Gå til innhold

Når så folk på deg at du var gravid?


Linita

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Første gang jeg var gravid gikk det ikke an å se det før jeg var i ca uke 32. Jeg er naturlig slank med mine 55 kilo. La på meg 9 kilo i første svangerskap. Naboene som så meg nesten daglig hadde ikke skjønt at jeg var gravid. De trodde jeg passet et barn da jeg gikk tur med barnevogna 5 dager etter fødselen. De to andre gangene jeg var gravid begynte nok magen å vises rundt uke 20. Men dette er jo veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varier fra person til person.

Jeg fikk høre av ei på jobb lenge før jeg selv skjønte at jeg var gravid at du er sikkert gravid.

Det vistes på meg da jeg var 3 mnd på vei.Men nå begynner jeg og få skikkelig gravid mage.

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20 nå, og ingen kan se det ennå, ikke om de vet om det heller. Jeg har ikke lagt på meg mer enn ett kilo, og magen synes bare litt (eller ser litt oppblåst ut) når jeg ikke har klær på i det hele tatt...

Tror det har mye å si om man har født før, for magen utvider seg raskere neste gang. Men dette er min første, og jeg trives i grunnen godt med å ikke gå rundt og føle meg kjempediger, jeg! Håper jeg ikke blir så enormt stor, men nå skal jeg være gravid hele bikinisesongen, så noen hemmelighet blir det nok ikke...

:-)

Plonk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap kom magen når jeg var rundt 15 uker på vei, denne gangen kom den veldig tidlig.. allerede ved uke 6! Har ingen vanlige bukser som passer lenger, og er nå i 10'ende svangerskapsuke."Er hun bare feit eller er hun gravid" stadige har jeg ikke kommet over ennå, det tar nok noen uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...