Gå til innhold

Så sliten....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid ved prøverør, men opplevde desverre en MA i uke 7/8. Forrige tirsdag ble jeg innlagt for utskrapning. Oppsto komlikasjoner under operasjonen, jeg fossblødde etterpå og måtte i ny narkose.

Ble ikke bra etter utskrapninga, jeg blødde og blødde.

Tirsdagen som var ble jeg lagt inn som øyeblikkelig hjelp da den indre livmormunnen hadde lukket seg, såkalt stenose, og livmoren var full av blod. Det var og fosterrester.. Mistet nok engang mye blod, og har nå en blodprosent på 63. Frøys sånn at jeg fikk varm infusjonsvæske for å få opp varmen. Og ENDA så blør jeg.

Er skikkelig anemisk, var til lege igår, fikk antibiotika, og han ville legge meg inn pga anemi. MEN; det går bare ikke! To dager til jul, har barn, null familie her, og mannen min har selvfølgelig vakthelg! Han går på vakt i morgen og går ikke av før mandag. Han kan være hjemme hvis det er rolig på jobb, men skjer det noe så må han ut. Og barna er for små til å være hjemme alene..

Fy flate hvor fortvilet jeg er.......besvimer ofte, fryser noe innmari, kaldsvetter når jeg gjør noe fysisk.. Knasker jerntilskudd og drikker masse vann.

Har sikkert lagt denne i feil underforum, men da håper jeg moderatorene flytter meg.

Skikkelig klagesang, jeg vet.....

Er det like ille på mandag så blir det nok en sykehustur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annaires

Mannen din må jo bare bli hjemme kjære deg! Når den som tar vare på barna, er syk, må man/har man rett på "sykt barn/barnepasser"-dager...

Det er jo ikke forsvarlig at du skal ha ansvar for barn nå.

Hadde det ikke vært bedre å kommet seg inn på sykehus nå, så kanskje du blir fort bedre, og kan

Komme hjem en tur på julaften?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig anemisk, var til lege igår, fikk antibiotika, og han ville legge meg inn pga anemi. MEN; det går bare ikke! To dager til jul, har barn, null familie her, og mannen min har selvfølgelig vakthelg!

Kom deg på sykehuset, du gale menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg på sykehuset, du gale menneske.

Ts her;

Mulig det er blodtapet som gjør at jeg ikke tenker helt klart.....

Men de siste ukene har vært i en tåkedis med smerter, sorg, svimmelhet og operasjoner. Og to små som ikke aner hvorfor mammaen ikke er seg selv. Jeg har ei super vennine som har kommet med julebakst, og heldigvis var jeg tidlig ute med julegaver.

Mannen har vært sykemeldt og hjemme siden forrige tirsdag, men han føler at han kan ikke legge julehelga over på noen andre når han har vakt. Han har hatt fri julaften de 3 siste julene.

Men, er det like ille mandag så blir det en runde på sykehuset. Og såklart, øker blødningene på i løpet av helga så må jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annaires

Mannen har vært sykemeldt og hjemme siden forrige tirsdag, men han føler at han kan ikke legge julehelga over på noen andre når han har vakt. Han har hatt fri julaften de 3 siste julene.

.

Forstår at det ikke er ideelt, men han har faktisk en familie og ta vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det ikke er ideelt, men han har faktisk en familie og ta vare på.

Får se det an til i morgen, blør jeg like mye og svimer av like hyppig så får jeg nesten høre med ei vennine om hun kan komme og være med jentene.......

O jul med din glede liksom...... Var kommet så langt på vei at vi skulle gjøre svangerskapet offesielt i jula... Og nå aner ingen hvorfor jeg avlyser juleselskaper og nyttårsfeiring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se det an til i morgen, blør jeg like mye og svimer av like hyppig så får jeg nesten høre med ei vennine om hun kan komme og være med jentene.......

O jul med din glede liksom...... Var kommet så langt på vei at vi skulle gjøre svangerskapet offesielt i jula... Og nå aner ingen hvorfor jeg avlyser juleselskaper og nyttårsfeiring....

Ts her forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seriøst!! Hvor ofte svimer du av egentlig? Det er jo absolutt IKKE forsvarlig å være alene med to små barn når du er i så dårlig form :-(

Noen må passe på barna sammen med deg, og du burde aller helst komme deg på sykehuset.. Da er du sikkert i bedre form på julaften og kan være hjemme da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seriøst!! Hvor ofte svimer du av egentlig? Det er jo absolutt IKKE forsvarlig å være alene med to små barn når du er i så dårlig form :-(

Noen må passe på barna sammen med deg, og du burde aller helst komme deg på sykehuset.. Da er du sikkert i bedre form på julaften og kan være hjemme da!

Ts her;

Har prøvd å ordne barnevakt til i morgen, ser ut til at ei vennine kan komme hit. Så håper jeg at jeg får kjapt blod og varm ivf og ut igjen før det blir ettermiddag.

Jeg svimer av ofte, gikk jo fra 110% i blodprosent til 63 på ei uke... Flere ganger om dagen.

Åhh....kunne ønske mannen min har lagt jobbfølelsen til side og vært hjemme så han har hatt barna våre....

(men han har jobbet seg opp mange husmorpoeng denne uka da, med husvask, julegaver (de restrerende), bakte kakemenner og pepperkaker, handlet all julemat osv....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...