MissStiles Skrevet 24. desember 2011 #41 Skrevet 24. desember 2011 Tror faren min hadde blitt glad om den jeg er sammen med er glad i å fiske. Men jeg bryr meg ikke så mye om det.
Gjest BamseB Skrevet 24. desember 2011 #42 Skrevet 24. desember 2011 Så absolutt. Men ikke hver gang. Samme som at jeg vil ha med han i stallen i ny og ne, men ikke hver gang. Liker å fiske men ikke så mye som ridning Gjør for noe hemmelig i stallen a? Er helt enig med du, sunt med felles interesser, men det er godt å være adskilt også
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #43 Skrevet 24. desember 2011 Fatter fremdeles ikke hvordan fotball kan være turnoff?!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #44 Skrevet 24. desember 2011 Fatter fremdeles ikke hvordan fotball kan være turnoff?! Tror nok de fleste tenker på menn som roper og gauler fra sofakroken i flere timer hver uke.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. desember 2011 #46 Skrevet 24. desember 2011 Fatter fremdeles ikke hvordan fotball kan være turnoff?! Ølvommede fotballsupportere - det funker ikke. Ser for meg en fyr med høyt kollestrol og Addidas klær i en sliten sofa full av ølsøl og potetgullrester. Og om han har noen form for fysisk utfoldelse er det når han skal banke fotballsupportere fra en annen klubb. Full av fordommer
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #47 Skrevet 24. desember 2011 Hahaha ... Huff, absolutt ikke. Jeg spiller fotball som en hobby/trening. Heier selvfølgelig på mine lag og følger med. Kan ta meg et par øl og litt chips, men man må kjenne sine grenser. Men den personen du beskriver tror jeg alle vil unngå.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. desember 2011 #48 Skrevet 24. desember 2011 Jeg skrev jo tidligere at mannen må mer en gjerne spille fotball på løkka med kompisene sine. Men når de går rundt i fotballsupportertrøyer - slike i plastikk som lukter høgg og fandenskap etter et par minutter - og liksom skal se sporty ut selv om de har et magemål uten like, er urk. Hender jeg flyr til Liverpool også og de norske gutta, som skal til Liverpool for å se kampe, er ikke morsomme å fly sammen med... apefaktoren blir litt for høy og vettet litt for lite så fort de entrer flyplassen og får i seg den første ølen...
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. desember 2011 #49 Skrevet 24. desember 2011 Hahaha ... Huff, absolutt ikke. Jeg spiller fotball som en hobby/trening. Heier selvfølgelig på mine lag og følger med. Kan ta meg et par øl og litt chips, men man må kjenne sine grenser. Men den personen du beskriver tror jeg alle vil unngå. Fotball er bare turnoff for min del hvis hele helger (og andre kvelder) blir tilbragt foran skjermen for å se på absolutt alle kamper som vises på tv. Fisking er ikke turnoff i seg selv, men jeg har vært sammen med en med ekstrem fiskeinteresse, og det skaper ikke akkurat mye glede hos meg når tv'n konstant sto på fiskeprogrammer og mesteparten av fritiden ble brukt ute i en liten båt, og da blir det heller ikke mye tenning.
T1Nonly Skrevet 24. desember 2011 #50 Skrevet 24. desember 2011 Hmm... Små helgeturer med fiske, stillhet, bål som knitrer og en heftig elskovsstund i et telt... Hva er turn-off med det??
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. desember 2011 #51 Skrevet 24. desember 2011 Hmm... Små helgeturer med fiske, stillhet, bål som knitrer og en heftig elskovsstund i et telt... Hva er turn-off med det?? Under åpen himmel helst. 1
T1Nonly Skrevet 24. desember 2011 #52 Skrevet 24. desember 2011 Det er litt mer romantisk under åpen himmel ja. ;-)
skruf Skrevet 25. desember 2011 #53 Skrevet 25. desember 2011 Hmm... Små helgeturer med fiske, stillhet, bål som knitrer og en heftig elskovsstund i et telt... Hva er turn-off med det?? Du har skjønt det! Det var sånn mannen min fikk opp min interesse for fisking :gjeiper: Nå er jeg ivrig hobbyfisker selv....
Gjest SemperFi Skrevet 25. desember 2011 #54 Skrevet 25. desember 2011 Sex under åpen himmel, ja takk. Se på stjernene <3
lykketroll:) Skrevet 27. desember 2011 #55 Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker å fiske, så nei, det er heller turn-on
Gjest just words Skrevet 27. desember 2011 #56 Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker både fisking (og fotball).. Så en fiske fyr hadde ikke bydd meg imot.. TURN-ON.. Men så er jeg et frilufts menneske som elsker både sjø og fjell, ikke at det betyr at vi MÅTTE vær i sammen hver gang han vil ut ut å fiske.. Men typen min har en forkjærlighet for agility trening og lydighets trening med hunder, det bryr ikke jeg meg så mye om, så når han trener hund og er på trening med klubben kan jeg bli med men gjør helst noe annet. En må ikke ha helt like hobbyer, men det kommer an på hvor u- interessert du er i forhold til det.
Inx Skrevet 27. desember 2011 #57 Skrevet 27. desember 2011 Å drasse med seg kjerringer på fisketur er fiasko-oppskrift etter min mening, de går jo faen meg lei av det så fort!? Vi er jo på tur for å fiske, ikke sitte å skravle og dikkedulle med alt annet. Nei, har man fiske som hobby bør man ikke involvere ens bedre halvdel, med mindre de også er bitt av basillen.
Steinar40 Skrevet 27. desember 2011 #58 Skrevet 27. desember 2011 Å drasse med seg kjerringer på fisketur er fiasko-oppskrift etter min mening, de går jo faen meg lei av det så fort!? Vi er jo på tur for å fiske, ikke sitte å skravle og dikkedulle med alt annet. Nei, har man fiske som hobby bør man ikke involvere ens bedre halvdel, med mindre de også er bitt av basillen. Bedre halvdel Gammel god klisje som høres (litt for) ofte det der, ja hehe
Gjest BamseB Skrevet 28. desember 2011 #59 Skrevet 28. desember 2011 Fatter fremdeles ikke hvordan fotball kan være turnoff?! Var en gang sammen med ei fotballjente. Hu kunne bøtte i seg 14 halvlitere på en kveld mens hu skreik på skjermen... Er dere fotballgutter også sånn?, isåfall har jeg null problemer med å forstå at dere er single...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. desember 2011 #60 Skrevet 28. desember 2011 Var en gang sammen med ei fotballjente. Hu kunne bøtte i seg 14 halvlitere på en kveld mens hu skreik på skjermen... Er dere fotballgutter også sånn?, isåfall har jeg null problemer med å forstå at dere er single... Det der er ikke akkurat sexy nei. Men en mann med fjellstøvler og allværsjakke kan være råsexy :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå