Gå til innhold

Slim + litt lyserødt blod fra skjeden - sex ved glemt p-pille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går på p-piller, men glemte en pille for ca. 3 uker siden og glemte en pille akkurat uken etter. Begge gangene hadde jeg sex + en gang mellom de to glemte pillene (om jeg husker riktig). Vi brukte ikke kondom da. Jeg utsatte mensen 1 gang før denne perioden hvor jeg glemte pillene, men har aldri hatt problemer med mellomblødninger verken når jeg utsetter 1 eller 2 ganger.

For noen dager siden oppdaget jeg litt mer klumpete utflod enn jeg pleier og tidligere i dag fikk jeg en del blankt slim fra skjeden. Og nå nettopp kom det litt lyserødt blod (ikke mye). Så jeg kjente litt etter, for dette har jo ikke hendt før. Nå kommer jeg ikke på hva det heter, men den livmortappen man kan kjenne inne i skjeden, er litt mer hoven og glatt av slim. (beklager detaljene).

Hva kan dette være for noe? Har lest om sånn "festeblødning", kan det være det?

Magen har også hatt en del rare rumlinger helt nederst hvor livmoren osv. er. Disse lydene har jeg aldri hørt før, ikke som vanlig "jeg er sulten-rumling".

Kan nevne at jg har glemt p-piller før og ikke fått en slags mellomblødning av den grunn. Det er jo tross alt 2 uker siden jeg glemte p-pillen.

Litt smånervøs nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...