Gå til innhold

Noe nytt, noe brukt, noe lånt og noe blått...?


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Nelle: Hva er det du nevnte med hårstrå i foldekanten? Skal det også bringe lykke? Ellers så sier de jo at regn i sløret bringer lykke, så man får kanskje bare være lykkelig om det kommer ei skur på den store dagen! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

man kan ha en liiiiten blå blomma i buketten, som bara bruden vet om.

Man kan sy en blå broder-tråd i fodret på klänningen eller varför inte en liten blå knapp.

Det finns mängder av blå alternativ för bruden. Obs! Glöm inte att trampa brudgummen på foten under den tiden då ni säger löftena, från det att prästen ger tecken att "nu börjar löftesdelen" tills ni har sagt ja och prästen förklarat er man&hustru. Då försäkrar du (bruden) dig om att det är du som kommer att bestämma mest i hemmet.

(gammalt svenskt skrock) Hehe.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så amrikanske dere er! Blir jo bare såpebryllup på hele bunten her!

*Dukker*

icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen litt overtro og tradisjon er jo ikke så dumt icon_smile.gif Ihvertfall ikke når det er så uskyldig som dette her.

Tror nok jeg også kommer til å følge "reglene". Det er forresten mairegn i sløret som skal bringe lykke. Vi gifter oss 3.mai. Hehe icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Overtroisk er jeg også, men jeg trodde det var slik at folk skulle låne deg noe (uten at du visste om det) og at det var forloveren som skulle gi deg det blå samt mynten????

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Min forlover tilbød seg å låne meg en gammal blå underbukse!! icon_smile.gif

Men jeg takket nei........

Derimot har min kommende svigermor tilbudt seg å låne meg en gammel gullring med blå sten som hun fikk av sin avdøde mor. Kjempekoselig, og jeg vil gjerne bruke den! Men den er stor så jeg vet ikke om det plass til den inni hanskene.

Skoene og smykkene er nye!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...