Gå til innhold

er det rart jeg vil ha sex med Rachel Nordtømme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er ikke rart. Og ikke er det rart at mange kvinner blir beglodd på den maskinen der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som la ut de bildene fra Nordtømmes blogg? Isåfall, så er du skikkelig spesiell. :gjeiper:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde overhodet ikke takket nei jeg heller. Oh la la

men du er kvinne...

:overrasket:

jeg derimot er mann og vil mer enn gjerne ha sex med Rachel hvis hun sier ja til det og jeg får muligheten :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alle de her taperne som insisterer på å få pule tierdamen...

Taperne? Insisterer? Hva er farlig med å si at hun er kjempesøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du er kvinne...

:overrasket:

jeg derimot er mann og vil mer enn gjerne ha sex med Rachel hvis hun sier ja til det og jeg får muligheten :-)

Jammen kjære deg, DET er da ingen hinder.

Kjønn spiller liten rolle for meg.

Endret av AnitaB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taperne? Insisterer? Hva er farlig med å si at hun er kjempesøt?

Ingenting farlig med å si det, men håper du har et utseende som matcher Rackel, for hvis ikke så tror jeg den her oppmerksomheten er fåfengt. Stygge teite fyrer har nemlig ingenting med som så mye å se på heftige kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting farlig med å si det, men håper du har et utseende som matcher Rackel, for hvis ikke så tror jeg den her oppmerksomheten er fåfengt. Stygge teite fyrer har nemlig ingenting med som så mye å se på heftige kvinner.

Ja, vi normalt utseende menn har ingenting med å engang SE på den godeste Rachel. Det er vi ikke verdige til. Jeg håper du tenker på det neste gang du skulle sikle over Brad Pitt eller lignende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi normalt utseende menn har ingenting med å engang SE på den godeste Rachel. Det er vi ikke verdige til. Jeg håper du tenker på det neste gang du skulle sikle over Brad Pitt eller lignende...

Tror du skjønner forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker heller next-door damer, de er mye mer spennende. Dessuten er damer som ligger på rygg på benken et mye vakrere syn i et treningsstudio. Rachel er søt, jada, men ikke mer enn haugevis av andre norske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...