Gå til innhold

min kjære går uten truse på fest


Gjest Gunnar

Anbefalte innlegg

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at min kjære gikk uten truse på en firmafest. Det samme skjedde til julebordet. Da jeg spurte om dette sa hun at det ikke var noen spesiell grunn, og hun var tydeligvis ikke veldig interessert i å prate om det.

Når jeg tidligere har nevnt at det ville være pirrende om hun gikk uten truse på byen, har hun bare fnyst og ment det var helt uaktuelt. Hvorfor denne endringen. Forsåvidt helt greit, men når jeg ikke får være med på hemmeligheten er det ikke så kult liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest India Gyllenhaal

Hun er sikkert notorisk utro og ligger med alle kollegene dine pluss den 18 år gamle gutten som jobber på kopirommet.

Fikk du det svaret du var ute etter nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert notorisk utro og ligger med alle kollegene dine pluss den 18 år gamle gutten som jobber på kopirommet.

Fikk du det svaret du var ute etter nå?

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det. Men slike hemmeligheter og morsomheter er det jo kanskje naturlig å dele med sine nærmeste, og ihvertfall ikke bli forbannet når man spør. Litt åpenhet funker kanskje best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Hvorfor går hun uten egentlig? :o

Hvorfor i all verden gjør folk det?

Hvis min bedre halvdel skulle gått uten truse, så hadde jeg protestert høylydt!

Mannfolk synes kanskje dette er opphissende, men jeg synes bare det blir dumt. :roll:

Ikke setter jeg pris på å sitte i andres kroppsvæsker heller! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke setter jeg pris på å sitte på andres kroppsvæsker heller!  

Nå er det jo sikkert ikke slik at kroppsvæsker renner ut og setter flekker bare fordi man ikke har en G-streng i sprekken for å stoppe all den strømmende utfloden!

Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er absolutt ikke den som hopper på det som byr seg, hun er veldig kresen, det er derfor hun holder seg til meg. Men det å gå uten truse, og samtidig forsøke å skjule det for sin samboer. Hvorfor er det totalt uaktuelt å gjøre det når jeg vet om det, men helt greit på hver sosial happening med jobben, uten at jeg skal vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg spurte om dette sa hun at det ikke var noen spesiell grunn' date=' og hun var tydeligvis ikke veldig interessert i å prate om det.[/quote']

"Ikke noen spesiell grunn"? Hun bare hadde ikke flere rene truser igjen, liksom? Synes du har god grunn til å lure fælt på dette, Gunnar, det hadde nok jeg også gjort hvis jeg var i dine sko.. Sier ikke at det trenger å ha noe med f.eks utroskap å gjøre, men det er jo en litt merkelig oppførsel. Personlig skjønner ikke vitsen med å gå på julebord uten truse i det hele tatt.. Er det noen jenter her som skjønner og som kan opplyse litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Altså, nå vet jeg om ei som gikk på JENTEFEST uten truse, med kort skjørt og høye støvler, for senere på kvelden å sette beinet på bordet og si: "Har ikke jeg kule støvler da?!" :o :o Fritt innsyn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uten truse på julebord...

Huff og huff - det hørtes kaldt ut - OG NOGET MERKELIG JA!!!!!

Om jeg skulle gjort det så skulle vært for å "tirre" opp en jeg ville ha oppmerksomheten fra...

Syns Gunnar har grunn til å undre seg jeg... Er det bare på firmafester??

Foreslår at du spør henne litt mer inngående jeg!! Si hvordan du føler og at du blir fryktelig usikker når hun trekker seg unna å snakke om det. Fortell at du ikke har noe imot at hun gjør det, men at du gjerne vil vite hvorfor hun plutselig har begynt med dette nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Uten truse på julebord...

Om jeg skulle gjort det så skulle vært for å "tirre" opp en jeg ville ha oppmerksomheten fra...

Du sa det som jeg tenkte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha. Takk, jenter :blunke:

Er enig at du kanskje bør spørre henne litt mer inngående. Ikke for å høres kontrollerende ut (det er jeg ikke), men jeg tviler på at hun "ikke var noe særlig interessert i å snakke om det" hadde vært bra nok, hvis det var min kjære.. Til det er slikt truse-dobbeltspill litt for suspekt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Tja' date=' nå prøver jeg å være positiv, kanskje hun hadde en kjole som "krevde" at hun gikk truseløs, truls :kul:[/quote']

Burde hun da ikke bare kunne si det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter

Apropos dobbeltspill: Kanskje hun glemte at hun allerede hadde tatt på seg en i går, og tok på seg en til rett etterpå? Og så ville hun ikke bruke opp kvota si? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er tilbake!

Ingen grunn til å synes synd på meg. Jeg klarer meg fint!

Skremmende å lese hvor lett dere tar på en manns inlegg..

Hvor lett dere fleiper bort sannheten.

"Tross alt, på denne tråden ble ingen kvinne forådt.."

Så da kan vi le..

Tror ikke han som startet tråden hadde forventet et så useriøst opplegg som han her fikk...

Ha!

Deilig å være tilbake!

Ikke synes synd på meg. Jeg har det bra!

Og jeg lover å være kverulant.

For gjett om dere trenger en!

For dette stedet er iferd med å råtne bort hvis ikke noen skjerper seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er tilbake!

Ingen grunn til å synes synd på meg. Jeg klarer meg fint!

Skremmende å lese hvor lett dere tar på en manns inlegg..

Hvor lett dere fleiper bort sannheten.

"Tross alt, på denne tråden ble ingen kvinne forådt.."

Så da kan vi le..

Tror ikke han som startet tråden hadde forventet et så useriøst opplegg som han her fikk...

Ha!

Deilig å være tilbake!

Ikke synes synd på meg. Jeg har det bra!

Og jeg lover å være kverulant.

For gjett om dere trenger en!

For dette stedet er iferd med å råtne bort hvis ikke noen skjerper seg!

Og dette var altså ditt seriøse bidrag for å hjelpe ham som startet tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...