Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEG FIKK B PÅ FØRSTE EKSAMEN! Så sinnsykt overlykkelig!! Var redd jeg skulle stryke også skjer dette??? Omg

samme her :danse: utrolig deilig følelse!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENDELIG JULEFERIE, god jul alle sammen!!

Skrevet

Med B på alle eksamenene mine dette semesteret, som også er mitt første semester på masternivå, sier jeg meg rimelig fornøyd og tar juleferie med god samvittighet :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Fikk B på masteroppgaven! :ohmy:

• Liker 6
Skrevet (endret)

A på to av mine fire eksamen i år  😁😁 har ikke fått tilbake de to andre, men er uansett fornøyd med dette semesteret. 

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk B på min første eksamen😀😀😀. Jeg er så lykkelig!!!

Anonymkode: 50fc5...621

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Fikk A på siste eksamen også, så nå er det A på 2/2. Jeg er helt i sjokk XD 

Skrevet

Jeg fikk akkurat beskjed om at det ble A i Beregningsorientert fysikk :danser:

• Liker 6
Skrevet

Jeg har fått A på siste eksamen i år! Kjempefornøyd, rett og slett, men føler også at det var fortjent.  Har jobbet hardt med det faget i år.  Godt å se at hardt arbeid lønner seg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er så syykt glad over at jeg gjorde det så bra på den siste eksamenen min!! Har jo hatt litt flaks også da! :D  Det er et 15 stp emne, og vi har hatt tre eksamener. Vektlegginga har vært 20%, 30% og 50%. Jeg fikk C på de to første, og B på den som telte 50%! Kan TROOO jeg ble overlykkelig da jeg logget meg inn og så at jeg fikk B som karakter i hele emnet!! :D DET er en god dose flaks, det! Min første karakter på universitetet! Wohoo! :hoppendeglad:

Anonymkode: eb664...436

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk b på semesteroppgaven som jeg følte gikk dårlig, karakteren er ikke tellende utover godkjent/ikke godkjent, men å få god karakter er uansett gøy :bolledeig:

Skrevet

Juhu, jeg overlevde Ex. Fac! Riktignok fikk jeg D, men alle sier at det ikke har noen betydning, så satser på det!

Og fikk C på det andre fager. Ikke superfornøyd, men med tanke på omstendighetene forrige semester så er det helt greit. Og slipper å ta opp noe fag.

Skrevet

fikk C på den ene eksamen!! Første eksamen på uni, og jeg går tilogmed et studiet som jeg ikke liker, og som jeg fullfører (første året), for å få 60stp!! også C! Ble overlykkelig!!:erter:

AnonymBruker
Skrevet

A på min aller første eksamen som student! Jeg er ikke så dum som jeg følte meg i eksamensperioden, juhu!

Anonymkode: b0b1e...653

• Liker 3
Gjest Linaria
Skrevet

Fagene dette semesteret virker skikkelig kule!! Fikk akkurat de fagene jeg ønsket meg! Skandinavisk språkhistorie og kinesisk! Dette blir gøy :laugh:

Skrevet

Aldri fått A, men fått 2 B og 2 C fra høsten :) kjempeglad for det. 

Skrevet

C på begge høst-eksamene! Skjønner ikke at jeg klarte det! Så nå er det bare et halvt år til før jeg kan droppe ut!h:hoppe:

Skrevet (endret)

Fikk tilbake hjemmeeksamenen som jeg klagde over tidligere i tråden, og ble sjokka over at jeg fikk B!

Og tidligere i dag var jeg innom et annet institutt (er veiledningsassistent for ei som skriver tverrfaglig bacheloroppgave) og var i møte med den ene førsteamanuensisen.  Etter endt møte sier han:  "Poppie, dersom du noen gang vurderer å søke doktorgrad, håper jeg du søker hos oss."

Holdt på å falle av stolen :sjokkbla:

Endret av Poppie
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...