Gå til innhold

Hvilken snus snuser du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skruf xtra sterk, skruf xtra sterk slim, 02/03 eller hva de heter? den sterkeste eller genereal ekstra sterk (HER SNAKKER VI RENNING!!!!!!!!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Catch eucalyptus. Men jeg er i prosessen slutting for øyeblikket. :sjenert:

Skrevet

skruf ekstra sterk og tranebær

Gjest bellabulla
Skrevet

The lab series 02, og 06 når jeg er ekstra stressa ;p

Skrevet

Skruf fresh white, catch euclayptus eller nick and johnny crushed ice.

Skrevet

General White portion! :) Love it.

Har som nyttårsforsett å slutte, men tviler sterkt på at det skjer allerede.

Skrevet

varierer, jeg. catch, skruf stärk white, skruf extra sterk, nick and johnny, thunder, metropol, lucky strike... you name it :P

Skrevet

Selv bruker jeg skruf orginal portion eller nick and johnny white heat, en ny type som nettopp er kommet i butikkene.

N&J white heat er akkurat det samme som N&J strong white, bare med ny etikett og at de har slengt på white. Har vært i butikken i snart 2 år...

For å svare på spm. er det jeg snuser selv, N&J strong white (heat) altså. Savner dog N&J black.

Skrevet

N&J white heat er akkurat det samme som N&J strong white, bare med ny etikett og at de har slengt på white. Har vært i butikken i snart 2 år...

For å svare på spm. er det jeg snuser selv, N&J strong white (heat) altså. Savner dog N&J black.

*slengt på heat ja. Får jo ikke endret innlegget når jeg bruker AB

• 6 måneder senere...
Gjest anonym bruker
Skrevet

Selv bruker jeg skruf orginal portion eller nick and johnny white heat, en ny type som nettopp er kommet i butikkene.

white heat smacker piss !!
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

n&j crushed ice, og radical red chilli er best av alle snusmerker ;)

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

skruf original white eller nick & johnny crushed ice. namnamnam. Hvordan er white heat?

white heat er nokke jævla drift !!! smaker faen meg bark !
Skrevet

Da jeg snusa gikk det i skruf ekstra sterk eller thunder. Ble også litt fan av slim versjonene.

Gjest Silvermist
Skrevet

06 til vanlig, N&J Original Strong når det ikke er å oppdrive, eller Thunder Wintergreen hvis jeg vil variere litt.

Skrevet

Skruf xtra sterk portion

nick and johnny chrushed ice xtra strong

nick and johnny hot chilli?

Og en sjeden gang thunder

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har forslag til en snus som ikke renner, ikke er spesielt sterk og helst slim? Har brukt Mocca lakris til nå, men synes den renner en del. Vil heller ikke ha en sterk variant, og gjerne slim så den ikke vises så godt under leppa.

Anonym poster: d6db84a6c2ce85ee877059622fa153ae

Skrevet

06 er ikke så verst, og renner heller ikke så mye :) Den er slim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...