Gjest lurven Skrevet 22. mars 2022 #4801 Del Skrevet 22. mars 2022 Trodde før at kuer være rene melkemaskiner og ikke tenkte å være gravide for å produsere melk. En gang var det program om kuer på TV der dette ble nevnt . Og jeg bare😲. Sa det til kona og hun bare🤣😂🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #4802 Del Skrevet 2. april 2022 Helt til tidlig 20 årene så trodde jeg faktisk at man fjernet mandlene slik at man skulle slutte å snorke 🙈 Jeg tok mandlene når jeg var 7 år og jeg hadde tydeligvis misforstått noe eller tatt en spøk på alvor fordi jeg gikk rundt i alle år etter det og trodde at jeg ikke kunne snorke lenger siden jeg tok mandlene, alle de gangene jeg sa til folk at jeg ikke snorker siden jeg hadde tatt mandlene 😳 Følte meg bra dum når jeg i tidlig voksen alder fant ut at det faktisk var fordi jeg ble så ofte syk, og at det er primært grunnen til at man fjerner dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #4803 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (På 22.3.2022 den 20.48): Trodde før at kuer være rene melkemaskiner og ikke tenkte å være gravide for å produsere melk. En gang var det program om kuer på TV der dette ble nevnt . Og jeg bare😲. Sa det til kona og hun bare🤣😂🤪 Ehm dette visste jeg ikke om før nå 😳 Trodde man alltid kunne melke kuer, 30 år og lærer fortsatt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #4804 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ehm dette visste jeg ikke om før nå 😳 Trodde man alltid kunne melke kuer, 30 år og lærer fortsatt hehe Godt det er flere. Jeg var vel også rundt 30 før det gikk opp for meg😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #4805 Del Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Godt det er flere. Jeg var vel også rundt 30 før det gikk opp for meg😆 Så da er kumelk egentlig kumorsmelk 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 2. april 2022 #4806 Del Skrevet 2. april 2022 Var godt oppi 20-årene da jeg skjønte at fyrstikker var fyr-stikker, altså stikker vi fyrer med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #4807 Del Skrevet 2. april 2022 Mollert skrev (2 minutter siden): Var godt oppi 20-årene da jeg skjønte at fyrstikker var fyr-stikker, altså stikker vi fyrer med. Igjen noe jeg første fant ut nå, så dum jeg er 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 2. april 2022 #4808 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Så da er kumelk egentlig kumorsmelk 😝 Ja? Mennesker produserer jo også bare melk når de har baby 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #4809 Del Skrevet 2. april 2022 Kaktusogsol skrev (Akkurat nå): Ja? Mennesker produserer jo også bare melk når de har baby Du tok visst ikke spøken 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. april 2022 #4810 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (8 timer siden): Du tok visst ikke spøken 😝 Det gjorde ikke jeg heller. Hva er spøken? For du har jo helt rett i at kumelk egentlig er kumorsmelk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkeramp Skrevet 3. april 2022 #4811 Del Skrevet 3. april 2022 At jeg som eneste høne på gayfest, på tross at jeg er skeiv, er lite interessant for de gutta. Bare å stålsette seg og la de gay gutta dobbeltfiste mens jeg innser at jeg kommer til kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #4812 Del Skrevet 3. april 2022 Hulderen skrev (7 minutter siden): Det gjorde ikke jeg heller. Hva er spøken? For du har jo helt rett i at kumelk egentlig er kumorsmelk. Var det som var spøken, en dårlig en hehe men vil ikke starte en diskusjon ut av dette, er ikke så viktig om man ikke tok spøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #4813 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (13 timer siden): Så da er kumelk egentlig kumorsmelk 😝 Ja så det er litt rart å drikke det egentlig. Men tror ikke menneskemelk hadde slått like godt an,pluss at det er vanskelig å produsere det i stor skala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #4814 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Ja så det er litt rart å drikke det egentlig. Men tror ikke menneskemelk hadde slått like godt an,pluss at det er vanskelig å produsere det i stor skala Vitsen falt visst ikke i god jord hos alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #4815 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Vitsen falt visst ikke i god jord hos alle Nei sånn er det noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #4816 Del Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Nei sånn er det noen ganger Humoren min er ikke for alle antar jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #4817 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Humoren min er ikke for alle antar jeg 😅 Nei folk har forskjellig humor veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 3. april 2022 #4818 Del Skrevet 3. april 2022 Dere som ikke tenkte på kumelk som ku-morsmelk, har dere tenkt over hva hønseegg er da? 🤭 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #4819 Del Skrevet 3. april 2022 mercury_ skrev (1 minutt siden): Dere som ikke tenkte på kumelk som ku-morsmelk, har dere tenkt over hva hønseegg er da? 🤭 Er mye rart folk ikke innser før man blir voksen, det ser man i denne tråden 😅 men blir god underholdning for andre da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 3. april 2022 #4820 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2011 den 22.29): Nå høres jeg sikkert utrolig kjip ut. Og det mener jeg ikke. Men når jeg leser denne tråden forstår jeg at jeg muligens er særdeles oppvakt, og at det kanskje er noe av grunnen til at jeg irriterer meg over andre og synes de sier mye dumt. Absolutt alt som er nevnt her så langt er ting jeg vet og har visst i mange år allerede, og jeg er ikke mer enn 22 år... Tenker akkurat det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå