennomarbeidet.

Man kan blant annet lese utallige avsløringer av bløffmakeren Dreyer.

Takk for tipset om bloggen til Tjomlid! :)

Holder på å lese gjennom viderverdighetene til homeopaten Rolf Erik Hanssen akkurat nå. Anbefalt lesning, om man vil se "debattteknikken" til ett av vaksinemotstandernes expertvitner (han har vært med i debattprogrammer på nrk). :overrasket:

Vet ikke helt hvorfor nrk innkaller slike mennesker til en debatt, argumentet om å balansere er ihvertfall tvilsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også bloggen til Dr. Pernille Nylehn, som nokså systematisk plukker fra hverandre alternativ svada i seksjonen "alternativ medisin".

den findes på www.perpelle.wordpress.com

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også bloggen til Dr. Pernille Nylehn, som nokså systematisk plukker fra hverandre alternativ svada i seksjonen "alternativ medisin".

den findes på www.perpelle.wordpress.com

Takk for tipset, Giacomo! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...