Gå til innhold

Minst en uke etter forventet mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt info først: For et år og en måned siden måtte jeg slutte med p-piller pga migrene, så skulle aldri ha noen form for hormonell prevensjon. Allerede fra første syklus etter, har den vært på akkurat 27 dager, fram til da jeg ble sammen med min kjære for tre måneder siden idag. da var den på 30 dager den ene syklusen, og 32 den andre, og i dag er jeg på dag 40. Hadde heftig sex siden dagen jeg var ferdig med sist mens til dag 27(siden jeg trodde jeg fikk mens dagen etter)

Så regnet med at jeg skulle få mensen mellom dag 27 og 32, dag 28 så det ut til å begynne med bittelitt brunt blod(eller noe) på fingeren når jeg stod i dusjen. Inn med ob. Men det var det. Så kom dag 32 og det kom rødt blod på fingeren, men bare akkurat så fingeren ble rød, ingenting kom på ob'n jeg putta inn. Brystene har vært ømme siden ca dag 27, og igår sa min kjære at de virket større. Idag prøvde jeg en bh som egentlig var en bokstav for stor i koppen for to uker siden, og idag passet den perfekt. Og de siste nettene har jeg våknet midt på natta og vært bittelitt kvalm, men sovnet delvis igjen og ikke vært mer kvalm. blitt gradvis mer pissatreng de tre siste dagene.

Vi har ikke vært sammen så lenge, men pga at jeg ikke bruker prevensjon var dette noe vi snakket om tidlig, og et barn et absolutt velkommen! Og da vi besøkte hans mor for fire dager siden, da hun at hun var blitt spådd at hun hadde to barnebarn, en gutt og en jente, men hun har bare en gutt, så hun mistenker at vi kanskje gir hun en jente til barnebarn.

Jeg har ikke turt å ta test enda, for er litt redd for at den skal være negativ... Men skal ta en test i overimorgen... Men hva tror dere? Har aldri vært gravid før, så aner ikke hvordan det er... Så spør dere som har vært/er gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt info først: For et år og en måned siden måtte jeg slutte med p-piller pga migrene, så skulle aldri ha noen form for hormonell prevensjon. Allerede fra første syklus etter, har den vært på akkurat 27 dager, fram til da jeg ble sammen med min kjære for tre måneder siden idag. da var den på 30 dager den ene syklusen, og 32 den andre, og i dag er jeg på dag 40. Hadde heftig sex siden dagen jeg var ferdig med sist mens til dag 27(siden jeg trodde jeg fikk mens dagen etter)

Så regnet med at jeg skulle få mensen mellom dag 27 og 32, dag 28 så det ut til å begynne med bittelitt brunt blod(eller noe) på fingeren når jeg stod i dusjen. Inn med ob. Men det var det. Så kom dag 32 og det kom rødt blod på fingeren, men bare akkurat så fingeren ble rød, ingenting kom på ob'n jeg putta inn. Brystene har vært ømme siden ca dag 27, og igår sa min kjære at de virket større. Idag prøvde jeg en bh som egentlig var en bokstav for stor i koppen for to uker siden, og idag passet den perfekt. Og de siste nettene har jeg våknet midt på natta og vært bittelitt kvalm, men sovnet delvis igjen og ikke vært mer kvalm. blitt gradvis mer pissatreng de tre siste dagene.

Og har også hatt en del utflod de siste dagene, hvit og litt tjukk, men bare når jeg har vært på do..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp test.

Er den positiv, gå til lege. Er den negativ, gå til lege.

Evnt. dropp testen og gå til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...