Gå til innhold

Hackere har liste over sexkjøperne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Spar meg for " var der bare for å se hva det var eller en kamerat meldte meg inn, det er mange unnskyldinger men ingen tror på det.

Blir du tatt med buksene nede får du stå for det du har gjort, skrivd eller har ment.

Klart at Hemmelig.com har noe å svare for, det at noen har hacket seg inn er noe bedriften må stå ansvarlig for.

Jaja, men sånn var det altså for meg (anonym kvinne lenger oppe). Og det er helt sikkert flere som har gjort det samme, kun registrert seg uten å være aktiv.

Jeg står for at jeg har registrert meg der, men jeg har faktisk ikke gjort noe av det som forbindes med den nettsiden. Men her skjæres jo alle over èn kam. Altså har alle sikkert gjort noe fryktelig galt der inne...Nei, mange har antagelig ikke gjort det!

Så slutt å heng ut folk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at hemmelig.com går erstatninger i møte!

Neppe, må være de som hacket i så tilfelle.

Ellers kan du gå ut ifra at samtlige nettsteder du legger igjen data på vil bli hacket en gang i fremtiden, det er bare sunn fornuft. Det gjelder også Facebook.

Er det kun kontaktinfo som er frigitt?

De som hacket har hentet ut -alt-, men de har ikke publisert alt enda.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som hacket har hentet ut -alt-, men de har ikke publisert alt enda.

Jeg vet alt er hentet ut, men godt ikke alt er lagt ut enda. Forhåpentligvis sprer det seg ikke fra byen mine foreldre bor i til her jeg bor, for da blir det jobbjakt på nyåret for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg for " var der bare for å se hva det var eller en kamerat meldte meg inn, det er mange unnskyldinger men ingen tror på det.

Blir du tatt med buksene nede får du stå for det du har gjort, skrivd eller har ment.

Klart at Hemmelig.com har noe å svare for, det at noen har hacket seg inn er noe bedriften må stå ansvarlig for.

Hvorfor det? Hvis jeg blir tatt med buksene nede så er det for f##n meg min sak og ikke det offentliges. Jeg kan ikke gå rundt med kamera å knipse bilder av folk for så og legge det ut på nettet fordi de ble tatt med "buksene nede". Jeg har bare aldri forstått det enorme behovet for sladder enkelte mennesker har. Mind your own fucking buisness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Hvis jeg blir tatt med buksene nede så er det for f##n meg min sak og ikke det offentliges. Jeg kan ikke gå rundt med kamera å knipse bilder av folk for så og legge det ut på nettet fordi de ble tatt med "buksene nede". Jeg har bare aldri forstått det enorme behovet for sladder enkelte mennesker har. Mind your own fucking buisness.

[/quote

Bortforklaringene blir mange i de tusen hjem nå. Har du logget deg inn på nettstedet er du ikke uskyldig.

Du kan prøve deg med bortforklainger men alle vet hva du har gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg håper NAV blir hacket og lagt ut så jeg kan se på folks sykdomshistorie og oute alle disse fakerene som bare snylter på staten å virkelig henge de ut ass, for om man først går hos nav da er man en snylter! :ironi:

vel ikke akkurat, akkurat som man ikke er en sex kjøper fordi man er på hemmelig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortforklaringene blir mange i de tusen hjem nå. Har du logget deg inn på nettstedet er du ikke uskyldig.

Du kan prøve deg med bortforklainger men alle vet hva du har gjort.

Dette er et treffsted som har vært populært blandt sexkunder. Men i utgangspunktet er ikke dette det spor verre enn KG, erotiknett, nakenprat, fetlife, sukker +++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig et storm i et vannglass.

De som ikke har vært utro eller kjøpt sex har egentlig ikke noe å frykte. For det første må man jo fysisk søke på et telefonnummmer for å finne ut hvem det er, og mange har jo brukt fiktive nummer. For det andre må man jo undersøke på navn selv, for hvem gidder å søke på 26000 telfonnumre?

Det er også såpass normalt for folk i dag å være registrert på datingsider at det neppe er spesielt flaut for noen som er singel å være registrert på en slik side.

De som derimot har grunn til å skjelve er de som har kjøpt sex, har vært utro, og ikke minst maktpersoner.

Og hva er galt med at disse avsløres? Ønsker man ikke at utro svin skal avsløres? Ønsker man ikke at politikere som selv har vært med å lage sexkjøp-loven skal avsløres? Ser ærlig talt ikke problemet.

Det er av meget stor interesse for folket å vite at f.eks. en SV-politiker har brutt den loven SV selv jobbet sterkt for.

ALLE som står på dette nettstedets liste over brukere har noe å frykte når de skal henges ut.

Og problemet er at det å frekventere et nettsted der folk snakker åpenhjertig om sex og inngår nye forbindelser, er IKKE ensbetydende med at de gjør noe som er ulovlig eller galt. Sist jeg sjekket, så var hverken sex utenfor ekteskap, eller utroskap ulovlig her i landet. Det tilhører privatsfæren, og et ikke noe som offentligheta har noe krav på kunnskap om.

Og i de tilfellene der stedet har fungert som formidlingstjeneste for salg av sex: Det er et STØRRE lovbrudd å hacke en kundedatabase, enn å kjøpe sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig. Listen burde imidlertid vært redigert før den ble lagt ut, slik at den kun inneholdt navn på personer som har kjøpt sex (dog inkludert dem der betalingen har skjedd i form av gaver, fordeler etc i stedet for penger). Da ville en stå igjen med en liste over kriminelle personer som kjøper og misbruker kvinners (og menns) kropper. Alle som gjør seg skyldige i slik alvorlig kriminell virksomhet, må tåle å bli avslørt og eksponert i media. Seksuell kriminalitet er et av de største samfunnsproblem vi strir med. Listen hackerne sitter med, må dog først og fremst oversendes til politiet som bevismateriale slik at vi kan få mannsgrisene dømt.

For noe sludder. Det registreres ikke som et samfunnsproblem i det hele tatt at kvinner velger å slippe menn opp i sengen sin mot betaling.

Datakriminalitet er et langt større problem, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt uenig. Listen burde imidlertid vært redigert før den ble lagt ut, slik at den kun inneholdt navn på personer som har kjøpt sex (dog inkludert dem der betalingen har skjedd i form av gaver, fordeler etc i stedet for penger). Da ville en stå igjen med en liste over kriminelle personer som kjøper og misbruker kvinners (og menns) kropper. Alle som gjør seg skyldige i slik alvorlig kriminell virksomhet, må tåle å bli avslørt og eksponert i media. Seksuell kriminalitet er et av de største samfunnsproblem vi strir med. Listen hackerne sitter med, må dog først og fremst oversendes til politiet som bevismateriale slik at vi kan få mannsgrisene dømt.

Seksuell kriminalitet er et av de største samfunnsproblem? Nå er det jo slik at slik "alvorlig" kriminalitet vanligvis sanksjoneres med bøter, så du er i alvorlig utakt med lovgiver. For øvrig er strafferammen for datainnbrudd høyere, så det sees på som en alvorligere form for kriminalitet, men det kritiserer du vel kanskje ikke? Dessuten er loven om sexkjøp i utgangspunktet kjønnsnøytral, så hva har du tenkt å gjøre med kvinnene som er brukere av disse tjenestene?

For øvrig er jeg tilhenger av rettsikkerhet og prinsippet om at enhver er uskyldig inntil det foreligger en rettskraftig dom.

Mens du åpenbart synes det er greit med en rekke lovbrudd bare man fåt tatt noen av mannssvina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Der står virkelig respekt av alle som gjemmer seg bak AB nicket her og hamrer ut "ekle typer, "svin" og "horebukker". Voksne og reflekterte bidrag til debatten - stå på :sarkasme:

Som Mann42 så korrekt påpeker, dette er altså den nye moralismen og et samfunnsproblem vi virkelig må løfte opp og fram, i dyneløftingens og moralpolitiets navn? Hvem av dere som forfekter det synet mener samtidig at Taliban er gammeldags, fiendtlig og tilhører en annen planet?

Just wondering

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står virkelig respekt av alle som gjemmer seg bak AB nicket her og hamrer ut "ekle typer, "svin" og "horebukker". Voksne og reflekterte bidrag til debatten - stå på :sarkasme:

Som Mann42 så korrekt påpeker, dette er altså den nye moralismen og et samfunnsproblem vi virkelig må løfte opp og fram, i dyneløftingens og moralpolitiets navn? Hvem av dere som forfekter det synet mener samtidig at Taliban er gammeldags, fiendtlig og tilhører en annen planet?

Just wondering

Man er da like mye anonym bak nicket sitt også.... Veldig få som står frem her inne med sin rette identitet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man er da like mye anonym bak nicket sitt også.... Veldig få som står frem her inne med sin rette identitet....

Det er fatktisk ikke tillatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell kriminalitet er et av de største samfunnsproblem? Nå er det jo slik at slik "alvorlig" kriminalitet vanligvis sanksjoneres med bøter, så du er i alvorlig utakt med lovgiver.

For øvrig er jeg tilhenger av rettsikkerhet og prinsippet om at enhver er uskyldig inntil det foreligger en rettskraftig dom.

Mens du åpenbart synes det er greit med en rekke lovbrudd bare man fåt tatt noen av mannssvina.

Du har rett i at jeg er i utakt med lovgiver. Så lenge vi har et patriarkat der menn får dominere lovgivningen slik at vi får et kvinnefiendtlig lovverk, blir dette resultatet. Alvorlig kriminalitet som ødelegger kvinners liv, bagatelliseres og straffes med bøter. Overgrep mot kvinner får knapt ressurser til å bli etterforsket i det hele tatt, og mennene som står bak, blir kun unntaksvist domfelt. Kvinnene som er blitt voldtatt, risikerer imidlertid å bli tiltalt for falsk forklaring dersom strenge beviskrav ikke blir etterkommet.

Loven prioriterer menns rettssikkerhet på bekostning av kvinners trygghet, rettsbeskyttelse og rettssikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Du har rett i at jeg er i utakt med lovgiver. Så lenge vi har et patriarkat der menn får dominere lovgivningen slik at vi får et kvinnefiendtlig lovverk, blir dette resultatet. Alvorlig kriminalitet som ødelegger kvinners liv, bagatelliseres og straffes med bøter. Overgrep mot kvinner får knapt ressurser til å bli etterforsket i det hele tatt, og mennene som står bak, blir kun unntaksvist domfelt. Kvinnene som er blitt voldtatt, risikerer imidlertid å bli tiltalt for falsk forklaring dersom strenge beviskrav ikke blir etterkommet.

Loven prioriterer menns rettssikkerhet på bekostning av kvinners trygghet, rettsbeskyttelse og rettssikkerhet.

Med respekt å melde, retorikken din hadde vel passet bedre på et Ottar møte på midten av 70 tallet enn i dag? Enten så lar det store flertall seg lure av lovgivere som favoriserer menn eller så er et lite mindretall fullstendig på bærtur når de betrakter norsk rettspleie. Du ga vel svaret selv i din første setning, i utakt med lovgiver.

Nå hadlet ikke denne tråden om straffene for voldtekt og mishandling er for lave eller ei men jeg kunne ikke la påstandene dine stå uimotsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg for " var der bare for å se hva det var eller en kamerat meldte meg inn, det er mange unnskyldinger men ingen tror på det.

Blir du tatt med buksene nede får du stå for det du har gjort, skrivd eller har ment.

Klart at Hemmelig.com har noe å svare for, det at noen har hacket seg inn er noe bedriften må stå ansvarlig for.

Jeg skjønner ikke dette.

Hvorfor skal man måtte stå til rette i offentligheten om man bedriver lovlige aktiviteter på fritiden?

Betyr det at dersom jeg eksempelvis registrerte meg på en tilsvarende nettside for å treffe tja.....par/single å ha sex med, la oss si jeg og samboeren gjorde dette annenhvert år eller 4 ganger i året - så skal ingen av oss ha rett til å inneha en jobb i det offentlige og/eller med prestisje?

Det er enormt stor etisk og juridisk forskjell på sexkjøp/sex med mindreårige eller unge gutter/jenter - og frivillig sex mellom voksne.

Hvorvidt jeg endte sammen med 3 andre voksne menn/kvinner ifjor for å leke litt eller jeg foretrekker å ha sex med èn enkelt partner er ingens sak.

Hvor skal grensen gå da?

Finnes jo de som synes analsex er ekkelt og skammelig - skal man da hacke alle bestillinger fra kondomeriet - finne offentlige personer - og oute dem som kjøper alt annet enn en medium stor kaninvibrator(som er OK, for det har vi jo sett i TVserier).

Blir helt latterlig at hackere skal sitte subjektivt å bestemme premissene for hva som er OK.

Jeg kan ikke si jeg har noe særlig behov for å beskytte sexkjøpere - men dette involverer jo all informasjon, selv de som bare har truffet voksne samtykkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...