AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #61 Skrevet 25. desember 2011 da jeg har tørket meg etter dobesøk med toalettpapir, har jeg hvite, rullede "flak".. smitter toalettpapiret av?
Gjest Evans Skrevet 25. desember 2011 #63 Skrevet 25. desember 2011 Nei, du har for mykt toalettpapir. Du bør gå over til avispapir eller lignende. Avvissverte er da kun en liten ulempe.
Gjest Bustenskjold Skrevet 25. desember 2011 #64 Skrevet 25. desember 2011 Helt engig i denne. Å løpe i dusjen i en slik situasjon ødelegger jo bare alt.. Skal typen/dama sitte på gangen og vente da? Det syns jeg virker som en veldig merkelig strategi.. En dusj om morgenen og ha noen intimservietter på lur, det får holde i hverdagen! Med mindre en har en jobb som medfører mye svette eller hardt kroppsarbeid selvfølgelig. Den som mottar oralsex skal jo også føle seg komfortabel. Hadde jeg (mot formodning) ikke dusjet på en uke, hadde heller ikke jeg ønsket å motta oralsex. Men å slikke fitte som ikke har dusjet på 5-6 timer er bare herlig. Det er DA det smaker fitte. Skal det være nyvasket mus hver gang kan jeg like godt dytte et sugerør nedi flaska med Asan eller Dr Greve... 1
TheSecret Skrevet 10. februar 2012 #65 Skrevet 10. februar 2012 Kjære deg du kan da ikke være ved dine fulle fem? Ble helt sjokkert jeg nå. Må nok sette meg litt. *finner frem imaginær inhalator* Nei Nei.. Jeg er ikke den som mente det Jeg siterte et innlegg på linken jeg hadde skrevet (ganske dårlig). Jeg forstår at du misforstod. 2
fruBeist Skrevet 10. februar 2012 #66 Skrevet 10. februar 2012 Men å slikke fitte som ikke har dusjet på 5-6 timer er bare herlig. Det er DA det smaker fitte. Skal det være nyvasket mus hver gang kan jeg like godt dytte et sugerør nedi flaska med Asan eller Dr Greve... Det er forskjell på ei mus som kun er vaska med vann, og ei som er dynka i intimsåpe. Såpemus er nono, mens ei mus som er nydusja med kun vann er nomnom :gjeiper: 2
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #67 Skrevet 10. februar 2012 Det er forskjell på ei mus som kun er vaska med vann, og ei som er dynka i intimsåpe. Såpemus er nono, mens ei mus som er nydusja med kun vann er nomnom :gjeiper: Og fru Beist, der blottla du kjønnet ditt
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #68 Skrevet 10. februar 2012 Og fru Beist, der blottla du kjønnet ditt Hva mener du? Fru Beist har flere ganger nevnt at hun er kvinne og gift med en kvinne.
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #70 Skrevet 10. februar 2012 Hva mener du? Fru Beist har flere ganger nevnt at hun er kvinne og gift med en kvinne. Ja vel AB. Vet du alt om alle her på KG? Godt gjort.
fruBeist Skrevet 10. februar 2012 #71 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Og fru Beist, der blottla du kjønnet ditt Mitt kvinnelige kjønn mener du? Som AB så riktig sier, så er jeg kvinne og gift med en kvinne. Det er lov å være lesbisk på KG Forresten, ta en titt på profilbildet mitt (ikke avataren, men bildet inne på selve profilen) og si om dette ser spesielt manndig ut. Ja, bildet er av meg Endret 10. februar 2012 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #72 Skrevet 10. februar 2012 Ja vel AB. Vet du alt om alle her på KG? Godt gjort. Uhm...det var du som trodde du tok henne i å lyve om kjønnet sitt. Er det galt å påpeke feilaktige påstander om andre brukere hvis det er noe de selv har sagt og man tilfeldigvis har fått det med seg? Da beklager jeg 4
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #73 Skrevet 10. februar 2012 For all del jeg er virkelig ingen motstander av lesbiske! Tanken bare slo meg ikke, i og med at det under Fru Beist står "kjønn ikke viktig". Og det er faktisk ikke viktig for meg, synes bare det var morsomt. Men synes ikke det nå lenger. Ikke morsomt i det hele tatt Snakk om å være på hugget da. Slapp av, senk skuldrene og nyt helgen folkens 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #74 Skrevet 10. februar 2012 Forresten, ta en titt på profilbildet mitt (ikke avataren, men bildet inne på selve profilen) og si om dette ser spesielt manndig ut. Ja, bildet er av meg Men du ser jo ikke lesbisk ut?
fruBeist Skrevet 10. februar 2012 #75 Skrevet 10. februar 2012 Men du ser jo ikke lesbisk ut? Åh, jo det gjør jeg. Jeg ser ut som meg, jeg er lesbisk. Ergo ser jeg lesbisk ut 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #76 Skrevet 10. februar 2012 Åh, jo det gjør jeg. Jeg ser ut som meg, jeg er lesbisk. Ergo ser jeg lesbisk ut Det er bare en fase du går gjennom. Du vokser sikkert fra det.
fruBeist Skrevet 10. februar 2012 #77 Skrevet 10. februar 2012 Det er bare en fase du går gjennom. Du vokser sikkert fra det. Da er det en fryktelig lang fase i så fall Men altså, nå ble det litt vel mye snakk om min legning. Trådens tema var skitten mus 3
Gjest Madelene1 Skrevet 12. februar 2012 #78 Skrevet 12. februar 2012 Nyvasket fitte passet meg helt topp, par minutters kåthet så renner det godt der. Må være litt salt og lukt men kan bli for mye og. Historisk sett så gav jo Napoleon beskjed 30 dager før han kom hjem etter en krig om at kona ikke skulle vaske seg i mellomtiden. 1
mittlykkepass Skrevet 12. februar 2012 #79 Skrevet 12. februar 2012 Den er jo ikke nødvendigvis skitten fordi den lukter kjønnsorgan og juices. Har ikke møtt på en mann som ikke liker det, for å si det slik. æsj.Serriøst. Fitta skal være Nydusja
mittlykkepass Skrevet 12. februar 2012 #80 Skrevet 12. februar 2012 Jeg elsker å slike typens kuk ren for kukost. Han digger også at fitta ikke er nyvaska, og han setter også pris på om det er en stram lukt og litt svett og seigt der nede. Hjelpes hvor mange pripne folk det er her inne da... Hvis man skal dufte av blomstereng nedentil mister man jo muligheten til spontansex og det er ganske unaturlig spør du meg. Både kuken og fitta skal lukte kjønn! Herre min hatt. Du er ekkel. Jeg dusjer meg selv inkludert pikken min en gang på morran og en gang på kvelden før jeg legger meg. Og selvfølgelig så bytter jeg til freshe klær etter hver dusj. Elsker å ligge meg i helt ferskt og rent sengetøy, og elsker å våkne i det rene sengetøyet.Jeg skifter sengetøy hver 4 dag Med min hygiene så kan jeg ha spontansex når som helst på døgnet uten å være redd for at det skal lukte noe av meg. Faen er det du snakker om at man mister muligheten for spontansex? Hygiene er viktig for kroppen. Det gir bedre selvfølelse og andre legger merke til det også, på samme måte som at fok legger merke til hvis du har dårlig hygiene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå