Gå til innhold

Hvilken snus snuser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

06 er ikke så verst, og renner heller ikke så mye :) Den er slim.

Takk for svar, skal prøve den! :)

Ser jo at Skruf har noen slim-versjoner. Men har de en white (det er de som ikke renner, ikke sant?) slim med "vanlig" styrke? :P

Anonym poster: d6db84a6c2ce85ee877059622fa153ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd een av skruf sine slim versjoner, men husker ikke hvilken, da det ikke var min... Den rant rimelig lite, og var helt greit!

Men når jeg vil ha slim snus, så går jeg for det meste for 06, den er sterk, og renner ekstremt lite! :)

Skrevet

Varier veldig mye egentlig. Alt fra Cath Eucalyptus, catch pure mint (kosesnusen min), general long white extra strong, nick and johnny crushed ice eller den med chilli, liker også godt lucky strike strong. Har også prøvd offroad frosted og thunder med colasmak, ikke noe favoritter..

Ser flere her har nevnt 06, kanskje jeg skulle prøve den også. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd een av skruf sine slim versjoner, men husker ikke hvilken, da det ikke var min... Den rant rimelig lite, og var helt greit!

Men når jeg vil ha slim snus, så går jeg for det meste for 06, den er sterk, og renner ekstremt lite! :)

Ah, jeg er relativt ny på snus (eller, jeg snuset før og har begynt på igjen nå) og snuser Mocca, som er en slags mini-snus. Så jeg vil ikke ha en veldig sterk snus, da brenner det under leppa, og det er jo ikke noe godt :P Det er mest for å "ha noe" når jeg kjeder meg på jobb i disse sommertider, som ikke er godteri ;)

Skrevet

Ah, jeg er relativt ny på snus (eller, jeg snuset før og har begynt på igjen nå) og snuser Mocca, som er en slags mini-snus. Så jeg vil ikke ha en veldig sterk snus, da brenner det under leppa, og det er jo ikke noe godt :P Det er mest for å "ha noe" når jeg kjeder meg på jobb i disse sommertider, som ikke er godteri ;)

Da kan du prøve 02! Det er en mildere versjon av 06! Lurer på om det ikke er 01 også? Grå boks, vanskelig å ikke legge merke til ihvertfall :)

De er milde, og renner ikke i det heletatt etter hva jeg har erfart. Er ganske fornøyd med alle disse(02, 06 osv) :)

AnonymBruker
Skrevet

Da kan du prøve 02! Det er en mildere versjon av 06! Lurer på om det ikke er 01 også? Grå boks, vanskelig å ikke legge merke til ihvertfall :)

De er milde, og renner ikke i det heletatt etter hva jeg har erfart. Er ganske fornøyd med alle disse(02, 06 osv) :)

Takk, skal prøve de! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...