Gå til innhold

Hvorfor er kjekke menn single?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror mest på denne.

Spesielt når det gjelder gutter under 25/30 år. Når de begynner å føle behovet for barn osv binder de seg kanskje, men før den tid er det vel kjekkest å få i både pose og sekk.

Jeg er selv jente og liker meg best i forhold, men kan tenke meg at gutter syns det er kjekkere å pule rundt og slippe ulempene med forhold. De er jo ganske primitive, mange av dem hvertfall :fnise:

Det er sannere en hva en skulle tro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er sannere en hva en skulle tro!

Kanskje, men det rimer ikke med min verden.

I mine kretser er mange av både de kjekkeste mennene og de heiteste damene (som også lykkes med det meste i livet) single, og virker å foretrekke det slik. Og de gjør det veldig klart. Men det kan være andre grunner enn du tror.

Har vært singel altfor lenge selv. Delvis av eget ønske, delvis fordi jeg ikke har hatt tid og overskudd, og delvis fordi jeg hadde noen dårlige erfaringer tidlig i livet. Det hjalp ikke at mine venner i samme situasjon som meg hadde masse problemer med sine forhold.

Selv om det fristet å få denne delen av livet i orden, så har jeg vel tenkt at jeg først skulle utvikle meg selv og få livet ellers slik jeg ville. Jeg slapp ikke følelsene til for å holde det nødvendige fokuset. Trodde egentlig dette var et smart trekk, slik at når jeg først møtte noen så kunne jeg gi henne all den tid og oppmerksomhet hun fortjente. At jeg var ferdig med "meg", og nå kunne fokusere på "oss".

Veit ikke om jeg er kjekk, og bryr meg ikke nevneverdig om det heller, men får da høre av folk at de synes det er merkelig at jeg er singel. Egentlig er det ikke så merkelig: Jeg fall sjelden, og hver gang i noen som er utilgjengelige. Det er en forbannelse, egentlig. Jeg venter fortsatt på oppturen. Håper, og tror, den kommer.

Kjenner det i magen. :)

Endret av Likevekt
Skrevet

Veit ikke om jeg er kjekk, og bryr meg ikke nevneverdig om det heller, men får da høre av folk at de synes det er merkelig at jeg er singel. Egentlig er det ikke så merkelig: Jeg fall sjelden, og hver gang i noen som er utilgjengelige. Det er en forbannelse, egentlig. Jeg venter fortsatt på oppturen. Håper, og tror, den kommer.

Kjenner det i magen. :)

Dette fikk jeg også høre. Jeg skulle liksom være et slags catch.

Så, akkurat som lyn fra klar himmel kom jeg i kontakt med en nydelig dame. Det var forelskelse fra første sekund.

Skrevet

Det er fordi kjekke menn har hatt mange kvinner og skjønner hvor dumt det er å forplikte seg.

-ikkeno mas

-ikkeno kjefting

-ikkeno pms

-ikkeno sutring

-ikkeno manipulering

-ikkeno svigermor

-ikkeno snoking på mobil

-ikkeno kontrollerende atferd

...I rest my case....

Exactly!

Skrevet

Jeg har blitt kalt kjekk. Har blitt fortalt at jeg ser ut som en som ikke burde ha problemer med damer, men det de ikke vet (med mindre de kjenner meg veldig godt) er at jeg har ekstremt lav selvtillit, og er så beta at jeg ikke tør å sjekke opp jenter, til og med på nett hvor man bare sender en melding synes jeg nervene blir for ille til at jeg tør å ta kontakt.

Det har noe med frykt for å bli avvist, og at jeg alltid forventer at jenter synes jeg er håpløs, siden det er det jeg er vant til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...