Hulderen Skrevet 13. november 2021 #4761 Del Skrevet 13. november 2021 Anerikke skrev (På 6.6.2021 den 19.18): Jeg var godt voksen før jeg kobla ordspillet med Band Aid. 😄 Hva er ordspillet med Band Aid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2021 #4762 Del Skrevet 13. november 2021 Trodde ordtaket var «mellom barken og vreden» 🙄🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. november 2021 #4763 Del Skrevet 13. november 2021 Hulderen skrev (1 time siden): Hva er ordspillet med Band Aid? Band Aid var en stor konsert med band som hjalp (aid) barn i Afrika. Band Aid er også ordet for plaster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 13. november 2021 #4764 Del Skrevet 13. november 2021 Juliannaos skrev (3 timer siden): I 'Alle mot alle' denne sesongen hadde Birgit Skarstein samboeren sin som partner. Skjønte i dag at hun er Helene Spilling som danser med Simon i 'Skal vi danse'! I mitt forsvar hadde hun briller i alle episodene i 'Alle mot alle'. Jeg blir flau på vegne av meg selv!! Også til ditt forsvar; hun tok av seg brillene en gang eller to, og så da totalt ugjennkjennelig ut for meg som ikke har sett henne i "Skal vi danse" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 13. november 2021 #4765 Del Skrevet 13. november 2021 applestories skrev (42 minutter siden): Også til ditt forsvar; hun tok av seg brillene en gang eller to, og så da totalt ugjennkjennelig ut for meg som ikke har sett henne i "Skal vi danse" Takk:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 13. november 2021 #4766 Del Skrevet 13. november 2021 Sanglyrikk. Jeg sang, frem til jeg var noenogtyve føll og stut føll og stut over mo og myr på Bjelleklang. Siste musikkblemme er at jeg sang I told you not to paint my picture on the wall i Susanne Sundførs Delirious. Men det er I told you not to come, my victim number one. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. november 2021 #4767 Del Skrevet 13. november 2021 sofie777 skrev (3 timer siden): Band Aid var en stor konsert med band som hjalp (aid) barn i Afrika. Band Aid er også ordet for plaster. Ah, takker! Jeg visste ikke at band aid betyr plaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. november 2021 #4768 Del Skrevet 14. november 2021 Lava Anne skrev (22 timer siden): Sanglyrikk. Jeg sang, frem til jeg var noenogtyve føll og stut føll og stut over mo og myr på Bjelleklang. Siste musikkblemme er at jeg sang I told you not to paint my picture on the wall i Susanne Sundførs Delirious. Men det er I told you not to come, my victim number one. Haha, dagens 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 14. november 2021 #4769 Del Skrevet 14. november 2021 Denne er flau.. Jeg fant faktisk ut på Koss til kvelds på lørdag at Boyzvoice ikke var et reellt amerikansk boyband, men en boybandparodi med Espen Eckbo i spissen. Hørte en del på låtene deres da jeg gikk på ungsomskolen, da de først kom - i 1999 😳😬 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. november 2021 #4770 Del Skrevet 15. november 2021 jordbær86 skrev (På 22.9.2021 den 19.43): Når jeg hørte om Kontiki som barn så trodde jeg det bare var en liten flåte, og jeg skjønte ikke at det gikk an for flere personer å seile ut på havet med en liten flåte, og tenkte mye på hvordan den kunne holde. Jeg trodde dette helt til jeg begynte på vgs 🙄😄 Det var jo bare en liten flåte, da. Litt avhengig av hva du anså som "liten", så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #4771 Del Skrevet 16. november 2021 Chord skrev (På 14.11.2021 den 21.48): Denne er flau.. Jeg fant faktisk ut på Koss til kvelds på lørdag at Boyzvoice ikke var et reellt amerikansk boyband, men en boybandparodi med Espen Eckbo i spissen. Hørte en del på låtene deres da jeg gikk på ungsomskolen, da de først kom - i 1999 😳😬 Catchy musikk da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 16. november 2021 #4772 Del Skrevet 16. november 2021 Trodde i alle år at finnbiff var finner fra hval. I kid you not. Var sikkert nærmere 20år da jeg fant ut det er reinsdyr. Moralen i historien; ikke tull med barn når de spør om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 16. november 2021 #4773 Del Skrevet 16. november 2021 Dette er min nye favoritt tråd her inne. Takk ts! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 16. november 2021 #4774 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2011 den 18.10): Freestyler, rakkamakkafo! eller Freestyler, rock the microphone!, som det egentlig heter WHAT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #4775 Del Skrevet 16. november 2021 Chord skrev (På 14.11.2021 den 21.48): Denne er flau.. Jeg fant faktisk ut på Koss til kvelds på lørdag at Boyzvoice ikke var et reellt amerikansk boyband, men en boybandparodi med Espen Eckbo i spissen. Hørte en del på låtene deres da jeg gikk på ungsomskolen, da de først kom - i 1999 😳😬 😄 😄 😄 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #4776 Del Skrevet 16. november 2021 rampenissen72 skrev (15 minutter siden): Trodde i alle år at finnbiff var finner fra hval. I kid you not. Var sikkert nærmere 20år da jeg fant ut det er reinsdyr. Moralen i historien; ikke tull med barn når de spør om ting. Samme som med meg og løvbiff 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 23. november 2021 #4777 Del Skrevet 23. november 2021 Lava Anne skrev (På 13.11.2021 den 19.55): Sanglyrikk. Jeg sang, frem til jeg var noenogtyve føll og stut føll og stut over mo og myr på Bjelleklang. .... Føll og stut er ihvertfall gårdsdyr som passer inn i bildet. Jeg har alltid sunget føll og SUT, uten noensinne reflektert over hva sut var for noe. Men jeg lurte derimot ofte på hvorfor Åge Aleksandersen ville svi fuglene som var frie, ulogisk at det skulle føre til mye lys og varme. ("Fuglan som er fri, dem ska' vi svei og alt skal bli") 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 30. november 2021 #4778 Del Skrevet 30. november 2021 At influencer-trådene på KG blir brukt til å kritisere gjeldende influencer, ikke av fansen deres. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. februar 2022 #4779 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg lærte akkurat her og nå, i en alder av 37, at fauna betyr dyreliv. Jeg har alltid trodd at i "flora og fauna", så beskriver flora blomster og planter, mens fauna er mer lyng, trær. Dette har jeg ikke bare trodd, jeg har visst det. Jeg må jo ha lært det et sted. Men fauna er altså dyreliv. Må si jeg er litt i sjokk her. Og mener egentlig vi bør redefinere begrepet fauna.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2022 #4780 Del Skrevet 15. februar 2022 Livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå