Gå til innhold

AP og Høyre vil endre grunnloven til fordel for EU medlemskap i morgen


Norsk85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik som tilstanden i EU er nå bør Norge på ingen måte være medlem. Det er slik dagens situasjon er.

På et senere tidspunkt når den økonomiske situasjonen er bedre, og EU er mer stabilt i forhold til i dag så mener jeg at det kan vurderes. Men medlemskap i dag? Nei, det ville vært galskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP og Høyre vil endre grunnloven til fordel for EU medlemskap i morgen:

http://www.lokalavisa.no/artikkel.php?aid=54209

De store avisene har bevisst prøvd å skjule dette.

Hva synes dere om det? Alle erfaringer tyder på at EU ville ha vært negativt for Norge,

likevel så går AP og Høyre inn for dette.

Dette håper jeg ikke går igjennom, men om både høyre og arbeiderpartiet bruker pisken gjør det kanskje det.

Det er en svekkelse av norges suverenitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er en meget viktig sak for Norge. Hvorfor er ikke denne saken oppe i media?

Endret av Norsk85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er en meget viktig sak for Norge. Hvorfor er ikke denne saken oppe i media?

hmm, får ikke klikka på linken din .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi dette såkalte lovforslaget ikke eksisterer i Stortingets databaser.

Lovforslag ifra PKF

hmmm ? du linka jo til forslaget. Mulig jeg er noe forvirra idag , hva mener du ?

red: ahh ,tror jeg skjønner , det ligger ikke i databasen over forslag fra PKF ?

Det kommer vel ikke dit før det er stilt i stortinget ?

Endret av sebastianen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Linket til alle forslagene til PKF. Ingen av dem omhandler grunnloven.

Ja jeg skjønte det etterhvert , hehe .

Men så vidt jeg vet må forslaget fremmes i stortinget før det kommer inn i databasen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønte det etterhvert , hehe .

Men så vidt jeg vet må forslaget fremmes i stortinget før det kommer inn i databasen .

I OP så blir det linket til en "artikkel" som nevner 13 Desember. Selv ikke Stortinget bruker så lang til på å legge inn lovforslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I OP så blir det linket til en "artikkel" som nevner 13 Desember. Selv ikke Stortinget bruker så lang til på å legge inn lovforslag.

Ser ut som artikkelen er skrevet 14 des , den omtaler en artikkel skrevet 13 des og sier at forslaget skal legges frem til uka. så da får vi jo bare se da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som artikkelen er skrevet 14 des , den omtaler en artikkel skrevet 13 des og sier at forslaget skal legges frem til uka. så da får vi jo bare se da

Vi får se. I tilleg så bør OP få med seg at endringer av grunnloven krever minst et valg, før saken kan bli gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se. I tilleg så bør OP få med seg at endringer av grunnloven krever minst et valg, før saken kan bli gjennomført.

Det stemmer , det må behandles i to storting . Jeg er uansett motstander av forslaget .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer , det må behandles i to storting . Jeg er uansett motstander av forslaget .

Enig. Men slike endringer av grunnloven er da småting når vi har de slemme muslimene å snakke om. Jevnfør tråden om muslimer og jul på gamlehjem.

Mannen som sa at vi fortjener de politikerne vi stemmer frem har nok rett. Norske politiker er ikke akkurat de skarpeste skjeene i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...