Gå til innhold

Må norge tilbake til gamledager pga islamisiferingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, paranoid? Må vi lage dinosaurer på nytt fordi vi begynner å gå tom for olje..? like dust

Eh, what? nLage dinosaurer faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor fortalte at i gamledager gikk kvinner med skaut, iallfall om de var gift.

Og da bestemor gikk på skole hadde de rene jente og gutteklasser i bl.a. gym og svømming.

Siden mange muslimer vil ha rene jente og gutte-klasser, så var jeg redd for at nå kommer gamle-dager og tar oss.

GAMLEDAGER - jeg prater ikke om steinalder ... :fnise:

Snart er det vel ikke lov for barn å tegne griser heller, nå da ... grise som er så søte ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Bestemor fortalte at i gamledager gikk kvinner med skaut, iallfall om de var gift.

Og da bestemor gikk på skole hadde de rene jente og gutteklasser i bl.a. gym og svømming.

Siden mange muslimer vil ha rene jente og gutte-klasser, så var jeg redd for at nå kommer gamle-dager og tar oss.

GAMLEDAGER - jeg prater ikke om steinalder ... :fnise:

Snart er det vel ikke lov for barn å tegne griser heller, nå da ... grise som er så søte ...

Jeg tror ikke det er noe som er verdt å bruke energi på å bekymre seg over. De fleste muslimer er velintegrerte, og er en ressurs for samfunnet:) Det er bare denne minoriteten av minoritetene som trekkes frem i media for å skape oppstyr og engasjement i samfunnet. Ganske sykt å gjøre egentlig. (av media, altså)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljen vår er jo et produkt av blant annet dinosaurer

jadda, men hvordan har du planer om å lage dinosaurer? og hvordan passet den analogien inn her? Den gjorde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da bestemor gikk på skole hadde de rene jente og gutteklasser

1962 var siste året med rene gutte og jenteklasser, i Bergen i hvertfall, før det var helt avviklet. Om jeg ikke tar helt feil.

Altså ca 50 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

jadda, men hvordan har du planer om å lage dinosaurer? og hvordan passet den analogien inn her? Den gjorde ikke det.

Jo, den gjorde det. Er vel flust av dinosaurer på gamlehjemmet egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...