AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #81 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg fikk en D idag på mitt eksamensforsøk nr.3 :D føles såååå bra etter bare stryk og knallhard jobbing! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #82 Del Skrevet 13. januar 2012 Exphilsensuren falt i dag og jeg fikk en B på oppgaven! Er det bra? Er helt ny på univeristetet, så vet ikke hva som er bra og sånt.. Noen andre som er ferdige med exphil her? Deilig det i alle fall! Samme her, og jeg er også fersk student! Var nervøs siden jeg tok eksamensmodellen, men det viste seg å ikke være så vanskelig som jeg hadde fryktet. Jeg tror da B er ganske bra på ex. phil, var bare 4% her som fikk A og 11% om fikk B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #83 Del Skrevet 13. januar 2012 Vil si B på exphil er veldig bra Det er en god del år siden jeg tok exphil, og leste på egenhånd uten å følge forelesninger - og fikk en karakter som tilsvarer D eller E.. Jeg gjør det normalt veldig bra i andre fag, hadde snitt på over 5 fra vgs, og A-snitt i nåværende utdanning... Helt sikker på at jeg ville gjort det bedre på exphil i dag da, men en god karakter i dette første universitetsfaget står det respekt av synes jeg. Det viser forhåpentligvis at du er klar for å forstå akademisk tenkning og arbeidsmåte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #84 Del Skrevet 16. januar 2012 DA ER JEG FERDIG MED EKSAMEN!!!!!!!!!! Og jeg føler det gikk bra, skal klare å bestå denne! Etter å ha hatt hodet sunket i bøkene i ca. 1 mnd nå er det deilig å få en velfortjent ferie på 2 uker, når alle andres juleferie er over! Ferien skal bruker på soving, soving og masse soving. Pluss slappe av masse og møte koselige mennesker jeg ikke har fått sett den siste tiden! Deiligste følelsen jeg har hatt på lenge.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 27. januar 2012 #85 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Jeg fikk B på tverrfaglig eksamen med vekt på psykologi i dag - jeg er lykkelig! Endret 27. januar 2012 av loren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 27. januar 2012 #86 Del Skrevet 27. januar 2012 B i alle tre fagene!! Har ikke fått eksamenskarakterene isolert ennå (vet ikke om vi får dem uten å spørre) men sammenlagt eksamen/seminar/oppgave endte på B i alle fag Fikk seminarkarakter for et av fagene også, og det ble en A5 Får vel fortsette å skravle og være gira og nerdete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #87 Del Skrevet 28. januar 2012 Fikk A, A og B på de tre eksamenene mine Fint å kunne skryte av det her inne, anonymt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 29. januar 2012 #88 Del Skrevet 29. januar 2012 Levert pedoppgava! Endelig ferdig!! :D :D (Men stresset er ikke over enda.... må begynne å jobbe med enda en skriftlig på mandag -.- heldigvis er ikke det gruppeoppgave!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 29. januar 2012 #89 Del Skrevet 29. januar 2012 JEG STO I SPRÅK OG KOMMUNIKASJON! Herregud for en lettelse. Fikk D, men det blåser jeg i! GLAD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #90 Del Skrevet 29. januar 2012 Fikk A på masteroppgaven! Pluss masse skryt fra både sensor og veileder. Og nå blir det phd! (Anonym for å ikke bli gjenkjent...) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2012 #91 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg studerer, men må ta 1T og R1 ved siden av bachelor for å komme inn på master. Jeg fikk 3 i T! Er så glad jeg stod! Håper det går bra i R til sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #92 Del Skrevet 29. januar 2012 Fikk A på masteroppgaven! Pluss masse skryt fra både sensor og veileder. Og nå blir det phd! (Anonym for å ikke bli gjenkjent...) Gratulerer så mye! Kan du skrive hva du skrev om? Ble nysgjerrig nå! Huff jeg sitter å skriver på min master nå, men tror neppe dette blir noen A.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 30. januar 2012 #93 Del Skrevet 30. januar 2012 Begynner å bli noen uker siden nå, men er fortsatt så glad Var en mappeeksamen jeg strøk på til våren som jeg leverte på nytt før jul, og det ble en C :D Ikke toppkarakter, men det forventa jeg ikke, så jeg er kjempefornøyd! Fra stryk til C er jo ikke ille i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #94 Del Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer så mye! Kan du skrive hva du skrev om? Ble nysgjerrig nå! Huff jeg sitter å skriver på min master nå, men tror neppe dette blir noen A.. Jeg skrev oppgave innenfor statistikk/informatikk. Hadde en veldig god veileder, noe som hjalp mye. Lykke til med din oppgave! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 31. januar 2012 #95 Del Skrevet 31. januar 2012 Min første A på masteren! Jeg er helt i sjokk... i metode? JEG? Hoppende glad, spesielt siden det var kun meg og en annen som fikk av over tretti studenter *må skryte litt* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #96 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg burde egentlig holde meg unna denne tråden fordi jeg har enda en uke igjen! Jeg studerer i utlandet og har 11 fag, hvor jeg har fått A i 5 av disse, kan jeg få lov å si at jeg er stolt? De resterende karakterene er skikkelig dårlige, men det bryr jeg meg ikke om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 12. mars 2012 #97 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har kommet inn på drømmeskolen i Moskva!!! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #98 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har siste eksamen i et fag jeg tar i utlandet om noen dager, og ligger an til over 100 % (har kunnet få bonuspoeng) Faget er for master- og phd-studenter, jeg går første år på master, så er fornøyd med at jeg kan hevde meg. Ellers var jeg en av de to beste (av ca 40) studentene på et annet kurs jeg tar Framtiden begynner å se lys ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #99 Del Skrevet 3. mai 2012 Oppgaven min som skal leveres 18. mai og være på 8000 ord har akkurat passert 5000 ord! Jeg er over halvveis, utrolig digg følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 3. mai 2012 #100 Del Skrevet 3. mai 2012 Oppgaven min som skal leveres 14.mai er snart ferdig! Har litt over en side igjen, så har jeg nådd kravet om 8-10 sider, og det er sykt deilig! Nå kan jeg endelig begynne å lese til de andre eksamenene mine, har liksom ikke kunnet gjort det med denne hengende over skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå