Gå til innhold

Vaksinasjoner - må se!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Forårsaker vaksinasjoner flere barnesykdommer enn de forhindrer? Dersom du har små barn i familien, skylder du dem å sette deg inn i dette. Denne videoen vil sjokkere deg. Sannheten er at vaksinasjoner ikke reduserer barnesykdommer. Tvert i mot, så øker vaksinasjoner sjansen for barnesykdommer. Vaksinasjoner kan også forårsake en lang rekke sykdommer som er langt farligere enn barnesykdommene selv. Dette programmet ble produsert i Australia og har bidrag fra leger, forfattere, forskere og offer for vaksinasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forårsaker vaksinasjoner flere barnesykdommer enn de forhindrer?

Nei, det gjør de ikke, og du bør holde deg for god til å spre antivaksernes løgnpropaganda i dette forumet.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør de ikke, og du bør holde deg for god til å spre antivaksernes løgnpropaganda i dette forumet.

"Big Pharma", den internasjonale legemiddelindustrien, har et årlig overskudd på rundt 200 milliarder dollar. Man kan kjøpe ganske mange mennesker for 200 milliarder dollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ingen her kommer jo med noen motargumenter. Hva med statistikken? Mange av disse barnesykdommene var allerede på vei ned FØR man satte i gang med vaksinasjonsprogrammene.

Det er dårlig argumentasjon å bare skrike "Konspirasjon!!!!", fremfor å debunke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen her kommer jo med noen motargumenter. Hva med statistikken? Mange av disse barnesykdommene var allerede på vei ned FØR man satte i gang med vaksinasjonsprogrammene.

Det er dårlig argumentasjon å bare skrike "Konspirasjon!!!!", fremfor å debunke.

At to fenomener eksisterer samtidig, betyr ikke at de automatisk henger sammen. Det kan være andre faktorer som ligger bak økte forekomster av barnesykdommer (forutsatt at det som blir presentert i videoen er riktig).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med konspirasjonsteoretikere og youtube-videoer?

De er jo til tider veldig underholdende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Big Pharma", den internasjonale legemiddelindustrien, har et årlig overskudd på rundt 200 milliarder dollar. Man kan kjøpe ganske mange mennesker for 200 milliarder dollar.

Ja, og du er åpenbart kjøpt av den kyniske og ondskapsfulle "alternativ"-industrien som omsetter for milliarder hvert eneste år, og som "tilfeldigvis" har alternative behandlingsmidler du kan kjøpe i stedet for vaksiner og andre ting som kommer fra skolemedisinen.

"Alternativ"-industrien har store idler som de aktivt bruker til å spre løgnpropaganda så kundene strømmer til.

Dere burde faen meg vært buret inne, svindlere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med statistikken? Mange av disse barnesykdommene var allerede på vei ned FØR man satte i gang med vaksinasjonsprogrammene.

Hva med løgnaktigheten din? Kom med et konkret eksempel, og ikke bare sitt der og spy ut vag løgnpropaganda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At to fenomener eksisterer samtidig, betyr ikke at de automatisk henger sammen. Det kan være andre faktorer som ligger bak økte forekomster av barnesykdommer (forutsatt at det som blir presentert i videoen er riktig).

Hehe. Nei, forekomsten har gått nedover siden tidlig på 1900-tallet. Den har også gått nedover etter vaksinprogrammet tredde i kraft, men trenden var nedadgående. Jeg vil ha en forklaring på hvorfor mortalitet og morbiditet av visse barnesykdommer har gått kraftig ned, FØR vaksinasjonsprogrammet begynte. At det har fortsatt og gå nedover etter vaksinasjonsprogrammet kan ha en sammenheng med årsaken til at den gikk ned i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med løgnaktigheten din? Kom med et konkret eksempel, og ikke bare sitt der og spy ut vag løgnpropaganda.

Så sinna! Hatet og agressjonen er tydelig hos deg. De viser det i filmen. Jeg har ingen fasit, men jeg antar at de har den statistikken fra et sted. Istedenfor å bli rasende, hatefull og klikke i vater fordi noen stiller spørsmålstegn ved konsensus er for meg svært merkelig og ignorant. Hva med å heller bli interesser, prøve å finne den samme statistikken de viser i filmen og eventuelt diskreditere kilden, eller få nytt innblikk?

Interessant hvordan hatet blir så sterkt hos enkelte når andre utfordrer den etablerte "sannheten". Jeg sier ikke at noe er sant eller løgn, jeg bare lurer. Jeg har ikke tenkt å gi mine barn sprøyter om det ikke er nødvendig. Og om det er nødvendig, vil jeg selvsagt gjøre det. Hva med å sette seg inn i det selv, fremfor å klikke over noe man egentlig ikke har så god peiling på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, forekomsten har gått nedover siden tidlig på 1900-tallet.

Forekomsten av hva?

Så sinna! Hatet og agressjonen er tydelig hos deg. De viser det i filmen.

Løgnere som deg er provoserende. Dere lyver og lyver og sprer den farlige løgnpropagandaen deres. Dere er psykotiske mordere som faktisk tar liv ved at dere narrer folk til å tro på vrøvlet deres.

Ubrukelige YouTube-filmer er og blir ubrukelige. Kom med noe konkret og ikke bare spam forumet med løgnpropagandavideoer. Videoen varer i en og en halv time, og er fullstappet med løgnaktig piss.

Jeg vil at du plukker ut ETT konkret eksempel så jeg kan se hva du faktisk har å komme med. Selvsagt vet jeg at det bare kommer til å være det samme gamle løgnaktige oppgulpet.

Istedenfor å bli rasende, hatefull og klikke i vater fordi noen stiller spørsmålstegn ved konsensus er for meg svært merkelig og ignorant. Hva med å heller bli interesser, prøve å finne den samme statistikken de viser i filmen og eventuelt diskreditere kilden, eller få nytt innblikk?

Du stiller ingen spørsål. Du sprer avskyelig løgnpropaganda. Jeg har hørt det samme gang på gang på gang. Antivaksernes løgner forandrer seg lite.

Interessant hvordan hatet blir så sterkt hos enkelte når andre utfordrer den etablerte "sannheten".

Hatet er ikke sterkt fordi du utfordrer en etablert sannhet, men fordi du sprer løgnaktig pisspreik. Når man har hørt de same jævla løgnene et uendelig antall ganger begynner man å bli faen så lei.

Endret av hulaboer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Big Pharma", den internasjonale legemiddelindustrien, har et årlig overskudd på rundt 200 milliarder dollar. Man kan kjøpe ganske mange mennesker for 200 milliarder dollar.

Legemiddelindustrien er ikke ett enkelt firma, men en masse konkurrerende bedrifter som har all interesse av å avsløre hverandre hvis noen farer med snusk.

Og når ett enkelt produkt koster 10 - 12 milliarder å udvikle, er kanskje ikke rammene for å kjøbe folk så store som du tror....?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei, forekomsten har gått nedover siden tidlig på 1900-tallet. Den har også gått nedover etter vaksinprogrammet tredde i kraft, men trenden var nedadgående. Jeg vil ha en forklaring på hvorfor mortalitet og morbiditet av visse barnesykdommer har gått kraftig ned, FØR vaksinasjonsprogrammet begynte. At det har fortsatt og gå nedover etter vaksinasjonsprogrammet kan ha en sammenheng med årsaken til at den gikk ned i utgangspunktet.

Alt det du skriver om her, er blitt tilbakevist og forklart tusen ganger før, og du udviser en ufattelig kundskabsløshed og naivitet i påstandene dine.

La oss forsøke en liden sammenligning. Det findes enda ingen vaksine mod HIV, men hvis den en gang kommer, vil vi også kunde se en markant nedgang både av forekomst og mortalitet før vaksinen kom. Hvoroir det, tror du?

Hvis det findes en konspirasjon, så er det noen som vil decimere verdens befolkning ved å få folk til å slutte å vaksinere seg. Om konspirasjonen er et faktum, er det du som gjør deg selv til et offer for den, ikke vi som forstår hva vaksiner er, og hvorledes de fungerer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forekomsten av hva?

Løgnere som deg er provoserende. Dere lyver og lyver og sprer den farlige løgnpropagandaen deres. Dere er psykotiske mordere som faktisk tar liv ved at dere narrer folk til å tro på vrøvlet deres.

Ubrukelige YouTube-filmer er og blir ubrukelige. Kom med noe konkret og ikke bare spam forumet med løgnpropagandavideoer. Videoen varer i en og en halv time, og er fullstappet med løgnaktig piss.

Jeg vil at du plukker ut ETT konkret eksempel så jeg kan se hva du faktisk har å komme med. Selvsagt vet jeg at det bare kommer til å være det samme gamle løgnaktige oppgulpet.

Du stiller ingen spørsål. Du sprer avskyelig løgnpropaganda. Jeg har hørt det samme gang på gang på gang. Antivaksernes løgner forandrer seg lite.

Hatet er ikke sterkt fordi du utfordrer en etablert sannhet, men fordi du sprer løgnaktig pisspreik. Når man har hørt de same jævla løgnene et uendelig antall ganger begynner man å bli faen så lei.

Jeg forstår ikke hvorfor du klikker? Jeg er ikke TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det du skriver om her, er blitt tilbakevist og forklart tusen ganger før, og du udviser en ufattelig kundskabsløshed og naivitet i påstandene dine.

La oss forsøke en liden sammenligning. Det findes enda ingen vaksine mod HIV, men hvis den en gang kommer, vil vi også kunde se en markant nedgang både av forekomst og mortalitet før vaksinen kom. Hvoroir det, tror du?

Hvis det findes en konspirasjon, så er det noen som vil decimere verdens befolkning ved å få folk til å slutte å vaksinere seg. Om konspirasjonen er et faktum, er det du som gjør deg selv til et offer for den, ikke vi som forstår hva vaksiner er, og hvorledes de fungerer.

Snakker vel ikke om noen konspirasjon? Hvorfor må alt være en konspirasjon? Jeg lurer på hvor nødvendig vaksinen er. Spiller ingen rolle om den er farlig eller ei. Selv tror jeg ikke vaksiner medfører noen særlig fare, i mange tilfeller tvert i mot. Men samme det, dere er tydeligvis kun ute etter å spy ut hat og raseri. Jeg er ikke en gang TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsdsd, du formulerer deg slik som konspirasjonsfantastene, men jeg skal beklage hvis jeg har misforstått og fornærmet deg.

Jeg har vært i denne diskusjonen mange ganger før, både her og i andre fora, og er forferdelig sliden av all den uvidenhed som legges for dagen, og derpå følgende feilslutninger.

Ja, vaksiner er nødvendige. Sykdommer får fodfeste i befolkninger når flokkimmuniteten svekkes eller bliver borte. Ved å ikke vaksinere seg, er man med på å gjøre en befolkning mere modtagelig for sykdom.

Jeg orker ikke å ta denne diskusjonen i sin fulde blomst igjen.

Jeg er ikke ude efter å fornærme noen, ei heller er jeg rasende. Det har ikke vært meningen å tråkke på noen.

De jeg derimod er rasende på, er folk som bevisst sprer feilinformasjon om vaksiner, helsevesen og farmaceutisk industri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei, forekomsten har gått nedover siden tidlig på 1900-tallet. Den har også gått nedover etter vaksinprogrammet tredde i kraft, men trenden var nedadgående. Jeg vil ha en forklaring på hvorfor mortalitet og morbiditet av visse barnesykdommer har gått kraftig ned, FØR vaksinasjonsprogrammet begynte. At det har fortsatt og gå nedover etter vaksinasjonsprogrammet kan ha en sammenheng med årsaken til at den gikk ned i utgangspunktet.

Det er selvsagt en sammenheng mellom den generelle levestandarden og livsbetingelsene, og forekomsten av sykdom. Men barna blir ikke immune mot kikhoste, meslinger, kusma og røde hunder av den grunn. I deler av den vestlige verden har antivaksinasjonspropagandaen hatt suksess, og man ser nå ser nå utbrudd av barnesykdommer som i praksis har vært utryddet i flere tiår.

At vaksiner virker, er udiskutabelt.

At sykdommer vil spre seg dersom det ikke vaksineres mot dem, er også udiskutabelt.

Og foreldres ubegrunnede angst for å påføre ungene skader med vaksiner, har ført til at de i stedet utsetter dem, og andres barn, for faren ved å få de faktiske sykdommene.

I våre dager ser man sjelden barn med skader av meslinger, røde hunder, kikhoste og polio. Det er enda mer sjelden at unger dør av disse sykdommene.

Så man er ikke oppmerksom på at disse barnesykdommene var ansvarlige for mange dødsfall, og enda flere tilfeller av hjernehinnebetennelse og diverse autoimmune skader som ofte kunne være MEGET alvorlige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...