Gå til innhold

Singing cows vei til å bli mamma:)

Singing cow

Anbefalte innlegg

Oj, dette har jeg ikke fått med meg før nå! Så bra at ULen gikk så bra! Og deilig å bli satt fram!

Da er det bare å nyte tiden framover med litt mer senkede skuldre :klemmer:

Og om tre dager er du alt 13 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk:D var virkelig deilig og se at alt så bra ut:)

Men dette har vært en veldig tung tid, kom i krangel med mor min og tanter min Pga jeg er litt stor i kjeften. Til vanlig tar jeg meg ikke nær av det, men som gravid er det verre. Da jeg endelig kom hjem etter 3 timer krangling og diskusjon hos svigerinnen Min som også var innblandet så gråt jeg i flerne timer. Noe som ikke er likt meg. Mannen min er i Nordsjøen og dessverre ikke til hjelp nå. Er heller ikke på godfot med min farmor, og siden jeg fyller år om 2 uker så ringer hu... Å jeg vil ikke snakke med henne mn jeg må vel?:P ble litt klaging dette men ser dette også som min dagbok så unnskyld viss det er uinteressangt xD

13 uker idag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg.

Ikke gøy med krangling :tristbla:

Håper du får hjem mannen snart?!

Grattis med 13, snart 14, uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mannen kom heim for litt over ei uke siden:) deilig og få han hjem:) men han reiser om ei uke igjen så ja:P

Har fått time t UL, den 22.03.12 var ikke det veldig sent? Da er jeg 21 uker på vei:/

Men vi har bestemt oss for å bestille privat UL før vi reiser til England, den 06.03.12:) hadde vært gøy å visst hva som befinner seg inni der til da:D

Ellers så blir ikke kvalmen bedre, spyr nesten hver dag og det kommer plutselig nå, ingen forvarsel liksom. Trodde d snart skulle gå over=|

Vi er i full gang med å rydde å vaske leiligheten til vi skal feire bursdag her i morgen, viss vi ikke kommer oss opp til foreldrene mine Pga snøen. Litt bratt opp dr:)

Håper alle får en fin lørdag og ein fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kvalmen høres ikke god ut :riste: Håper det bedrer seg snart!

Jeg har UL i uke 19, fikk beskjed om at jeg måtte være over 18 uker for ordinær UL. Virker ikke som at det er slik alle steder... Handler kanskje om kapasitet?

Høres fantastisk ut med Englandstur :hjerte: Masse fine barneklær å ta med hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig de har mye og gjør ja:P svigerinnen min tok privat UL når hun var nesten 18 uker på vei:) tror jeg skal bestille til jeg er 18 uker å satse på de klarer å se hva som befinner seg inni dr :D

Når har du UL rhubarb?:)

Jeg var hos legen ijenn igår og er sykemeldt til 02.03.13. Så satser vi på at det er siste gangen.. Er lei av å være så dårlig hele tiden.

Ja gleder meg skikkelig til Englands tur, vi bestilte dn for 6mnd siden så har ventet lenge:) vi bor gratis Pga mannen min er halv engelsk å har masse slektninger der:) gleder meg:)

Mor sier det er masse fine klær der til de små så bler kjempe gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo sykemelding fordi det trengs, er ikke gøy å være i dårlig form :riste: Håper at du kommer deg fram til 02.03.!

Vi skal på UL i slutten av februar, da vil jeg være nesten nøyaktig 19 uker. Gleder meg :) Da er det ca 3 uker til du skal på UL også? Så gøy :hoppe:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er i begynnelsen av mars jeg tenker å bestille privat UL:) maen reiser ijenn nå på onsdag og er vekke i 14 dager så det må bare bli sånn:)

Gleder meg til å få vite hva som befinner seg inni der, blir litt mer virkelig:D

Skal dere vite kjønnet?:)

Her er det deilig vær idag så vi har gått nesten en time tur idag:) det gjorde godt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang hos jordmor idag:) hun var veldig koselig:)

fikk hørre hjertelyden, den var 153 slag i minuttet:)

13 dager til privat ul, noen som vil tippe kjønn?=)

Gutt: :babygutt:

Mannen

tanten min

Lunem

jente: :babyjente:

mor

mormor

bestevenninen min:)

Selma:)

Endret av Singing cow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang hos jordmor idag:) hun var veldig koselig:)

fikk hørre hjertelyden, den var 153 slag i minuttet:)

13 dager til privat ul, noen som vil tippe kjønn?=)

Gutt:

Mannen

tanten min

jente:

mor

mormor

bestevenninen min:)

Jeg har av en eller annen grunn helt siden jeg "ble kjent" med deg på prøveforumet tenkt at du kommer til å få en gutt, så jeg tipper gutt :babygutt: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å hørre fra deg Lunem:) Gutt den er grei:)

idag skal jeg og min svigerinne bake fastelavensboller:)det skal bli godt:)

noen som har hatt en god helg? her er været kanon idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å bli litt farget av hjerteslagene, så da tipper jeg jente på deg ;)

Men hadde i utg.pktet tenkt å tippe gutt :gjeiper: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja er så mangen som får jente at det er på tide med en gutt;)

vil ikke si hva jeg selv tror, vil ikke påvirke andre, skal si det samme dagen som UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår var jeg og mor å kjupte babyseng:D fant en kjempe fin på babyshop=) snille mor å far betalte den :rodmer:

tenkte jeg skulle lage en liste over hva vi trenger, tatt listen fra barnas hus=)

Klær:

- 5-7 bodyer i bomull

- 3 strømpebukser

- 4 pysjamaser

- 4 sparkebukser/bukser

- 2 tynne bomullsluer

- sokker

stelle og bade:

- badebalje

- badestol

- stellebord

- bleier

- bleiebøtte + refill

- 15-20 vaskekluter

- 10-15 gulpekluter

- 2-3 badehåndklær

- 3-4 frottehåndklær til stellematte

- zinksalve, a-creme, badeolje, badesåpe

- febertermometer

- neglesaks til barn

- badebok/badeleke

sove og kose:

- 2-3 helsetepperet hvit og et lyseblå

- seng :D

- sengekant og evt sengehimmel

- madrass

- 2-3 laken

- dyne 80x100

- 2-3 dynetrekk

- kosebamse

- nattlampe

- babycall

ut på tur:

- barnevogn

- regntrekk

- insektsnett

- vognpose

- liten dyne 65x80

- stelleveske

- ullteppe/helseteppe

- lammeskinn til vogn

- uro til vogn

- våtservietter

- godkjent bilsikring

- solbeskyttelse til bilvindu

- uro/leke til å ha på bilsete

- bæresele

- reiseseng

kjekt og ha etterhvert:

- gym matte

- babygym

- vippestol

- rangle:)

spising:

- tåteflasker

- smokker

- 6-10 siklesmekker

hvis det er noe jeg skal tilføye så gi beskjed=D

Endret av Singing cow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Lunem:D jo takk eg har det veldig bra nå, kvalmen er på hell, energien er på vei tilbake og mannen komme hjem fra nordsjøen idag=)

går det med deg då?=)

nærme seg 18 uker og snart ultralyd:D gleder meg sånn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunem:D jo takk eg har det veldig bra nå, kvalmen er på hell, energien er på vei tilbake og mannen komme hjem fra nordsjøen idag=)

går det med deg då?=)

nærme seg 18 uker og snart ultralyd:D gleder meg sånn:D

Så godt å høre at du har det fint :D

Spennende med ultralyd da :D håper den lille ligger i en stilling så dere får se hvilket kjønn det er! og håper selvfølgelig at alt står bra til :klemmer: Gleder meg til å lese oppdatering! :D

Jeg har det fint:) Skal teste om en ukes tid, så er litt spent nå :) Krysser fingrene for at den sitter hos meg og snart :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har det fint :D

Spennende med ultralyd da :D håper den lille ligger i en stilling så dere får se hvilket kjønn det er! og håper selvfølgelig at alt står bra til :klemmer: Gleder meg til å lese oppdatering! :D

Jeg har det fint:) Skal teste om en ukes tid, så er litt spent nå :) Krysser fingrene for at den sitter hos meg og snart :popcorn:

Ja jeg også gleder meg til å se den lille, blir første gang for mannen :) håper at det er mulig å se hva som er der inne:D

Spennende me testing, krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gang :popcorn:

Idag er det 6 dager til England:D gleder meg veldig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg tippa? Jeg er så glad for å ha sett en perfekt, liten gutt i egen mage- så jeg tipper (i lykkerus) at også du skal ha gutt :fnise:

Når er UL? Englandstur høres bare fantastisk ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...