Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At det var??

Har jeg tatt feil i alle mine 25 år på jorden?

Da lærte jeg tydeligvis noe nytt i dag også. :fnise:

Haha, da var det ikke bare meg :P

Og er ganske sikker på at det er vellinga i den regla, men skjønner at man tror at det er mellinga da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

Haha, jeg fikk nettopp vite hva uttrykket "å få endene til å møtes" betyr! Samboeren min og jeg sitter og diskuterer da jeg sier at jeg forstår hvorfor mange sliter med å få endene til å møtes (endene som i én and, flere ender....). Etter å ha ledd i ca en halvtime får han forklart at det er ender som i ender på et tau, og det er vanskelig å få disse endene til å møtes og å få ting til å gå rundt. Jeg har alltid sett for meg to ender som møtes nebb til nebb jeg :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fikk nettopp vite hva uttrykket "å få endene til å møtes" betyr! Samboeren min og jeg sitter og diskuterer da jeg sier at jeg forstår hvorfor mange sliter med å få endene til å møtes (endene som i én and, flere ender....). Etter å ha ledd i ca en halvtime får han forklart at det er ender som i ender på et tau, og det er vanskelig å få disse endene til å møtes og å få ting til å gå rundt. Jeg har alltid sett for meg to ender som møtes nebb til nebb jeg :sjenert:

Dette fikk meg til å tenke på Denne fra Absurdgalleriet :laugh:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

haha, det er akkurat sånn jeg har sett det for meg :fnise:

siteringen forsvant tror jeg, det er jo helt håpløst å svare fra mobil med det nye designet... 

Endret av hockeyfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har lenge trodd at det heter "onesize", men neida, onesie skal det være. :sur:

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På elkjøps gamle logo var det en elkontakt før navnet.

Når jeg var 13 så skulle jeg inn på elkjøp sin nettside for å sjekke ut den første ipaden:p så skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke fikk opp siden,  og pappa lo og sa at jeg måtte bruke o I stede for øvrig.  Gjorde det, men kom enda ikke inn. Så kom han å hjalp meg og lurte på hvorfor jeg hadde skrevet helkjop. 

Så skjønte jeg ikke hvorfor man ikke skulle ha med h 

For jeg trodde elkontakten på logoen  var en h og at det het helkjøp men at det var en stum H. 😂

Anonymkode: 36dd9...4c2

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men dette er jo et spesifikt klesplagg. Onesize fits all er jo noe annet?

Jo. Men jeg trodde disse spesifikke pyjamasene het "onesize". Derfor skrev jeg noen linjer her i tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Men jeg trodde disse spesifikke pyjamasene het "onesize". Derfor skrev jeg noen linjer her i tråden.

Ok, jeg er litt pussa og har litt tregt for det akkurat nå:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 13 så skulle jeg inn på elkjøp sin nettside for å sjekke ut den første ipaden:p så skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke fikk opp siden,  og pappa lo og sa at jeg måtte bruke o I stede for øvrig.  Gjorde det, men kom enda ikke inn. Så kom han å hjalp meg og lurte på hvorfor jeg hadde skrevet helkjop. 

For jeg trodde elkontakten på logoen  var en h og at det het helkjøp men at det var en stum H. 😂

Esso -> Tresso 

Jeg kjenner meg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere har gått på den der! Jeg må innrømme jeg følte meg som omtrent hundre år gammel av å lese at det fantes Ipad da du var 13. Det fantes ikke internett eller mobiltelefoner engang da jeg var 13! (Jada, dere som skal pirke - jeg vet internett i seg selv eksisterte, men ikke til privat bruk og sånn vi kjenner det i dag! :) ). 

Nå har jeg glemt hvorfor jeg skulle inn på denne tråden og si noe jeg var treig med å skjønne.

Anonymkode: f5037...101

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om onsie, jeg..... Onepiece, derimot..... ;-)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt om onsie, jeg..... Onepiece, derimot..... ;-)

:murvegg:

SELVSAGT klarte jeg å misforstå det også. Onepiece heter det selvsagt!

Hard start på uka for Lutetium..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hele livet at Louis skrevet slik var et jentenavn med s-en uttalt, og at kameraten min som heter det het Louie eller Luee el, og da jeg oppdaget at Louis var et guttenavn, trodde jeg fortsatt at s-en skulle uttales, at det var et sjeldent guttenavn som lignet på et jentenavn, og at kameraten min het noe annet. Jeg er 45.

Anonymkode: edc3d...205

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Willow og Jaden Smith er oppkalt etter foreldrene sine, Will og Jada.

Endret av Shinigami
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...