AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #21 Skrevet 19. desember 2011 Ja, det er ekkelt !!! Hvorfor sier du noe så dumt som at alle menn liker å slikke ? Det er ikke sant i det helt tatt. Og hvorfor respekterer du ikke hva andre mener om en sak ? Skal vi menn tvinge alle dere damer til anal sex og tvinge dere alle til å like det ? Er mange kvinner som ikke liker anal sex, mens de fleste menn vil gjøre det på damene sine. Vis respekt for andre mennesker sitt syn på ting, så får du samme respekten tilbake,. Sitér meg der jeg sa at alle menn liker å slikke? 1
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #22 Skrevet 19. desember 2011 kanskje han er litt homo eller bifil. mange gutter har veldig lyst på andre gutter og gay sex nå for tiden.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #23 Skrevet 19. desember 2011 eh, du vet det kommer safter ut fra kuken også sant? Kan lett sammenliknes med slikking. Men dere menn trenger ikke å bekymre dere for brekkninger og liknende av å få kjørt ting ned i halsen (finnes jo en del som like det også ) Skal du sammenlikne rumpen til menn kan du trekke paralleller til damers rumpe, vil påstå at det er rimelig likt der. Utenom at mennenes rumper ofte er MYE mer hårete enn damer sin Hvem er det verst å slikke i rumpa tror du? Ja, jeg eier en penis takk for at du vet mer om den enn jeg gjør := Takk for lærdommen. Det kommer ikke mye "saft" ut fra penis før orgasme/sædutløsning og mange ganger kommer det ikke ut noe som helst før sædutløsning. Hvis vi menn holder oss lengre da kommer det ut "saft" før sædutløsning og jo lengre vi holder oss jo mer sæd kommer ut tilslutt. Jo lengre stimulering, jo mer sæd blir utløst tilslutt. Nå vet du det dame
cindarella Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #24 Skrevet 19. desember 2011 kanskje han er litt homo eller bifil. mange gutter har veldig lyst på andre gutter og gay sex nå for tiden. Takk for fornuftig innspill 1
Burn Skrevet 19. desember 2011 #25 Skrevet 19. desember 2011 Tittelen sier vel det meste.. Vi har vært offisielt sammen i fire måneder, men holdt på/hatt sex i ca seks. Sexen er kjempebra, vi har ofte sex og kjemien er der, bortsett fra at han ikke vil slikke meg. I begynnelsen tok jeg meg ikke så nær av det, tenkte at det kom etterhvert når vi ble bedre kjent osv. Skal nevnes at jeg sugde han fra dag 1 ( og gjør det fortsatt nesten hver gang vi har sex ), noe jeg gjør fordi jeg vet at han nyter det. Jeg er heller ikke sånn kjempeivrig på å bli slikket, er ikke et must, men vil selvsagt ha det en gang i blant. I løpet av vårt forhold har han slikket meg tre ganger, i ca 10 sekunder.. Jeg har tatt det opp med han to ganger. Første gangen virket han litt snurt, ville liksom ikke snakke om det. Sa bare at de damene han hadde hatt før ikke likte det og at han selv ikke var noe glad i det. Greit nok, men jeg forventer eller ønsker det ikke fra han ofte, og sex er jo gi og ta.. Andre gangen jeg tok det opp var nå tidligere idag, etter jeg hintet noe ekstremt under sexen og han totalignorerte det. Da sa han at han selv ikke får noe glede av det (ikke godt nok at kjæresten din nyter sexen tydeligvis...) og at han har hatt dårlige erfaringer med hygiene osv tidligere. Jeg er i 90% av tilfellene vi har sex nydusjet eller fresh der nede, så den unnskyldningen hjelper liksom ikke. Hadde vært enda mer påpasselig med hygiene om jeg faktisk hadde fått oralsex. Huff, har jo glemt hvordan det føles.. Han sa også at han skulle skjerpe seg på dette feltet. Eneste er at jeg vet faktisk ikke om jeg kommer til å klare å nyte det om det eventuelt skulle skje i framtiden. Jeg vet jo at dette ikke er noe han ønsker, og da blir alt helt feil. Jeg er 22 og han 30, om det skulle ha noe og si. Han hat hatt to korte forhold og har absolutt ikke inntrykket av at han hat lugget mye rundt. Har hatt sex med ca ti damer. Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips eller råd å komme med? Absolutt ingen gøy situasjon å være i med en mann som er perfekt på alle andre punkter. Du høres ut som en ordentlig møkkakjerring. Du kan ikke kreve av han å utføre seksuelle handlinger han ikke er komfortabel med. Hvordan ville du følt det hvis det var du som ikke likte noe, men følte at du måtte pga. partner tok opp temaet selv etter at du hadde sagt at du ikke ville? Ta deg sammen! Vil ikke kvinner f.eks suge er det greit, for man skal være komfortabel med det man gjør, men dersom det er snakk om en mann blir saken plutselig en helt annen. Likestilling skal gå begge veier. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 kanskje han er litt homo eller bifil. mange gutter har veldig lyst på andre gutter og gay sex nå for tiden. Vet ikke helt med han karen til TS, høres mer ut som har er uerfaren, usikker og har hatt noen dårlige opplevelser tidligere. AB i innlegg # 16 er garantert det, han vil nok mye heller suge kuk... 2
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #27 Skrevet 19. desember 2011 Takk for fornuftig innspill beklager den Cindarella! Det var en spøk bare.......
Burn Skrevet 19. desember 2011 #28 Skrevet 19. desember 2011 Vet ikke helt med han karen til TS, høres mer ut som har er uerfaren, usikker og har hatt noen dårlige opplevelser tidligere. AB i innlegg # 16 er garantert det, han vil nok mye heller suge kuk... Så hvis en mann ikke vil slikke kvinner, betyr det at han vil suge menn? Verden er nok ikke så svart/ hvit. Det er underholdende å se hvordan mennesker tenker, selv etter at vi har kommet så langt og lever i en såkalt "moderne verden". 2
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #29 Skrevet 19. desember 2011 Vet ikke helt med han karen til TS, høres mer ut som har er uerfaren, usikker og har hatt noen dårlige opplevelser tidligere. AB i innlegg # 16 er garantert det, han vil nok mye heller suge kuk... Det tror jeg også..... 1
cindarella Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #30 Skrevet 19. desember 2011 Du høres ut som en ordentlig møkkakjerring. Du kan ikke kreve av han å utføre seksuelle handlinger han ikke er komfortabel med. Hvordan ville du følt det hvis det var du som ikke likte noe, men følte at du måtte pga. partner tok opp temaet selv etter at du hadde sagt at du ikke ville? Ta deg sammen! Vil ikke kvinner f.eks suge er det greit, for man skal være komfortabel med det man gjør, men dersom det er snakk om en mann blir saken plutselig en helt annen. Likestilling skal gå begge veier. Møkkakjerring er jeg sikkert, men vil ikke si det paser på dette feltet. Jeg har aldri presset han til noe som helst, har ikke engang spurt han om han vil gjøre det. Jeg har tatt det opp som en samtale mellom to voksne mennesker og spurt hvorfor han ikke liker det fordi jeg har lyst å forstå han. Les hva jeg skriver før du buser ut med at jeg presser han og at likestilling skal gå begge veier. Jeg opprettet denne tråden fordi jeg lurte på om noen hadde opplevd lignende og fordi jeg trenge å lufte tankene litt, ikke fordi jeg skal legge slagplan sammen med en gjeng andre geeks på hvordan vi kan få han til å slikke meg. 19
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #31 Skrevet 19. desember 2011 Så hvis en mann ikke vil slikke kvinner, betyr det at han vil suge menn? Verden er nok ikke så svart/ hvit. Det er underholdende å se hvordan mennesker tenker, selv etter at vi har kommet så langt og lever i en såkalt "moderne verden". Men det blir jo så kjedelig på KG hvis man skal fortelle drittungene hvor skapet skal stå... 1
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #32 Skrevet 19. desember 2011 Jeg liker godt å slikke jenter, men jeg har ingenting i mot at en annen mann suger meg samtidig.....
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #33 Skrevet 19. desember 2011 Hva er det som feiler enkelte av dere kravstore kvinner fortiden ??? Respekter at enkelte HETRO menn ikke vil slikke dere på underlivet der dere har mensen og pisser ut ifra. En munn på fitten er noe helt annet enn å stikke en penis inn. Det er så barnslig og rett og slett patetisk å kalle hetro menn "homser" pga de ikke vil slikke jenter på underlivet. Dette er propaganda spredt fra dominerende kvinner som også har lurt et par menn i å tro på dette tullet. Jeg elsker kvinner og bare kvinner men jeg går dessverre ikke ned på dere der setter jeg streken på hva jeg synes er ekkelt. Jeg elsker å kline med kvinner, kysse dere på nakken, brystet, rumpen men vil ikke ha munnen eller tungen min nær klitoris. Respekter dette og vis at dere er voksne folk, slutt med barnslige latterlige kommentarer som du er "homo" "Uerfaren" etc... Tenk dere litt om før dere skriver slikt piss. 2
Burn Skrevet 19. desember 2011 #34 Skrevet 19. desember 2011 Hva er det som feiler enkelte av dere kravstore kvinner fortiden ??? Respekter at enkelte HETRO menn ikke vil slikke dere på underlivet der dere har mensen og pisser ut ifra. En munn på fitten er noe helt annet enn å stikke en penis inn. Det er så barnslig og rett og slett patetisk å kalle hetro menn "homser" pga de ikke vil slikke jenter på underlivet. Dette er propaganda spredt fra dominerende kvinner som også har lurt et par menn i å tro på dette tullet. Jeg elsker kvinner og bare kvinner men jeg går dessverre ikke ned på dere der setter jeg streken på hva jeg synes er ekkelt. Jeg elsker å kline med kvinner, kysse dere på nakken, brystet, rumpen men vil ikke ha munnen eller tungen min nær klitoris. Respekter dette og vis at dere er voksne folk, slutt med barnslige latterlige kommentarer som du er "homo" "Uerfaren" etc... Tenk dere litt om før dere skriver slikt piss. Jeg ønsket bare å påpeke at verden ikke er svart/ hvit, men joda. Du skal få lov til å utdype meningen din. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #35 Skrevet 19. desember 2011 Hva er det som feiler enkelte av dere kravstore kvinner fortiden ??? Respekter at enkelte HETRO menn ikke vil slikke dere på underlivet der dere har mensen og pisser ut ifra. En munn på fitten er noe helt annet enn å stikke en penis inn. Det er så barnslig og rett og slett patetisk å kalle hetro menn "homser" pga de ikke vil slikke jenter på underlivet. Dette er propaganda spredt fra dominerende kvinner som også har lurt et par menn i å tro på dette tullet. Jeg elsker kvinner og bare kvinner men jeg går dessverre ikke ned på dere der setter jeg streken på hva jeg synes er ekkelt. Jeg elsker å kline med kvinner, kysse dere på nakken, brystet, rumpen men vil ikke ha munnen eller tungen min nær klitoris. Respekter dette og vis at dere er voksne folk, slutt med barnslige latterlige kommentarer som du er "homo" "Uerfaren" etc... Tenk dere litt om før dere skriver slikt piss. Yeah right. Du kan lure deg selv, men du lurer ikke meg. Du er en skikkelig boyboy ! 3
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #36 Skrevet 19. desember 2011 Ja, jeg eier en penis takk for at du vet mer om den enn jeg gjør := Takk for lærdommen. Det kommer ikke mye "saft" ut fra penis før orgasme/sædutløsning og mange ganger kommer det ikke ut noe som helst før sædutløsning. Hvis vi menn holder oss lengre da kommer det ut "saft" før sædutløsning og jo lengre vi holder oss jo mer sæd kommer ut tilslutt. Jo lengre stimulering, jo mer sæd blir utløst tilslutt. Nå vet du det dame dette kan jo bli morsomt! Var no ikke helt det som va poenget mitt. Greien er vel heller at dere menn smaker ikke akkurat 'kjærlighet på pinne' selv om det ikke renner konstant av dere om du holder deg oppe ved klitoris vil det også være minimalt med safter fra damen, er hun nydusjet, vil det ikke være no der. Likte den med å sammenlikne analsex med å tvinge noen til å slikke. Det har vel mer for seg å være i rumpen til en mann enn til en dame, ettersom dere har prostata gjemt oppi der så egentlig burde jo vi kreve å få ta dere med strap-on Tilbake til deg TS, syns du tar det hele på en veldig grei måte syns du skal sette deg ned og snakke skikkelig om det, utenfor den vanlige "seksuelle settingen". Spørre hvorfor han har problemer med det. Er det fordi HAN syns det er ekkelt, er det vel en tapt kamp, og du får innfinne deg med at du ikke kommer til å få det. Kan eventuelt foreslå at han bruker noe leketøy på deg i stedet? I såfall får du jo litt ekstra hvor fokuset er på deg hvis det viser seg at han har noen dårlige erfaringer og er usikker. Så kan dere sammen komme frem til en løsning som gjør dere begge komfortable 14
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #37 Skrevet 19. desember 2011 Hva er det som feiler enkelte av dere kravstore kvinner fortiden ??? Respekter at enkelte HETRO menn ikke vil slikke dere på underlivet der dere har mensen og pisser ut ifra. En munn på fitten er noe helt annet enn å stikke en penis inn. ....... Jeg elsker å kline med kvinner, kysse dere på nakken, brystet, rumpen men vil ikke ha munnen eller tungen min nær klitoris. Damer TISSER ikke med klitoris, derimot tisser vel du med penisen din? Så du syns det er verre å ha munnen PÅ fitten enn å få en penis INN i munnen? og vi har ikke mensen heletiden 17
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #38 Skrevet 19. desember 2011 dette kan jo bli morsomt! Var no ikke helt det som va poenget mitt. Greien er vel heller at dere menn smaker ikke akkurat 'kjærlighet på pinne' selv om det ikke renner konstant av dere om du holder deg oppe ved klitoris vil det også være minimalt med safter fra damen, er hun nydusjet, vil det ikke være no der. Likte den med å sammenlikne analsex med å tvinge noen til å slikke. Det har vel mer for seg å være i rumpen til en mann enn til en dame, ettersom dere har prostata gjemt oppi der så egentlig burde jo vi kreve å få ta dere med strap-on Tilbake til deg TS, syns du tar det hele på en veldig grei måte syns du skal sette deg ned og snakke skikkelig om det, utenfor den vanlige "seksuelle settingen". Spørre hvorfor han har problemer med det. Er det fordi HAN syns det er ekkelt, er det vel en tapt kamp, og du får innfinne deg med at du ikke kommer til å få det. Kan eventuelt foreslå at han bruker noe leketøy på deg i stedet? I såfall får du jo litt ekstra hvor fokuset er på deg hvis det viser seg at han har noen dårlige erfaringer og er usikker. Så kan dere sammen komme frem til en løsning som gjør dere begge komfortable De aller fleste menn hadde elsket å få litt strap-on......hehehe. Mange ville nok nektet plent til å begynne med, men likt det kjempegodt etterhvert! De fleste gutta prøver å skjule bi'en i seg så godt de kan.... 1
Pialill Skrevet 19. desember 2011 #39 Skrevet 19. desember 2011 De aller fleste menn hadde elsket å få litt strap-on......hehehe. Mange ville nok nektet plent til å begynne med, men likt det kjempegodt etterhvert! De fleste gutta prøver å skjule bi'en i seg så godt de kan.... er jo det jeg sier! siden menn tydligvis ikke vet sitt eget beste på dette området, er det flere gode grunner til å ta frem den dominante siden. og ta fra mennene kontrollen! 4
Hottrio Skrevet 19. desember 2011 #40 Skrevet 19. desember 2011 er jo det jeg sier! siden menn tydligvis ikke vet sitt eget beste på dette området, er det flere gode grunner til å ta frem den dominante siden. og ta fra mennene kontrollen! Jepp..... mange av oss fantaserer veldig om å være passive også.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå