Gjest Katten. Skrevet 20. desember 2011 #41 Skrevet 20. desember 2011 Nei de hadde det mye lettere da, utrolig tungt og veldig slitsomt og dra tilbake den forhuden gitt. Ikke rart folk er slitne. Nei. Folk var omskjært! :DDDDD 2
Erotisk Flukt Skrevet 20. desember 2011 #42 Skrevet 20. desember 2011 Nei. Folk var omskjært! :DDDDD Og alle betennelsene, komplikasjonene og mangel på følsomhet under sex.. Alt var så mye bedre før i tiden.. Vi må slå føtter under den liberaliseringen og den seksuelle frigjøringen som har vært de siste tiårene. La oss heller lære våre barn om middelalder-sex. De hårde tider. -Domino 1
Gjest just words Skrevet 21. desember 2011 #43 Skrevet 21. desember 2011 Asså, asså, asså….Her er det enten eller ser jeg.. noen vil kalle seg selv/partneren for uren med mindre en vasker seg med pimpstein og spraydyser seg med rose parfyme, mens andre liker centimeter med hvit fitte/kuk ost.. Det er en kjensgjerning at brukte truser fra kvinner er ettertraktet, og kan betales med flere hundrede kroner blant enkelte, det er en fetisj blant folket med kjønn som lukter (veldig) kjønn. Det første kriteriet mitt når jeg søker ut en partner er hygiene, alt annet kommer lengre ned på listen. Når det er sagt så liker jeg å vite at jeg suger kuk/slikker fitte (er bi). Dokter greve er sikkert en kjekk og hyggelig fyr, men liker ikke lukten av såpe når jeg skal ha meg. Jeg kan godt gå et døgn uten intim dysj og min kjære elsker fitte lukten min.. Har alltid hatt komplekser, men typen kan godt gå uvasket i flere timer, etter å ha slikket meg å de sitter i neseborene, rundt nesen og smaken på tungen hans. Og jeg liker å vite at det er kuk jeg suger.. Har aldri tent på kuk ost, men et døgn fra eller til gjør ingenting. Men så tror jeg også at det er stor forskjell mellom et fersk forhold og et som har vært stabil et par år.. Det er mye jeg gjør og syns er turn on nå etter 4 års samhold enn den 1 uken. Jeg og typen er 100% trygg på hverandre, men han har også sagt at dette kommer av hvordan jeg steller meg, (bytter undertøy hver dag, vasker meg osv..) men jeg vasker meg aldri rett før et planlagt knull… 3
Erotisk Flukt Skrevet 21. desember 2011 #44 Skrevet 21. desember 2011 Asså, asså, asså….Her er det enten eller ser jeg.. noen vil kalle seg selv/partneren for uren med mindre en vasker seg med pimpstein og spraydyser seg med rose parfyme, mens andre liker centimeter med hvit fitte/kuk ost.. Det er en kjensgjerning at brukte truser fra kvinner er ettertraktet, og kan betales med flere hundrede kroner blant enkelte, det er en fetisj blant folket med kjønn som lukter (veldig) kjønn. Både her i Norge og internasjonalt kan man se at slike brukte truser kan bli solgt for flere tusen kroner. Godt over en tosifra tusen også. Videre virker det som at det blir mer og mer utbredt. For som du sier, det skal lukte kjønn, ikke jævlig. -Domino 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #45 Skrevet 21. desember 2011 Asså, asså, asså….Her er det enten eller ser jeg.. noen vil kalle seg selv/partneren for uren med mindre en vasker seg med pimpstein og spraydyser seg med rose parfyme, mens andre liker centimeter med hvit fitte/kuk ost.. Det er en kjensgjerning at brukte truser fra kvinner er ettertraktet, og kan betales med flere hundrede kroner blant enkelte, det er en fetisj blant folket med kjønn som lukter (veldig) kjønn. Det første kriteriet mitt når jeg søker ut en partner er hygiene, alt annet kommer lengre ned på listen. Når det er sagt så liker jeg å vite at jeg suger kuk/slikker fitte (er bi). Dokter greve er sikkert en kjekk og hyggelig fyr, men liker ikke lukten av såpe når jeg skal ha meg. Jeg kan godt gå et døgn uten intim dysj og min kjære elsker fitte lukten min.. Har alltid hatt komplekser, men typen kan godt gå uvasket i flere timer, etter å ha slikket meg å de sitter i neseborene, rundt nesen og smaken på tungen hans. Og jeg liker å vite at det er kuk jeg suger.. Har aldri tent på kuk ost, men et døgn fra eller til gjør ingenting. Men så tror jeg også at det er stor forskjell mellom et fersk forhold og et som har vært stabil et par år.. Det er mye jeg gjør og syns er turn on nå etter 4 års samhold enn den 1 uken. Jeg og typen er 100% trygg på hverandre, men han har også sagt at dette kommer av hvordan jeg steller meg, (bytter undertøy hver dag, vasker meg osv..) men jeg vasker meg aldri rett før et planlagt knull… Jeg sier bare YUCK!!!! 2
Gjest just words Skrevet 21. desember 2011 #46 Skrevet 21. desember 2011 Jeg sier bare YUCK!!!! Og jeg sier YUCK til deg også, så kan vi ha en moden og visdomsfull dialog der vi slenger drit om hverandres sex vaner... og sånn går no dagene.. 8
Ethereal Skrevet 21. desember 2011 #47 Skrevet 21. desember 2011 Det hadde vært helt uaktuelt at typen min skulle fått lov til å slikke meg hvis det var lenge siden jeg hadde dusja. da snakker vi at jeg dusjer om morgenen, og vi har sex om kvelden. men jeg liker ikke å bli slikket, så jeg er mulgens ikke representativ for befolkningen.
Gjest Grønnblomst Skrevet 22. desember 2011 #48 Skrevet 22. desember 2011 Nei. Folk var omskjært! :DDDDD
Gjest Grønnblomst Skrevet 22. desember 2011 #49 Skrevet 22. desember 2011 Jeg elsker å slike typens kuk ren for kukost. Han digger også at fitta ikke er nyvaska, og han setter også pris på om det er en stram lukt og litt svett og seigt der nede. Æsj! Sånt forstår jeg meg ikke på
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #50 Skrevet 22. desember 2011 Så sant jeg ikke har tissa 20 ganger på jobben (det hender) så må han gjerne gå ned på meg. Lukter og smaker fortreffelig vil jeg tro :gjeiper: Men jeg lar han ALDRI gå ned på meg hvis jeg ikke har hatt sjansen til å vaske rompa etter "bimmelibom". Rumpehullet sitter ikke langt unna resten av stasen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #51 Skrevet 22. desember 2011 Hvordan får du gjort jobben din hvis du går på do 2-3 ganger i timen?
SiljeEjlis Skrevet 22. desember 2011 #52 Skrevet 22. desember 2011 Jeg trodde ikke poenget med slikking var at mannen kun skulle smake? Jeg dusjer alltid før morro "down there" og tror egentlig samboeren min er fornøyd med at det ikke ved ett eneste tilfelle har lukta rakfisk der nede, det plager han ikke om jeg ikke har dusja på en halv dag eller mer men JEG syns det er ekkelt å ikke være nyvaska, og han slikker ikke for å smake juice men for å tilfredstille meg ?? 1
TheSecret Skrevet 22. desember 2011 #53 Skrevet 22. desember 2011 Nei fy..! Noen andre som er enige med dette (ang. mensen)? Jeg er enig med at om det går noen timer siden sist man dusjet er det greit, men ikke uker! Det skal smake ja Av Anonym den 08/09/2011 - 13:11 1 Fitta skal smake fitte ja! Jo mere smak, jo mere slikking. Blir kjedelig hvis all smaken blir borte. Slikk henne ren når hun har mensen, da er det kraftig smak.
SiljeEjlis Skrevet 23. desember 2011 #54 Skrevet 23. desember 2011 Er greit med noen timer ja, dusjer jeg på morgnen kan det hende jeg dusjer igjen på kvelden, men tingen er at om man gjør ting riktig der nede vil det jo bli vått og lukte "godt" selv om man er nydusja, tingen er jo bare at da vil du ikke få skitten mus i tillegg til våt mus
akuaku Skrevet 23. desember 2011 #55 Skrevet 23. desember 2011 Merker jeg ble litt småkvalm av denne tråden. Rene underliv ftw!!
Gjest Bustenskjold Skrevet 25. desember 2011 #56 Skrevet 25. desember 2011 Så var det dette med den gyldne middelvei da Nei, "skitten" fitte er ikke særlig delikat. Men om jeg sender dama noen frekke sms mens hun enda er på jobb, eller sitter på buss/ tog hjem, så vil jeg jo kjenne smaken av den fitta som er våt pga "dirtytalken" vår. Eller at vi sitter i sofaen og småkoser, gnir henne utenpå buksa og merker kyssene hennes blir mer krevende, pusten stadig tyngre... Da mister jeg faktisk tenningen om hun avbryter for å gå i dusjen, jeg vil slikke kåt (og normalt renslig) fitte, ikke en nyvasket en hvor "godsakene" er skylt ned i avløpet.. 2
Gjest Skitten pique Skrevet 25. desember 2011 #57 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Slikk henne ren når hun har mensen, da er det kraftig smak. Kjære deg du kan da ikke være ved dine fulle fem? Ble helt sjokkert jeg nå. Må nok sette meg litt. *finner frem imaginær inhalator* Endret 25. desember 2011 av Skitten pique 3
GammelKaktus Skrevet 25. desember 2011 #58 Skrevet 25. desember 2011 Jeg elsker å slike typens kuk ren for kukost. Han digger også at fitta ikke er nyvaska, og han setter også pris på om det er en stram lukt og litt svett og seigt der nede. Hjelpes hvor mange pripne folk det er her inne da... Hvis man skal dufte av blomstereng nedentil mister man jo muligheten til spontansex og det er ganske unaturlig spør du meg. Både kuken og fitta skal lukte kjønn! Hver sin smak... Selv foretrekker jeg at både samboeren og jeg er nydusjet før oralsex. Om det ødelegger spontaniteten litt så er det bedre enn at jeg brekker meg!
Rimmern Skrevet 25. desember 2011 #59 Skrevet 25. desember 2011 Ei fitte som kommer rett fra dusjen smaker nesten ingen ting, og er egentlig litt kjedelig. For all del - jeg slikker selvsagt da også. Men spesiellt spennende er det ikke. På engelsk er det et godt uttrykk som vi ikke har tilsvarende på norsk: Lived-in pussy. 2
Gjest Evans Skrevet 25. desember 2011 #60 Skrevet 25. desember 2011 (endret) - Endret 22. mai 2013 av Evans
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå