Gå til innhold

Stoltenberg kjøper seg popularitet for offentlige midler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/Norge-gir-55-milliarder-til-euroredning-6725741.html

Her pumper altså Jens inn 55 milliarder, eller 55 000 millioner kroner i en døende valuta. Hvorfor det ?

Pengene kalles lån men er egentlig en gave siden de neppe vil bli betalt tilbake. Hvorfor skal vi gi uhjelp til Tyskland og Frankrike ? De har aldri gitt en krone til oss.

Folk dør i dette landet fordi vi ikke har råd til kreftbehandling på sykehusene våre. Det er for dyrt. Men når Jensemann skal gjøre seg kompis med EU-ledere som Sarkozy og Angela Merkel, da er det bare å pøse ut fellesskapets midler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest henriett3

Jens har høy iq, men jeg tror han har vansker med å bruke den riktig.

-og jeg er ingen AP-hater som sier dette. Er AUF'er. Men jeg kan tenke meg at det ikke er så lett å være statsminister heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/Norge-gir-55-milliarder-til-euroredning-6725741.html

Her pumper altså Jens inn 55 milliarder, eller 55 000 millioner kroner i en døende valuta. Hvorfor det ?

Pengene kalles lån men er egentlig en gave siden de neppe vil bli betalt tilbake. Hvorfor skal vi gi uhjelp til Tyskland og Frankrike ? De har aldri gitt en krone til oss.

Folk dør i dette landet fordi vi ikke har råd til kreftbehandling på sykehusene våre. Det er for dyrt. Men når Jensemann skal gjøre seg kompis med EU-ledere som Sarkozy og Angela Merkel, da er det bare å pøse ut fellesskapets midler.

Han håper vel på en Nobel-pris fra kompis Jagland eller en fet stilling i Brussel :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat dette, TS. Jeg tror ikke pengene blir tilbakebetalt så lenge Europa er i dyp krise og det blir ganske lenge. Men det er Ap, jeg er ikke overrasket i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man kan gi arbeiderpartiet skylda for alt tøyset til Jens. Dette handler om personen Jens Stoltenberg.

Ingen ting i arbeiderpartiets ideologi eller tankegang rettferdiggjør at Jens gir bort 55 milliarder til EU eller at han kjøper ubrukelige jagerfly for 250 milliarder av amerikanerne og lyver til Stortinget for å få det vedtatt. Ei heller står det i Arbeiderpartiets program at det er greit å reise rett fra miljøkonferanse i Durban til Sydpolen med et digert luksuriøst privatfly.

Dette dreier seg om Jens sitt gigantiske Ego og ikke noe annet enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens har høy iq, men jeg tror han har vansker med å bruke den riktig.

-og jeg er ingen AP-hater som sier dette. Er AUF'er. Men jeg kan tenke meg at det ikke er så lett å være statsminister heller.

Du...nevner det liksom i hver tråd du kommenterer i. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Du...nevner det liksom i hver tråd du kommenterer i. :P

Hva da? Det med AUF? Jeg har ikke skrevet det så mange ganger, men det kan jo hende du har lest innleggene mine der jeg har skrevet det, og oppfattet det som om at jeg nevner det ofte.

Men grunnen til at jeg nevner at jeg er AUF'er, er fordi folk skal få en større forståelse av mitt politiske ståsted. Og når jeg kritiserer lederen i AP, synes jeg det er viktig å ta med at jeg er AUF'er.

-Og så er det noe jeg er stolt av og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man kan gi arbeiderpartiet skylda for alt tøyset til Jens. Dette handler om personen Jens Stoltenberg.

Ingen ting i arbeiderpartiets ideologi eller tankegang rettferdiggjør at Jens gir bort 55 milliarder til EU eller at han kjøper ubrukelige jagerfly for 250 milliarder av amerikanerne og lyver til Stortinget for å få det vedtatt. Ei heller står det i Arbeiderpartiets program at det er greit å reise rett fra miljøkonferanse i Durban til Sydpolen med et digert luksuriøst privatfly.

Dette dreier seg om Jens sitt gigantiske Ego og ikke noe annet enn det.

Lån for å bidra til stabilitet i vårt viktigste eksportmarked er en investreing i vår egen framtidlige veldferd.

Vi sender norske jagerflypiloter ut på livsfarlige utenlandsoppdrag. Da må vi ha de mest framtidsrettede jagerflyene. F-35 har utviklingsporblemer på grunn av at det er et revlusjonerende fly. Det er verd prisen å gi norske piloter det beste arbeidsverktøyet. Jagerflyene og spesialsoldatene våre er norges viktigste bidrag militært. For eksempel har den store innsatsen norske jagerfly gjorde i Libya blitt lagt godt merke til og vil gi uttelling for oss som land i framtiden.

Luksuriøse fly klarer ikke å nå Sydpolen. Det at den norske statsministeren gjennomførte en skikkelig markering av norsk innsats i Antarktis er på sin plass. At vi var først til Sydpolen var en viktig prestasjon for Norge som ung nasjon og nasjonal tilstedeværelse i Antarktis er viktig for å hevde vårt krav på teritorier som har store naturresurser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de europeiske landene vet det at det bare er å ta en telefon til Norge når de mangler penger! Dumme Norge tror de "kjøper" seg inn i landene og blir populære.

Gjett om de europeiske landene står i kø for å hjelpe Norge hvis vi kommer i krise? De kommer faen ikke til å løfte en jævla finger..

Norge burde heller vært litt egoistiske og arbeidet seg opp et godt land, som står sterkere i både nedganger og kriser, de andre får ordne opp i problemene selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jens har høy iq, men jeg tror han har vansker med å bruke den riktig.

-og jeg er ingen AP-hater som sier dette. Er AUF'er. Men jeg kan tenke meg at det ikke er så lett å være statsminister heller.

:skratte: du burde forresten ikke nevne det siste. det er bare negativt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Hva da? Det med AUF? Jeg har ikke skrevet det så mange ganger, men det kan jo hende du har lest innleggene mine der jeg har skrevet det, og oppfattet det som om at jeg nevner det ofte.

Men grunnen til at jeg nevner at jeg er AUF'er, er fordi folk skal få en større forståelse av mitt politiske ståsted. Og når jeg kritiserer lederen i AP, synes jeg det er viktig å ta med at jeg er AUF'er.

-Og så er det noe jeg er stolt av og.

hvordan klarer du å være stolt når jens holder på sånn han gjør? han hiver penger ut av landet, men driter i det norske folk. og så naiv som han er. hadde jeg vært deg, hadde jeg skammet meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult. Jeg digger Stoltenberg, han er sjef. Kjører sin egen stil lissom og gir fingern til alle haters.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

hvordan klarer du å være stolt når jens holder på sånn han gjør? han hiver penger ut av landet, men driter i det norske folk. og så naiv som han er. hadde jeg vært deg, hadde jeg skammet meg

Men det er lederen for AP som gjør dette. Ikke AUF. AUF er, til informasjon, en egen organisasjon.

Og jeg skjønner at du vet veldig lite om dette, men du burde lese litt om det før du kritiserer meg for å være i AUF.

Jeg skammer meg ikke over å være i norges største politiske ungdomsorganisason, og selvfølgelig verdens beste vennegjeng!

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...