rastløs_89 Skrevet 27. desember 2011 #41 Skrevet 27. desember 2011 Ja folk eier ikke skrupler Ønsker TS et dårlig nytt år.
Gjest Thea Skrevet 27. desember 2011 #42 Skrevet 27. desember 2011 Jeg er ikke ts, men jeg fikk virkelig svaret på brev. Jeg skjønner ikke hvorfor alle her sier at det ikke blir gjort når det tydeligvis blir det?
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2011 #43 Skrevet 27. desember 2011 Korrekt. Jeg syns trolling er idiotisk nok, men å trolle om et så alvorlig tema er å håne de som faktisk er utsatt for det i virkeligheten. Barnslig, respektløst, og helt meningsløst. kunne ikke vært mere enig! hiv og aids er faktisk nærmere oss en vi tror! jeg kjenner til en gutt som testet hiv positiv i en alder av 17 år.. en etnisk norsk gutt. å lage en trolletråd er utrolig respektløs og kaldt mot dem som faktisk har den diagnosen og sliter utrolig med alt det som følger med!! 1
2shy Skrevet 27. desember 2011 #44 Skrevet 27. desember 2011 Jeg er ikke ts, men jeg fikk virkelig svaret på brev. Jeg skjønner ikke hvorfor alle her sier at det ikke blir gjort når det tydeligvis blir det? Har man tatt hiv test og den har slått ut positivt, så får man ikke slik detaljert informasjon. Man får evnt innkallelse til ny time per brev, men ikke på den måten beskrevet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #45 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har aldri testet positivt på noen HIV-test, men jeg har fått en MS-diagnose via brev. Både min mor og min søster har også fått kreftdiagnose via brev. Tror det er fryktelig varierende praksis på slike ting, og jeg tviler ikke på at enkelte leger gir HIV-resultater via brev også. 1
2shy Skrevet 27. desember 2011 #46 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har aldri testet positivt på noen HIV-test, men jeg har fått en MS-diagnose via brev. Både min mor og min søster har også fått kreftdiagnose via brev. Tror det er fryktelig varierende praksis på slike ting, og jeg tviler ikke på at enkelte leger gir HIV-resultater via brev også. HIV stiller seg veldig annerledes da det er så mye fordommer rundt sykdommen. Jeg kan godt være med på at man får beskjed om innkallelse til ny time for å diskutere prøvesvar, men ikke så detaljert slik det blir beskrevet i tråden her.
Gjest Thea Skrevet 27. desember 2011 #47 Skrevet 27. desember 2011 Vel jeg fikk svaret på brev samtidig som jeg fikk beskjed om å møte opp så snart som overhodet mulig og for å gjøre det enda bedre mottok jeg aldri det første brevet de visstnok sendte så for alt jeg vet kan de ha sluttet å sende prøvesvar i posten. Kan ikke si jeg var videre fornøyd med at noen som jeg ikke visste om hadde brev med fullt navn og hiv status..
Gjest Cupcakes Skrevet 27. desember 2011 #48 Skrevet 27. desember 2011 nå kan det også tenkes at ts tenker det værste om hva som står i brevet om det står slik som de over her har opplevd å motta. når jeg var hos legen og hun kjente noe i brystet som gjorde at jeg skulle få henvisning til mammografi ringte jeg tilsamboer med engang og var helt satt ut og klarte bare å si at jeg har kul i brystet, selvom hun ikke kjente direkte kul men noen ujevnheter. men for meg spilte det ingen rolle der og da. jeg ble så satt ut og urolig at jeg "leste" det værste i hva legen min sa. kan hende ts også har gjort det, og "oversett" noen setninger i brevet.
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2011 #49 Skrevet 27. desember 2011 "I mars 2000 fikk Willy Freddy Shanti (57) lungebetennelse. Som ledd i behandlingen ble det tatt en hiv-test. Noe senere fikk han et brev i posten med beskjed om å ta kontakt med poliklinikken på Ullevaal. Shanti dro dit og fikk straks en time med en lege og en sykepleier. Der fikk han nyheten. Hiv-testen var positiv." ---> http://nhi.no/livsstil/a-leve-positivt-med-hiv-35522.html
Lillemeg25 Skrevet 27. desember 2011 #50 Skrevet 27. desember 2011 Man får ikke sånt i posten hvis testen er positiv. Synes det er ganske så tragisk å lage en tulletråd om dette. Å hvor har det blitt av ts?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå