Gå til innhold

Hvilken snus snuser du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg skruf orginal portion eller nick and johnny white heat, en ny type som nettopp er kommet i butikkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mocca.

Skrevet

Bruker Skruf sterk, men egentlig er Skruf ekstra sterk favoritten, men den renner så fort atte. :/ Kjenner nesten ingenting av vanlig sterk..

Skrevet

Skruf Original white, digg at det ikke renner :)

Skrevet

Egentlig skruf ekstra sterk, men nå er jeg på vanlig skruf, skal trappe ned iløpet av julen :)

Skrevet

skruf original white eller nick & johnny crushed ice. namnamnam. Hvordan er white heat?

• Liker 1
Skrevet

skruf original white eller nick & johnny crushed ice. namnamnam. Hvordan er white heat?

White heat er ganske sterk, og renner ikke. Jeg liker de sterke. Kanskje rart at skruf orginal da er favoritten, men jeg opplever den faktisk sterkere enn sterk og ekstra sterk. Synes bare de renner.

Gjest Levitate
Skrevet

Nick & Johnny White Heat er ikke så veldig god, men den er ganske sterk..

Selv snuser jeg mest Skruf Stark White, favoritten.

Skrevet

Granit sterk porsjon.

Jaja, bedre enn røyk.. :sjenert:

Skrevet

Skruf Original Portion. Liker egentlig Skruf ekstra stärk best, men den renner så inni helvete.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Den jeg snuser som er nevnt over kan man ha under leppa i over 1time uten at den renner. :P LIKER

Skrevet

Så fremt det er mulig å få tak i, vanskelig å finne her hjemme:

- Knox original porsjon

- Romeo Y Julieta

Vanligvis ender jeg opp med

Lab Series 01 Porsjon

General Original Porsjon

Kronan Original Porsjon (når jeg føler meg fattig og skal spare penger :fnise: )

Skrevet

06 og Nick and Johnny Crushed Ice :)

Skrevet

Skruf sterk white. Deilig med ekstra sterk noen ganger, men den renner så!

Skrevet

Skruf tranebær. Det er den eneste som ikke renner så fort. Kan ha den i 1,5 time i munnen :P Er det fritt for tranebær,tar jeg hvilken som helst annen skruf, men huff så fort de renner :o Særlig sterk og ekstra sterk renner fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...