Gå til innhold

Skitten mus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom over ett forum som handlet om skitne "fitter"

http://debatt.sol.no/content/litt-skitten-fitte-er-best

Er det slik at menn liker skitne "fitter"? Jeg føler meg svært usexy hvis jeg ikke har dusjet/vasket meg nedentil, før jeg skal ha sex og få oralsex. Så jeg skjønner ikke at noen kan like den rare smaken/lukten fra en mus som ikke har blitt vasket på en dag.

Er det noen som har erfaring fra dette? Alle har hver sin smak (hehe), men jeg skjønner virkelig ikke at det kan være digg å slikke en skitten mus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jo ikke nødvendigvis skitten fordi den lukter kjønnsorgan og juices. Har ikke møtt på en mann som ikke liker det, for å si det slik.

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på at noen mennesker tenner på avføring, ser jeg slettes ikke bort fra at det samme gjelder uvaskede kjønnsorganer.

• Liker 4
Skrevet

Ei mus er ikke skitten om du vasker den godt en gang om dagen, seriøst!

• Liker 8
Skrevet

Spiser ikke rakfisk...

Oops... det var ikke meningen at du skulle SPISE opp musa da!

• Liker 6
Skrevet

Nyvasket fitte smaker ingenting,gidder ikke å slikke kona hvis hun akkurat har dusja.

• Liker 2
Skrevet

Får aldri lov til å nærme meg musa til kona med munnen,så jeg aner ikke hvordan den smaker

Skrevet

Nyvasket fitte passet meg helt topp, par minutters kåthet så renner det godt der. Må være litt salt og lukt men kan bli for mye og.

Historisk sett så gav jo Napoleon beskjed 30 dager før han kom hjem etter en krig om at kona ikke skulle vaske seg i mellomtiden.

• Liker 1
Skrevet

Musa skal ikke være skitten,men heller ikke helt nydusja.Smaker jo ingenting da.

Skrevet

Musa skal ikke være skitten,men heller ikke helt nydusja.Smaker jo ingenting da.

• Liker 1
Skrevet

Er "dessverre" mange gutter/menn som ikke ønsker at jenta di har sex med vasker underlivet på en ukes tid.

Skitten mus er for meg disgusting.

-Domino

• Liker 2
Skrevet

Fitte skal smake fitte og ikke såpe.

• Liker 3
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Med tanke på at noen mennesker tenner på avføring, ser jeg slettes ikke bort fra at det samme gjelder uvaskede kjønnsorganer.

Æsj :spy:

Skrevet

Ei mus er ikke skitten om du vasker den godt en gang om dagen, seriøst!

Ingen er rene nedentil 12-14 timer etter sist dusj, størknet utflod, svette, urin...seriøst???

• Liker 4
Skrevet

Ingen er rene nedentil 12-14 timer etter sist dusj, størknet utflod, svette, urin...seriøst???

du er avskyelig. størknet utflod? fy flate

• Liker 10
Skrevet

Når det er sagt, så liker jeg ren pikk! :sjenert:

Bare sann at gutta ikke slutter å vaske seg..

• Liker 20
Skrevet

du er avskyelig. størknet utflod? fy flate

Er jeg avskyelig, er det ikke normalt med utflod mener du?

• Liker 3
Skrevet

NÅ tar du helt av "gjest" :sovne:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...