Shinigami Skrevet 11. september 2015 #4141 Del Skrevet 11. september 2015 De minner meg alltid om katter! Tror det er meninga =^_^= 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena83 Skrevet 11. september 2015 #4142 Del Skrevet 11. september 2015 Tror det er meninga =^_^= Det har jeg ikke tenkt på før..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #4143 Del Skrevet 12. september 2015 At kongen ikke gjør noen ting. Anonymous poster hash: 0571b...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 14. september 2015 #4144 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4145 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det fungerer å være ansatt som politiker, hvordan det er en jobb liksom. Hvis partiet ditt ikke sitter i regjering, hvordan kan du ha jobb da? Hvem lønner deg? Må man gå av som partileder hvis taper valget? Slik som Karl I Hagen og Jens Stoltenberg? Anonymous poster hash: 45f76...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4146 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne Haha, hvorfor trodde du det? Hva fikk deg til å tro at dette var nettsiden til et gymnas liksom? Anonymous poster hash: 5963b...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 14. september 2015 #4147 Del Skrevet 14. september 2015 Haha, hvorfor trodde du det? Hva fikk deg til å tro at dette var nettsiden til et gymnas liksom? Anonymous poster hash: 5963b...e81 Neeei, jeg er så vant til å si KG når jeg snakker om Kristelig Gymnasium... Tenkte jo ikke over at det kunne være forkortelsen for dette forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 14. september 2015 #4148 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne Kristelig Gymnasium!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. september 2015 #4149 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg trodde i lang tid at KG stod for Kristelig Gymnasium og ikke Kvinneguiden... Jeg ble mildt sagt litt forvirret av noen tråder her inne Tror nok jeg også tenkte på Kristelig Gymnasium før jeg ble medlem her og bare tilfeldigvis snublet over tråder herfra i forbindelse med diverse søk... Men dette forumet er vel mer et slags Satans Universitet for Kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. september 2015 #4150 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har sittet på t-banen og hørt folk snakke om KG og fått laaange ører å prøvd å skjønne hvilke tråder de snakket om Men det var nok Kristelig Gym de snakket om forstod jeg etterhvert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. september 2015 #4151 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det fungerer å være ansatt som politiker, hvordan det er en jobb liksom. Hvis partiet ditt ikke sitter i regjering, hvordan kan du ha jobb da? Hvem lønner deg? Må man gå av som partileder hvis taper valget? Slik som Karl I Hagen og Jens Stoltenberg?Anonymous poster hash: 45f76...0e6 Politiske partier er økonomiske organisasjoner som får penger fra staten basert på betalende medlemmer. For det de tar inn, lønner de ett mindre utvalg tillitsmenn. Stortingspolitikere ( og følgelig regjeringen) er i helhet betalt med godtgjørelse, altså ikke lønn ( det er grunnen til at de pleide å ha spesielle pensjonsretter og etterlønnsretter. Løsningen var designet i en tid, alle politikere kom fra næringsinntekt ) Man BEHØVER ikke gå fordi man taper ett valg, men det er litt som i hvilket som helst annet foretagende; du er der for å nå ett mål, og hvis du ikke klarer det, er det som regel smart å la noen annen ta over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. september 2015 #4152 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg nærmet meg tredve før jeg forstod at hensikten med badstue ikke er å bli tørr... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christinevb Skrevet 16. september 2015 #4153 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg nærmet meg tredve før jeg forstod at hensikten med badstue ikke er å bli tørr... Hvis det ikke er til det, hva er det til da? Det er det jeg bruker badstuer til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. september 2015 #4154 Del Skrevet 16. september 2015 Hvis det ikke er til det, hva er det til da? Det er det jeg bruker badstuer til ihvertfall Man blir jo svett som fy i badstuer da, så man må jo dusje etter at man kommer ut igjen Vet ikke hva hensikten egentlig er, men det er jo veldig godt for kroppen og huden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMy3 Skrevet 17. september 2015 #4155 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Endret 21. september 2015 av MyMy3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4156 Del Skrevet 20. september 2015 Anonymous poster hash: 3909d...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4157 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg har dyskalkuli og har aldri skjønt gangetabellen... Anonymous poster hash: 47410...4b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 20. september 2015 #4158 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg har dyskalkuli og har aldri skjønt gangetabellen... Anonymous poster hash: 47410...4b2 Jeg har det ikke, men kan den likevel ikke skikkelig. I tillegg penser jeg innom høyskole-matte på jobb hver dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. september 2015 #4159 Del Skrevet 29. september 2015 At apoteket er åpent på Søndager o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4160 Del Skrevet 29. september 2015 At apoteket er åpent på Søndager o.O det må være et spesielt utvalgt, de fleste er ikke det! Anonymous poster hash: 95b78...e2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå