Gå til innhold

Nord-Korea-talsmann: Slik er Nord-Korea bedre enn Norge


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nord-Korea-talsmann til VG Nett: - Her finnes ikke fattigdom

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10024584

Hadde vi fulgt Nord Koreas eksempel og sendt narkomane til konsentrasjonsleire, a.k.a korreksjonsanstalter så hadde vi fått bukt med narkoproblemet i Norge også. Hadde vi i tillegg sendt fattigfolket dit så hadde fattigdomsproblemet også vært løst. I neste omgang sender man opponenter dit, så er man sikret fortsatt regjeringsposisjon og herligheten kan fortsette.

Ja, og husk å behandle militæret bra, ihvertfall litt bedre enn befolkningen forøvrig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finnes ikke fattigdom - ja akkurat. Derfor ungene er syltynne og spiser random dritt de plukker opp fra gata. De er noen snedige karer, som tror de klarer å lure folk utenfor nord korea også :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han setter i alle fall fingeren på det ene som er positivt med nord-korea, nemlig at det omtrent er umulig å smugle narkotika inn i det landet. :fnise:

Men fra spøk til revolver: tror til og med jeg hadde vært fristet til litt sentralstimulerende dersom jeg bodde der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes han var en flink talsmann, nå fikk jeg kjempelyst til å flytte til Nord-Korea.

Jeg har hørt at de kun har ledere med magiske evner, også. Det er da spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig kjekt at befolkningen spontant stiller opp som snømåkere en masse på hovedveier og slikt. Ja takk slikt kollektivarbeid i Norge (forutsatt at jeg slipper) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes heller ingen mennesker med psykisk utviklingshemming der nede. Merkelige greier. Kanskje de har noe rart i kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes heller ingen mennesker med psykisk utviklingshemming der nede. Merkelige greier. Kanskje de har noe rart i kosten.

Stemmer det. Det var faktisk et dokumentarteam som stilte dette spørsmålet på en barneskole hvorpå personalet ble brydd og påstod at det ikke fantes utviklingshemmede barn i Nord Korea. De blir selvsagt drept ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...