Gå til innhold

Fisking turn-off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Istemmer.

Bedre med mat på bordet enn å forsørge en junkfoodgal TV-slave.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisker du ikke, Steinar? Trodde du var av den sporty typen.

Jeg fisket en del før. Har ikke blitt så mye nå fortia, men det kan være moro å fiske når det er mulig å få bra fisk.

Skrevet

Kan du ikke invitere Belladonna med på en fisketur da? Hun virker litt sur og har sikkert godt av en tur i skog og mark.

• Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Absolutt ikke turn-off i det hele tatt!!! :)

Hvorfor skulle det være det? Jeg syns bare det er positivt at han har noe han brenner for.

Hvis jeg er dødsforelsket i en fyr, så mister jeg ikke interessen bare fordi han driver med fisking. Det skal mer til enn som så.

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke hva i helvete det feiler dere kvinnfolk. "Å nei, han bruker tid på annet enn MEG, OMFG!!!". Er det muuulig...

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke hva i helvete det feiler dere kvinnfolk. "Å nei, han bruker tid på annet enn MEG, OMFG!!!". Er det muuulig...

Ro deg ned og les alle svarene.

Dessuten er det en bitteliten promille kvinner som har svart her så "dere kvinner" blir helt feil å si.

Ta heller for deg den enkelte som svarer på en måte du ikke liker.

For å holde meg til tema: Mannen må mer enn gjerne drive med fisking. Jeg har mine egne interesser.

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er jo bare bra at mannen har en hobby han er opptatt av. Og at det er en sunn interesse også, som får han ut av huset (så snakker man ikke om den knærten en del fiskere har i veska si).

Jeg hadde sett på det som en stor fordel med en mann med en slik interesse. Han kan til og med spille fotball på løkka med kompisene sine.

Men om hans eneste hobby, er å sitte på ræva i en sofa eller på en pub for å se fotball, så er ikke en slik mann helt min kopp med te.

Skrevet

Fisking hadde passet ypperlig, elsker fersk fisk, men hater å fiske selv.

Så kunne han gjort det for meg.

Skrevet

Virker som om de av dere som liker at mannen fisker syns det er positivt med tanke på at han forlater huset.

Er det ingen som kunne tenke seg å dele friluftsaktivitetene til mannen da?

Skrevet

Virker som om de av dere som liker at mannen fisker syns det er positivt med tanke på at han forlater huset.

Fjellturer og slikt er moro..men selve fiske biten en dønn kjedelig.

Skrevet

Fiskingen kan han få ha for seg selv :ler: Da blir jeg heller med på fotballkamp!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Så absolutt. Men ikke hver gang. Samme som at jeg vil ha med han i stallen i ny og ne, men ikke hver gang. Liker å fiske men ikke så mye som ridning :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

at han liker å fiske er et bra tegn for min del iallefall :) selv om jeg er utålmodig selv hehe

Skrevet

Mannen min er glad i å fiske, og det ble jeg og! Ikke noe er så koselig som å stikke ut med båten å fiske, eller å labbe opp til et fjellvann med niste, kaffe, tenne bål.....og forhåpentligvis få fisk som vi kan grille:-)

Skrevet

Det eneste som er mer turn-off av hobbyer er jakt og gaming:p

Så ja, for min del er det absolutt ikke positivt å ha fisking som hobby. Mest fordi jeg er motstander av fisking og ville ikke hatt en type som interesserte seg for å drepe fisk :sjenert:

Syns det er fint at han har en sunn hobby, men all form for dreping av dyr er no-go her.

Skrevet

Fisking er ikke turn off nei. Så lenge han rensker eventuell fangst før han kommer hjem, og ikke står timesvis i elva hver dag!

Liker at menn trives utendørs. :)

Skrevet

Et pluss for min del, i likhet med andre friluftsinteresser. Jeg kunne gjerne ha blitt med på fisketurer selv, men for mange er vel det å være alene/med en god venn litt av greia med fisking. Det blir jo som med det meste annet av hobbyer, om han bruker ekstremt mye tid på det er det ikke bra, men det har ikke noe med fiskingen i seg selv å gjøre.

Skrevet (endret)

Nei, fisking er morsomt og koselig :D

Endret av Explosive
Skrevet

For meg er ikke fisking turn-off. Synes det er koselig med en mann som liker å være ute kontra sofaen.

Men det spørs jo litt hvor sterk interessen er. Om han ikke kan prate om noe annet blir det kanskje litt vèl mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...