Gå til innhold

"Tenner du på å torturere slaven din?" Sexkjøp av politikere og andre kjendiser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er en av dialogene fra sexkjøpsnettstedet hemmelig.com, som ligger ute på dagbladet.no.

"Sexkjøp-dialogene

SV-POLITIKER

26/06/2010 14:06 til: xxx subject: Svar: knull meg med min mann

Hei Høres spennende ut. Jeg er en voksen, erfaren og seriøs mann. Veldig interessert i trekant. Skriv til: [email protected]

26/06/2010 15:06 til: xxx subject: Svar: knull meg med min mann

er du meget generøs ?

28/06/2010 19:06 til: xxx

Det er mulig. 4 - 5000

28/06/2010 21:06 til: xxx subject:

5000. du har vel sett hva du kommer til å få. ikke bare pen, et heftig knull i tillegg.

29/06/2010 11:06 til: xxx

Har ikke fått noen bilder. Send til: [email protected]

29/06/2010 15:06 til: xxx

du har fått mail med 17 bilder."

Jøss, finnes det SV-folk som kjøper sex altså? IIIIK.

En annen(?):

Jeg tar 3000 for et treff på 1 time, er dette ok for deg», spør «Sexy4U» etter å ha fått en henvendelse fra en mann i 50-åra 13. april i år.

Den svært erfarne sexkjøperen opplyser ikke at han er en profilert lokalpolitiker, men er kresen på hva han får for pengene.

«Ja, hva gjør du så? Hva er din begrensning? Bruker du kondom? Tenner du på å torturere slaven din?», svarer politikeren til kvinnen klokka 23.04 ."

"Det norske nettstedet Hemmelig.com er en av landets største markedsplasser for sexkjøpere og prostituerte. Blant de 26 000 brukerkontoene fant Dagbladet politikere, kjente artister,styrtrike bedriftsledere, toppidrettsfolk og medieansatte."

Hadde det ikke vært litt artig om Dagbladet outet disse mennene?

Comments?

http://www.dagbladet.no/2011/12/14/nyheter/hemmeligcom/prostitusjon/19408887/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er motstander av at det skal være ulovlig å kjøpe sexuelle tjenester, så etter min mening så bør de ikke outes.

Det skjønner jeg. men er det ikke feil at en politiker fra et av partiene som er for og har stemt for sexkjøpsloven kjøper sex? Det var ihvertfall det i Hoksrud-saken, og han var jo imot loven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke noen skal "outes". Hva godt skal det bidra til?

Krydre mediedekningen litt? :skratte: :skratte:

Sv-politikeren fortjener det. Hykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge avisa er dt rundt 26.000 brukere inne på den nettbordellen!

jeg vedder halvparten er gift/samboere...

Hvis man skal "legalisere" dette, syntes jeg at de som benytter seg av disse tjenestene burde bli skjekket if they are married.

Hvis de er gift/samboere, ring damene og fortell. De fortjener å vite de blir ført bak lyset og i tilegg kan disse kvinnene bli smittet av sykdommer........så de fortjener å vite sanheten, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge avisa er dt rundt 26.000 brukere inne på den nettbordellen!

jeg vedder halvparten er gift/samboere...

Hvis man skal "legalisere" dette, syntes jeg at de som benytter seg av disse tjenestene burde bli skjekket if they are married.

Hvis de er gift/samboere, ring damene og fortell. De fortjener å vite de blir ført bak lyset og i tilegg kan disse kvinnene bli smittet av sykdommer........så de fortjener å vite sanheten, enkelt og greit.

Om dette hadde blitt legalisert så kunne det faktisk begreset smittefaren ved utroskap. I et offentlig bordell er det normalt med svært strikse testingsrutiner, noe som ikke er tilfellet ved et tilfeldig ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...