fresia Skrevet 17. desember 2015 #601 Del Skrevet 17. desember 2015 JEG FIKK B PÅ FØRSTE EKSAMEN! Så sinnsykt overlykkelig!! Var redd jeg skulle stryke også skjer dette??? Omgsamme her utrolig deilig følelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 17. desember 2015 #602 Del Skrevet 17. desember 2015 ENDELIG JULEFERIE, god jul alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 18. desember 2015 #603 Del Skrevet 18. desember 2015 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 18. desember 2015 #604 Del Skrevet 18. desember 2015 Med B på alle eksamenene mine dette semesteret, som også er mitt første semester på masternivå, sier jeg meg rimelig fornøyd og tar juleferie med god samvittighet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 21. desember 2015 #605 Del Skrevet 21. desember 2015 Fikk B på masteroppgaven! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. desember 2015 #606 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) A på to av mine fire eksamen i år 😁😁 har ikke fått tilbake de to andre, men er uansett fornøyd med dette semesteret. Endret 30. desember 2015 av Pavilion 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #607 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg fikk B på min første eksamen😀😀😀. Jeg er så lykkelig!!! Anonymkode: 50fc5...621 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 28. desember 2015 #608 Del Skrevet 28. desember 2015 Fikk A på siste eksamen også, så nå er det A på 2/2. Jeg er helt i sjokk XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 30. desember 2015 #609 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg fikk akkurat beskjed om at det ble A i Beregningsorientert fysikk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. desember 2015 #610 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg har fått A på siste eksamen i år! Kjempefornøyd, rett og slett, men føler også at det var fortjent. Har jobbet hardt med det faget i år. Godt å se at hardt arbeid lønner seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #611 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg er så syykt glad over at jeg gjorde det så bra på den siste eksamenen min!! Har jo hatt litt flaks også da! :D Det er et 15 stp emne, og vi har hatt tre eksamener. Vektlegginga har vært 20%, 30% og 50%. Jeg fikk C på de to første, og B på den som telte 50%! Kan TROOO jeg ble overlykkelig da jeg logget meg inn og så at jeg fikk B som karakter i hele emnet!! :D DET er en god dose flaks, det! Min første karakter på universitetet! Wohoo! Anonymkode: eb664...436 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 9. januar 2016 #612 Del Skrevet 9. januar 2016 2 A'er og 2 B'er på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 9. januar 2016 #613 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg fikk b på semesteroppgaven som jeg følte gikk dårlig, karakteren er ikke tellende utover godkjent/ikke godkjent, men å få god karakter er uansett gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2016 #614 Del Skrevet 9. januar 2016 Juhu, jeg overlevde Ex. Fac! Riktignok fikk jeg D, men alle sier at det ikke har noen betydning, så satser på det! Og fikk C på det andre fager. Ikke superfornøyd, men med tanke på omstendighetene forrige semester så er det helt greit. Og slipper å ta opp noe fag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 9. januar 2016 #615 Del Skrevet 9. januar 2016 fikk C på den ene eksamen!! Første eksamen på uni, og jeg går tilogmed et studiet som jeg ikke liker, og som jeg fullfører (første året), for å få 60stp!! også C! Ble overlykkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #616 Del Skrevet 9. januar 2016 A på min aller første eksamen som student! Jeg er ikke så dum som jeg følte meg i eksamensperioden, juhu! Anonymkode: b0b1e...653 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 11. januar 2016 #617 Del Skrevet 11. januar 2016 Fagene dette semesteret virker skikkelig kule!! Fikk akkurat de fagene jeg ønsket meg! Skandinavisk språkhistorie og kinesisk! Dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 12. januar 2016 #618 Del Skrevet 12. januar 2016 Aldri fått A, men fått 2 B og 2 C fra høsten kjempeglad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 12. januar 2016 #619 Del Skrevet 12. januar 2016 C på begge høst-eksamene! Skjønner ikke at jeg klarte det! Så nå er det bare et halvt år til før jeg kan droppe ut!h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 12. januar 2016 #620 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Fikk tilbake hjemmeeksamenen som jeg klagde over tidligere i tråden, og ble sjokka over at jeg fikk B! Og tidligere i dag var jeg innom et annet institutt (er veiledningsassistent for ei som skriver tverrfaglig bacheloroppgave) og var i møte med den ene førsteamanuensisen. Etter endt møte sier han: "Poppie, dersom du noen gang vurderer å søke doktorgrad, håper jeg du søker hos oss." Holdt på å falle av stolen Endret 12. januar 2016 av Poppie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå