AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #21 Skrevet 18. desember 2011 De har vel lest på kvinneguiden og blitt skremt. 5
Saltstang Skrevet 18. desember 2011 #22 Skrevet 18. desember 2011 Fordi de kanskje er fornuftige og ligger med mange kvinner og ikke den samme dag etter dag De fantasiløse som ikke klarer å skape mer variasjon enn ny dame gjør det. Andre har et spennende sexliv og trenger ikke blande kroppsvesker (bakterier, sykdom, andre menns sed) med alle som sprikerz
Cuckold Skrevet 18. desember 2011 #23 Skrevet 18. desember 2011 Det finnes endel utrolig kjekke menn som alltid er single. Hvorfor? Vet ikke om det virkelig er flere veldig kjekke menn som er single, men hvis det er slik kan jeg tenke meg flere mulige grunner: Først en grunn jeg ikke har så tro på: 1.Kjekke menn er for kresne. La meg forklare hvorfor jeg ikke har noen tro på at dette er forklaringen. Det blir samme probematikk som det velkjente prinsessesyndromet: Saken er at kjekke menn kan tillate seg å være kresne. Det er bare hvis du er mer kresen enn du har grunn til å være at du får problemer med å finne en partner. Er du en attraktiv person vil du ha muligheter til å finne partner på samme nivå, det er nettopp det som er betydningen av å være attraktiv: at andre bedømmer deg som attraktiv. Man kan selvsagt ikke utelukke at det finnes urealistisk kresne også blant de kjekkeste mennene, men da må det være fordi det knapt finnes kvinner i denne verden som er vakre nok for dem. Jeg tviler på at det er forklaringen for så mange av oss. Da har jeg mer tro på de to følgende forklaringene: 2.Single menn er pent nødt til å ta bedre vare på seg selv for å få sex regelmessig. I så fall er ikke de single mennene nødvendigvis kjekkere genetisk sett, men de spiser sunnere, trener mer og kler seg bedre. Rett og slett fordi det er en dyd av nødvendighet. Litt parallelt til det kjente fenomenet med kvinner av en viss kategori (kanskje særlig i visse andre land) der de er smellvakre som unge og single, mens de forfaller relativt raskt når de først har kapret en mann. 3.De kjekkeste mennene har minst problemer med å få den sexen de vil ha uten å binde seg. Mens menn med midt-på-treet-utseende og under sliter på sexrelasjonsmarkedet og i praksis har lettest for å få sex når de er i forhold, vil de attraktive av hannkjønn ha relativt lett for å få dekket sitt behov også som single. Og siden sex er viktig for trivselen kan det bety at mindre attraktive menn jevnt over har sterkere motivasjon for å finne en partner og slå seg til ro. Rett og slett fordi singeltilværelsen ikke er så mye å skryte av hvis du ikke får pult. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2011 #24 Skrevet 18. desember 2011 De har vel lest på kvinneguiden og blitt skremt. Den beste teorien hittil. Gutter blir skremt av det kyniske jente/kjønnsspillet. Det er ingen jenter som når opp til kravene mange menn har. De er for sjenerte.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #25 Skrevet 18. desember 2011 Fordi de ikke har truffet den rette enda? Fordi de ønsker å være single? Fordi de, som alle andre mennesker, kan være problematiske å leve med i et forhold? Det er så tåpelig å putte mennesker inn i kategorier som dette. Som om alle "kjekke menn" (ifølge hvilkens definisjon, forøvrig? smaken er som baken..) var ett og samme individ... 1
Gjest "gjest" Skrevet 18. desember 2011 #26 Skrevet 18. desember 2011 Vel, kanskje de her kjekke mennene rett og slett ikke truffet den damen som de vil leve ilag med. 1
miamarlena Skrevet 18. desember 2011 #27 Skrevet 18. desember 2011 Sier seg vel selv. De ekstremt kjekke mennene har jo mulighet til å få seg med en ny deilig dame hver helg. Hvorfor da gidde å holde seg til bare en når man er blant de få som har muligheten til både å få seg når man ønsker det, og samtidig ha friheten til å gjøre hva man vil. Kjekke menn er ofte de største playerne, og ser ut til å trives godt med denne livsstilen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #28 Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om det virkelig er flere veldig kjekke menn som er single, men hvis det er slik kan jeg tenke meg flere mulige grunner: Først en grunn jeg ikke har så tro på: 1.Kjekke menn er for kresne. La meg forklare hvorfor jeg ikke har noen tro på at dette er forklaringen. Det blir samme probematikk som det velkjente prinsessesyndromet: Saken er at kjekke menn kan tillate seg å være kresne. Det er bare hvis du er mer kresen enn du har grunn til å være at du får problemer med å finne en partner. Er du en attraktiv person vil du ha muligheter til å finne partner på samme nivå, det er nettopp det som er betydningen av å være attraktiv: at andre bedømmer deg som attraktiv. Man kan selvsagt ikke utelukke at det finnes urealistisk kresne også blant de kjekkeste mennene, men da må det være fordi det knapt finnes kvinner i denne verden som er vakre nok for dem. Jeg tviler på at det er forklaringen for så mange av oss. Da har jeg mer tro på de to følgende forklaringene: 2.Single menn er pent nødt til å ta bedre vare på seg selv for å få sex regelmessig. I så fall er ikke de single mennene nødvendigvis kjekkere genetisk sett, men de spiser sunnere, trener mer og kler seg bedre. Rett og slett fordi det er en dyd av nødvendighet. Litt parallelt til det kjente fenomenet med kvinner av en viss kategori (kanskje særlig i visse andre land) der de er smellvakre som unge og single, mens de forfaller relativt raskt når de først har kapret en mann. 3.De kjekkeste mennene har minst problemer med å få den sexen de vil ha uten å binde seg. Mens menn med midt-på-treet-utseende og under sliter på sexrelasjonsmarkedet og i praksis har lettest for å få sex når de er i forhold, vil de attraktive av hannkjønn ha relativt lett for å få dekket sitt behov også som single. Og siden sex er viktig for trivselen kan det bety at mindre attraktive menn jevnt over har sterkere motivasjon for å finne en partner og slå seg til ro. Rett og slett fordi singeltilværelsen ikke er så mye å skryte av hvis du ikke får pult. Ja der sa du det!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #29 Skrevet 18. desember 2011 Det er fordi kjekke menn har hatt mange kvinner og skjønner hvor dumt det er å forplikte seg. -ikkeno mas -ikkeno kjefting -ikkeno pms -ikkeno sutring -ikkeno manipulering -ikkeno svigermor -ikkeno snoking på mobil -ikkeno kontrollerende atferd ...I rest my case.... 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #30 Skrevet 18. desember 2011 Bakenfor 90 % av innleggene i denne tråden ligger det en forutsetning om at menn ikke evner å føle kjærlighet til en kvinne, evt at de ikke ønsker/har behov for den type forhold. De fleste "forklaringene" her, er basert på at menns årsak til å omgås kvinner ene og alene bunner i kåthet, og at de aldri vil/ønsker å knytte seg følelsesmessig til en kvinne. Artig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #31 Skrevet 18. desember 2011 Bakenfor 90 % av innleggene i denne tråden ligger det en forutsetning om at menn ikke evner å føle kjærlighet til en kvinne, evt at de ikke ønsker/har behov for den type forhold. De fleste "forklaringene" her, er basert på at menns årsak til å omgås kvinner ene og alene bunner i kåthet, og at de aldri vil/ønsker å knytte seg følelsesmessig til en kvinne. Artig. Tror det er kåthet som motiverer de fleste menn til å ville være i ett forhold. 1
tøydokka Skrevet 18. desember 2011 #32 Skrevet 18. desember 2011 (endret) blant de single finnes både attraktive og mindre attraktive individer. En hypotese kan være at de kjekkeste i større grad enn de ukjekke har valgt singeltilværelsen, fordi de har større valgmuligheter blant damene enn de ukjekke, og at det blant de ukjekke single er høyere prosentandel som er ufrivillig single. I mine single perioder (jeg er ingen kjekk mann da..)har jeg vært singel fordi jeg ikke har vært forelsket i noen, enkelt og greit.. En liten digresjon: det er langt fra alle kjekke menn som innser hvor kjekke de er. Kjenner noen virkelig flotte menn, som sliter med lav selvtillit, depresjoner og mindreverdighetsfølelser.. Endret 18. desember 2011 av tøydokka
Fanta Exotic Skrevet 18. desember 2011 #33 Skrevet 18. desember 2011 Fordi de ikke er så kjekke å ha med å gjøre.. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2011 #34 Skrevet 18. desember 2011 selv o folk er pene/kjekke så kan de ha en råtten personlighet. dette må være det dummeste spørsmålet som er stilt her inne på evigheter
Gjest "gjest" Skrevet 18. desember 2011 #35 Skrevet 18. desember 2011 Nå er det ingen automatikk i det at en pen kar er player.
miamarlena Skrevet 19. desember 2011 #36 Skrevet 19. desember 2011 Nå er det ingen automatikk i det at en pen kar er player. Jo veldig ofte er de det!!
Gjest "gjest" Skrevet 19. desember 2011 #37 Skrevet 19. desember 2011 Jo veldig ofte er de det!! Ofte ja, men ikke alltid.
miamarlena Skrevet 19. desember 2011 #38 Skrevet 19. desember 2011 Ofte ja, men ikke alltid. Jeg tror de fleste menn har dette i seg. Forskjellen er at mindre kjekke menn kan ikke være en player fordi de får ikke damer til å være med på uforpliktende sex. Desse mennene må da bruke personligheten sin for å få forhold og dermed sex. Sikker på det er mange mindre kjekke menn som drømmer om å være en player. Dette er min teori, og jeg tror selvfølgelig det finnes unntak. 1
Gjest "gjest" Skrevet 19. desember 2011 #39 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er skeptisk til menn generelt sett, men jeg observerer såpass mange kjekke fyrer som ikke driver og puler rundt til å generalisere over at pene fyrer er playere. De kunne vært ja, men de er det ikke pga det ikke ligger i deres personlighet.
Gjest O___o Skrevet 19. desember 2011 #40 Skrevet 19. desember 2011 Det finnes mange stygge som er single og. Hvorfor er de single?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå