Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne  :plystre:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det fungerer å være ansatt som politiker, hvordan det er en jobb liksom. Hvis partiet ditt ikke sitter i regjering, hvordan kan du ha jobb da? Hvem lønner deg? 

Må man gå av som partileder hvis taper valget? Slik som Karl I Hagen og Jens Stoltenberg?

Anonymous poster hash: 45f76...0e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne  :plystre:

Haha, hvorfor trodde du det? Hva fikk deg til å tro at dette var nettsiden til et gymnas liksom? 

Anonymous poster hash: 5963b...e81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hvorfor trodde du det? Hva fikk deg til å tro at dette var nettsiden til et gymnas liksom? 

Anonymous poster hash: 5963b...e81

Neeei, jeg er så vant til å si KG når jeg snakker om Kristelig Gymnasium...  :vetikke: Tenkte jo ikke over at det kunne være forkortelsen for dette forumet  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristelig Gymnasium!!!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg også tenkte på Kristelig Gymnasium før jeg ble medlem her og bare tilfeldigvis snublet over tråder herfra i forbindelse med diverse søk...

Men dette forumet er vel mer et slags Satans Universitet for Kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på t-banen og hørt folk snakke om KG og fått laaange ører å prøvd å skjønne hvilke tråder de snakket om :ler: Men det var nok Kristelig Gym de snakket om forstod jeg etterhvert. :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det fungerer å være ansatt som politiker, hvordan det er en jobb liksom. Hvis partiet ditt ikke sitter i regjering, hvordan kan du ha jobb da? Hvem lønner deg?

Må man gå av som partileder hvis taper valget? Slik som Karl I Hagen og Jens Stoltenberg?

Anonymous poster hash: 45f76...0e6

Politiske partier er økonomiske organisasjoner som får penger fra staten basert på betalende medlemmer.

For det de tar inn, lønner de ett mindre utvalg tillitsmenn.

Stortingspolitikere ( og følgelig regjeringen) er i helhet betalt med godtgjørelse, altså ikke lønn ( det er grunnen til at de pleide å ha spesielle pensjonsretter og etterlønnsretter. Løsningen var designet i en tid, alle politikere kom fra næringsinntekt )

Man BEHØVER ikke gå fordi man taper ett valg, men det er litt som i hvilket som helst annet foretagende; du er der for å nå ett mål, og hvis du ikke klarer det, er det som regel smart å la noen annen ta over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmet meg tredve før jeg forstod at hensikten med badstue ikke er å bli tørr...

Hvis det ikke er til det, hva er det til da? Det er det jeg bruker badstuer til ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er til det, hva er det til da? Det er det jeg bruker badstuer til ihvertfall :fnise:

Man blir jo svett som fy i badstuer da, så man må jo dusje etter at man kommer ut igjen :P Vet ikke hva hensikten egentlig er, men det er jo veldig godt for kroppen og huden :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dyskalkuli og har aldri skjønt gangetabellen...  :fnise:

Anonymous poster hash: 47410...4b2

Jeg har det ikke, men kan den likevel ikke skikkelig. I tillegg penser jeg innom høyskole-matte på jobb hver dag! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

At apoteket er åpent på Søndager o.O

det må være et spesielt utvalgt, de fleste er ikke det!

Anonymous poster hash: 95b78...e2c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...