Gå til innhold

Jente får kramper etter å ha blitt banket opp i en McDonalds-resturant.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

var ikke jente, men en som er tvekjønn. politiet skal etterforske det som drapsforsøk forsto jeg det som. det er iallefall bra. så håper jeg de som sto åå så på får sparken. inkludert lederen

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate! Rasisme på sitt verste, skal tro hvordan pipa hadde hørtes ut om det hadde vært en mørkudet person som hadde blitt banket av hvite! Med fare for å høres rasistisk ut må jeg si at jeg nesten er sikker på at noen hadde stoppet dette lenge før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det blir riktig med hun eller henne kommer jo an på hvordan resten av setningen er bygd opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Om det blir riktig med hun eller henne kommer jo an på hvordan resten av setningen er bygd opp.

Bygd opp sånn som spørsmålet mitt i første innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate! Rasisme på sitt verste, skal tro hvordan pipa hadde hørtes ut om det hadde vært en mørkudet person som hadde blitt banket av hvite! Med fare for å høres rasistisk ut må jeg si at jeg nesten er sikker på at noen hadde stoppet dette lenge før.

Hvordan vet du at det er snakk om rasisme? Fordi overfallerne er svarte mens offeret er hvitt? Er ethvert overfall der det er forskjell i etnisitet et resultat av rasisme? Da har du i så fall en veldig spesiell definisjon av rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk kvinnfolk! :lur:

Skjønner ikke hvordan de klarer å spinne det slik at det mannlige personalet gjorde noe kritikkverdig, de var sikkert kjemperedde for disse voldelige kvinnene og det eneste de gjorde galt var at de ikke ringte en moderne kvinne som kunne kommet med cowboystøvler og heltelibidoet sitt og redde personalet og voldsofferet. Men de er nok for opptatt med å tenke ut nye måter å selv være voldelige i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er snakk om rasisme? Fordi overfallerne er svarte mens offeret er hvitt? Er ethvert overfall der det er forskjell i etnisitet et resultat av rasisme? Da har du i så fall en veldig spesiell definisjon av rasisme.

Rasisme eller ikke, det hadde ihvertfall blitt skreket høyt om det hvis det hadde vært omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Typisk kvinnfolk! :lur:

Skjønner ikke hvordan de klarer å spinne det slik at det mannlige personalet gjorde noe kritikkverdig, de var sikkert kjemperedde for disse voldelige kvinnene og det eneste de gjorde galt var at de ikke ringte en moderne kvinne som kunne kommet med cowboystøvler og heltelibidoet sitt og redde personalet og voldsofferet. Men de er nok for opptatt med å tenke ut nye måter å selv være voldelige i samfunnet.

har du sett og lest på den siden? ser du han lederen og hører idiotene i bakgrunnen som ler?! jeg vil nok tro de 3 mennene jeg ser der kunne gjort noe!! ikke bare gjøre et halvhjertet forsøk på å skyve jentene vekk og overse offeret som ligger på bakken!!! du kan ikke mene dette med mindre du er en liten pingle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, i USA er det livsfarlig å hjelpe. Hvis de er uheldig å knekker en negl på "henne" mens de drar henne i sikkerhet, risikerer de millionsøksmål. For ikke å snakke om hun får skrubbsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du han lederen og hører idiotene i bakgrunnen som ler?!

Ja, de er feminine og skrullete. Mange reagerer med humor for å avstresse seg selv i en sjokkerende situasjon. Voldskvinnene må også betale erstatning til mennene for å ha skremt dem.

jeg vil nok tro de 3 mennene jeg ser der kunne gjort noe!!

Ja, de burde ringt til en moderne kvinne.

du kan ikke mene dette med mindre du er en liten pingle?

Forstår ikke spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Vel, i USA er det livsfarlig å hjelpe. Hvis de er uheldig å knekker en negl på "henne" mens de drar henne i sikkerhet, risikerer de millionsøksmål. For ikke å snakke om hun får skrubbsår.

hm. for en unskyldning

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! Skal høre etterpå. =)

Edit: blir det riktig med hun eller henne? :sjenert:

Hvis du har så problemer med å finne ut av den norske grammatikken ( det er ikke din feil det er den norske skolens...) så kan du kanskje prøve å bytte det ut med den engelske.

Blir det rett å si What happeded to she (hun)

eller

What happened to her (henne)

Da vil du kjapt finne ut at bruk av hun i din setning ville blitt feil.

Hva skjedde med henne?= What happened to her?

Ikke What happened to she? (hun)

Grei regel. (Når man har lært engelsk).

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...