Gå til innhold

Kondomet henger langt ut etter sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang etter vi har hatt sex med kondom så henger den laaangt ut på penisen hans. Er det vanlig? Den er kanskje på midten, og resten av kondomet bare henger slapt utenfor, sammenkrøllet.

Er det litt for stort kondom for han? Jeg tenker at det kanskje er større mulighet for at sæd kan komme ut under samleiet når jeg ser kondomet henger der og slenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det episke øyeblikket når TS forteller at de har kjøpt det minste..

:skratte:

Sorry, den var slem..

Nei, jeg tror faktisk han har kjøpt noen som er ekstra store :klaske: Tror vel han er litt større enn hva han er... TS

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nei, jeg tror faktisk han har kjøpt noen som er ekstra store :klaske: Tror vel han er litt større enn hva han er... TS

jaja, så lenge den fungerer så =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal ikke kjøpe ekstra stor om man ikke har ekstra stor penis - ala alt over tja....18-20 cm ca pluss minus?

Det er jo litt mer viktig at du ikke blir gravid enn at han får kjøpt XXL kondomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du ordne kondom, TS? Gutta setter pris på sånt :)

Kan se for meg skuffelsen til kjæresten når han skjønner at hun vet at han ikke har en ekstra stor penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han bør kjøpe en mindre kondom.

Eller større. Kondomet sklir lett av både hvis det er for stort, og for lite. Det må være passe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller større. Kondomet sklir lett av både hvis det er for stort, og for lite. Det må være passe!

Samme person som over.

I tillegg er det helt avgjørende at det ikke kommer luft innunder mens man ruller på, pass på å klemme lufta ut av tuppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror faktisk han har kjøpt noen som er ekstra store :klaske: Tror vel han er litt større enn hva han er... TS

Haha, det gjorde sambo før og!

Også nektet han for at de ikke passet :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mannen har hatt pikken inni musa før han tar på kondomen,blir pikken glatt og kondomen glir lett av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i allefall bekreftet at den sånn halvveis detter av om den er for liten.

Prøvde med en sånn bestilling fra gratiskondomer.no. De car micro, virkelig ond å få på. Var sikker på at strengen skulle ryke, og sexen var utrolig dårlig for min den, og når jeg tok penis ut av hus så var kondomen halvveis av. Dette har ikke skjedd med de vanlige merkene på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...