Kakaoen Skrevet 24. august 2012 #221 Skrevet 24. august 2012 Også er det under 100 dager til termin 1
FrøkenStrøken Skrevet 26. august 2012 Forfatter #222 Skrevet 26. august 2012 Nei, jeg skal prøve å ikke bry meg om kommentarer! Kan ikke noe for det, men jeg ønsker ikke at magen skal bli så diger at folk kommenterer det (som i "Wow, du er jo mye større enn vanlig"), opperksomhet mot kropp er ikke noe positivt for meg. Har vært alt for mye av det fra ung alder, så tolkes fort negativt uansett om det er ment sånn eller ikke! Jeg skal få tatt noen bilder snart, tenkte jeg, det forrige var jo ekstremt dårlig kvalitet på, så må rettferdiggjøre det litt for meg selv. Følg med, plutselig dukker det opp Men inni magen er det jo et lite mirakel, uavhengig av hvor stor magen ser ut utenfra! Veldig liten tvil om at han beveger seg for tiden, det kjennes både inni og utenpå, og det synes godt når han styrer på. Ser litt ut som en orm som beveger seg i navleområdet når han snur seg, og kjenner at han vrir kroppen! Ikke så ofte jeg har ordentlig tid til å kjenne etter, men i dag tidlig prøvde jeg å dytte, og kjente at det var en kropp som strekte seg på skrå over navlen. Prøvde å finne ut hva som var hva, men vanskelig å skille kroppsdelene fra hverandre! Plutselig kom det en kraftig bevegelse som syntes helt i toppen, samtidig som jeg kjente en iling rett i blæra. Han lå nok med hodet opp og sparket nedover, tenker jeg Ellers begynner vi å komme ordentlig godt til rette i den nye leiligheta, og jeg er kjempefornøyd med hvordan vi har fått det. Mangler en del enda, men har det som skal til for at vi kan utnytte leiligheta på alle måter. Må ha litt mer belysning, og venter på en skjenk vi har bestilt. Har også lyst på mer pynt på veggene, men vil ikke henge opp hva som helst, så må bruke litt tid på å tenke! Jeg er veldig ferdig med chabby chic-stilen (som jeg aldri har gjennomført helt heller, men har hatt en del elementer), så det holder vi oss unna nå. Mye med tanke på samboeren også, han hadde nok godtatt det, men syns ikke den stilen er så manndig! Jeg tror ikke stilen min har et navn, men hvis jeg skal prøve å definere den så er den elegant og lett maskulin.. kanskje Grått, sølv/metall og glass går igjen. Lett å finne mye fint i butikkene nå, iallfall! Har tatt litt av me shoppinga den siste måneden, men det er godt å få sin egen stil helt gjennomført.. aldri hatt mulighet til det før
FrøkenStrøken Skrevet 26. august 2012 Forfatter #223 Skrevet 26. august 2012 Også er det under 100 dager til termin Ja, er det ikke herlig?? Nærmer seg med stormskritt nå, iallefall med tanke på at jeg ikke har noe klart.. permisjonssøknad, utstyr, klær.. jeg er ikke noe god på å være tidlig ute, så kommer nok til å gå lang tid før jeg er klar - om jeg i heletatt blir, før han kommer!
Kakaoen Skrevet 26. august 2012 #224 Skrevet 26. august 2012 Ja, er det ikke herlig?? Nærmer seg med stormskritt nå, iallefall med tanke på at jeg ikke har noe klart.. permisjonssøknad, utstyr, klær.. jeg er ikke noe god på å være tidlig ute, så kommer nok til å gå lang tid før jeg er klar - om jeg i heletatt blir, før han kommer! Det er fantastisk.. Håper det går unna siste tiden. Selv om jeg trenger mer tid til å mentalt innstille meg på å føde. Blir både skummelt og skremmende Og handlinga ja.. Har kjøpt litt klær og sengetøy. Om to uker skal vi til Tyskland og kjøpe vogn og div Og ikke bry deg om hva folk sier om magen din. Jeg er selv overvektig så føler meg som en elefant nå som magen stikker mer ut. Og om noen prøver seg med en frekk kommentar kan de risikere å få så øra flagrer :gjeiper: for det er et sårt punkt for meg når jeg har slitt mye med vekta tidligere. Jeg har ikke lagt ut noe magebilde, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det. For har ikke den fine formen på magen siden jeg har en del fett der. Men jeg velger å nedprioritere de tankene med tanken om at det ligger en nydelig liten gutt inni der og leker sirkusakrobat
FrøkenStrøken Skrevet 27. august 2012 Forfatter #225 Skrevet 27. august 2012 I dag fikk jeg min første kommentar/spørmål fra noen som ikke visste på forhånd: "er det gutt eller jente?" Elleveåring som pekte på magen min, hun hadde selv blitt tante for ikke så lenge siden
Kakaoen Skrevet 27. august 2012 #226 Skrevet 27. august 2012 I dag fikk jeg min første kommentar/spørmål fra noen som ikke visste på forhånd: "er det gutt eller jente?" Elleveåring som pekte på magen min, hun hadde selv blitt tante for ikke så lenge siden Så gøy da Da har du nok en fin kul foran der Ble ganske satt ut da jeg fikk første kommentaren selv.. Var i helga av ei som lufta bikkja si forbi på utsia her. "fin hage dere har... bla bla bla... og nå så er det baby på gang??" :gjeiper:
FrøkenStrøken Skrevet 27. august 2012 Forfatter #227 Skrevet 27. august 2012 Litt gøy, for da vet man at det faktisk ser ut som en baby, og ikke bare fett
FrøkenStrøken Skrevet 27. august 2012 Forfatter #228 Skrevet 27. august 2012 Arg, så vanskelig det er å ta bilde av seg selv med telefon, men jeg får jo aldri rota meg til å be om hjelp heller.. frister ikke, hehe.. men her er iallefall det jeg fikk til!
Kakaoen Skrevet 27. august 2012 #229 Skrevet 27. august 2012 Åååå.. syns du hadde en nydelig babykul Syns IKKE du er stor i det hele tatt. Du er akkurat sånn du skal være. Og ingen tvil om at du har en fin gravid mage Utrolig vitti å se hvor stor forskjell det er på gravide. Jeg føler jeg ser enorm ut i forhold til deg. Men jeg har MYE mer ekstra fett fra tidligere "opplevelser" :gjeiper: Og det er ikke så lett å ta bildet. Jeg måtte ta i speilet. Så føler meg skikkelig fjortis. Måtte redigere vekk hodet mitt for jeg er jo ikke så god på trutemunn looken.. Samboer får ikke lov å hjelpe etter at han lo av meg første gang jeg skulle prøve å ta bildet. Snakk om å bli forbanna da!!
tr.heimspia83 Skrevet 27. august 2012 #230 Skrevet 27. august 2012 Så fin liten mage Synes ikke den er så veldig stor jeg, så skjønner ikke de som har kommentert noe slikt?! Regner med at folk kommenterer mager ut ifra hva de selv er vant til Dersom man har hatt ei søster/venninne med bitteliten mage så ser jo alle andre gigantiske ut, og motsatt Fiiiin er magen din
FrøkenStrøken Skrevet 27. august 2012 Forfatter #231 Skrevet 27. august 2012 Tusen takk, dere to, det er så godt med den positive stemningen her inne Magen min er jo på en måte ganske så stor, ser på bildet at den omtrent har tatt igjen omkretsen på rumpa mi.. hihi, ja man får være glad for at man er som man er! Hun som kommenterte og sa jeg kunne forvente å bli veldig stor, siden jeg allerede er såpass, er egentlig verdens hyggeligste dame. Hun har aldri sagt eller ment noe stygt om noen, det kan jeg iallefall ikke tro! Hun sa det også med entusiasme, på en positiv måte, og hun avslutta samtalen med "men du er kjempefin, da". Så jeg tror ikke det var sagt for å være slem. Men det får meg til å tenke, hver gang noen spør når termin er nå, så holder jeg litt for magen mens jeg svarer.. redd de skal se på meg og tenke "ikke før??". Lager seg nok mye av bekymringene selv! Så kan det også hende hun tenkte som meg da, for når jeg tenker at det er sommer nå, og jeg skal ha i desember, så er det ca et halvår til. Går automatisk, man vet jo at jula deler skoleåret i to, på en måte! Men det er faktisk nesten september nå, og termin er 1.desember (ikke jul), så det er bare 3 mnd igjen.. Hvis hun tenkte nesten et halvår så er det ikke rart hun syns jeg er stor! Men det viktigste er uansett det som er inni, og han sjarmerer meg stort for tiden. Vrir seg i hånda mi så han kjennes ut som en liten orm, helt tydelige bevegelser! Og i går tror jeg at jeg dytta fingeren rett i foten hans, var iallefall noe lite og hardt som forsvant når jeg kom borti. Når man har noe sånn inni seg kan magen være så stor eller liten den bare vil
FrøkenStrøken Skrevet 1. september 2012 Forfatter #232 Skrevet 1. september 2012 Jippi, vi har funnet oss vogn! Dro til Bebito i dag for å se på Emmaljunga, for jeg har lenge hatt en følelse av at det er det jeg har lyst på. Vi fant ut at Nitro med City Bag passer for oss, siden den er lett (3.etasje), enkel å manøvrere og ikke minst - pen . Har med katalog hjem, slik at vi får bestemt oss for farger. Ikke helt enig der da, han vil ha helt svart, men jeg skal nok få overtalt han.. Jeg vil ha grå og svart, eventuelt svart med hvite og grå ruter i tillegg. Grått er virkelig fargen min for tiden, jeg syns det er så nydelig med gråtoner kombinert med andre farger! Jeg syns også de noen av de hvite vognene er veldig elegante, men jeg er redd de fort blir misfargede. Skal sjekke ut litt, for har lest om de som har sendt mail til butikker i Sverige og bestilt Emmaljunga, for så å kjøre over grensen for å handle. Hvis vi sparer litt kan det være aktuelt, ikke minst for turen sin skyld, men har jo ikke den samme garantien dersom noe skulle ryke! Eller, garantien er jo der, men lettere å dra ned til Solsiden for å få hjelp enn å oppsøke butikken i Sverige. Må iallefall spare en del for at vi gidder å gjøre det Sliten nå, etter byturen, så deilig å komme hjem til sofaen nå.. jeg prøvde jo noen par sko på en butikk vi var innom, og DET tar på! Tungt å bøye seg, varmt som bare det i butikken, og kjæresten som var veldig ivrig på å hjelpe - men som egentlig bare stresset meg. Ble ikke sko på meg i dag, og ser for meg det ikke blir noe enklere å finne utover høsten, men får bare overleve med joggesko en stund. Kjenner jeg ikke orker å bruke tid og energi på sko som er ubehagelige for tiden, iallefall!
Rhiannon Skrevet 3. september 2012 #233 Skrevet 3. september 2012 (endret) Vi har også bestilt Emmaljunga-vogn nå blir edge duo, beige med brune og grå og hvite ruter, på oss da. Svart blir så innmari varmt om sommeren... Sko ja! De begynner å bli en utfordring å få på seg Endret 3. september 2012 av Rhiannon
Kakaoen Skrevet 3. september 2012 #234 Skrevet 3. september 2012 Så gøy at dere har funnet vogn Det har vi også. Skal til Tyskland til helga og hente en Mørkegrå/mørke blå Bugaboo Cameleon Gleder meg sinnsykt til å få den i hus. Jeg syns også det begynner å bli tungt å bøye seg, snu seg i senga, og å reise seg fra gulvet. Lurer på åssen dette skal bli om 2 mnd til :gjeiper:
FrøkenStrøken Skrevet 3. september 2012 Forfatter #235 Skrevet 3. september 2012 (endret) Vi har også bestilt Emmaljunga-vogn nå blir edge duo, beige med brune og grå og hvite ruter, på oss da. Svart blir så innmari varmt om sommeren... Sko ja! De begynner å bli en utfordring å få på seg Så gøy! Virker som en super vogn, men vurderte ikke engang den pga at vi har så mange trapper.. satser på at Nitro er solid nok, selv om den er nettere! Endret 3. september 2012 av FrøkenStrøken
FrøkenStrøken Skrevet 3. september 2012 Forfatter #236 Skrevet 3. september 2012 (endret) Edit: bare rot Endret 3. september 2012 av FrøkenStrøken
FrøkenStrøken Skrevet 3. september 2012 Forfatter #237 Skrevet 3. september 2012 Så gøy at dere har funnet vogn Det har vi også. Skal til Tyskland til helga og hente en Mørkegrå/mørke blå Bugaboo Cameleon Gleder meg sinnsykt til å få den i hus. Jeg syns også det begynner å bli tungt å bøye seg, snu seg i senga, og å reise seg fra gulvet. Lurer på åssen dette skal bli om 2 mnd til :gjeiper: Så gøy å handle i Tyskland! Vi får støtte hverandre de siste månedene, og tenke at vi ligger helt likt
Kakaoen Skrevet 3. september 2012 #238 Skrevet 3. september 2012 Det må vi.. Jeg kan jo late som om du står og drar meg opp av senga om morran når jeg er stiv i ryggen, tung som en flodhest og ekstremt tissetrengt
FrøkenStrøken Skrevet 3. september 2012 Forfatter #239 Skrevet 3. september 2012 Hehe, kan gjerne dra jeg, selv om jeg kanskje ikke er helt våken. Går på do i halvsøvne om nettene jeg, nesten slutta å irritere meg også.. innfunnet meg med at det bare er sånn
Kakaoen Skrevet 3. september 2012 #240 Skrevet 3. september 2012 ja.. Jeg og. Gidder ikke skru på lyset på badet en gang :gjeiper: Det lyser svakt grønt fra bryteren på håndkletørkeren, så det holder for min del Nei.. Jeg får pakker klart ting å ha med på legekontoret imorra og legge meg og sove snart. Krysser fingra for at jeg overlever imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå