Gjest Morello Skrevet 24. juni 2015 #3981 Skrevet 24. juni 2015 At å droppe noe også kan bety å ikke gjøre det likevel. Overhørte noen unger i 12-års alderen på bussen som sa "Nei, faen heller, vi dropper det!" og fikk litt sjokk over hvor unge de er når de begynner nå om dagen Tenkte heller ikke over cheese'n i cheeseburger før inntil nylig. Jepp, jeg var en av idiotene som spør etter cheeseburger med ost.. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3982 Skrevet 25. juni 2015 At å droppe noe også kan bety å ikke gjøre det likevel. Overhørte noen unger i 12-års alderen på bussen som sa "Nei, faen heller, vi dropper det!" og fikk litt sjokk over hvor unge de er når de begynner nå om dagen Tenkte heller ikke over cheese'n i cheeseburger før inntil nylig. Jepp, jeg var en av idiotene som spør etter cheeseburger med ost.. Herlig Anonymous poster hash: b0a51...c5a 1
Shai Skrevet 25. juni 2015 #3983 Skrevet 25. juni 2015 At å droppe noe også kan bety å ikke gjøre det likevel. Overhørte noen unger i 12-års alderen på bussen som sa "Nei, faen heller, vi dropper det!" og fikk litt sjokk over hvor unge de er når de begynner nå om dagen Tenkte heller ikke over cheese'n i cheeseburger før inntil nylig. Jepp, jeg var en av idiotene som spør etter cheeseburger med ost.. Hahah, det med cheeseburger trodde også tanten min i lange tider. Hva trodde du å droppe betyr? Jeg kan bare den ene betydningen 3
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #3984 Skrevet 25. juni 2015 At å droppe noe også kan bety å ikke gjøre det likevel. Overhørte noen unger i 12-års alderen på bussen som sa "Nei, faen heller, vi dropper det!" og fikk litt sjokk over hvor unge de er når de begynner nå om dagen Tenkte heller ikke over cheese'n i cheeseburger før inntil nylig. Jepp, jeg var en av idiotene som spør etter cheeseburger med ost.. Hva er den andre betydningen?
hog Skrevet 25. juni 2015 #3985 Skrevet 25. juni 2015 Hahah, det med cheeseburger trodde også tanten min i lange tider. Hva trodde du å droppe betyr? Jeg kan bare den ene betydningen Hva er den andre betydningen? Inntak av narkotika. Jeg har oftest hørt om det i sammenheng med å ta LSD/syre, men kan brukes om annet og for alt jeg vet. 1
Gjest Morello Skrevet 25. juni 2015 #3986 Skrevet 25. juni 2015 Hva er den andre betydningen? En måte å innta narkotika på, ja ^^
Florence Skrevet 25. juni 2015 #3987 Skrevet 25. juni 2015 At å droppe noe også kan bety å ikke gjøre det likevel. Overhørte noen unger i 12-års alderen på bussen som sa "Nei, faen heller, vi dropper det!" og fikk litt sjokk over hvor unge de er når de begynner nå om dagen Tenkte heller ikke over cheese'n i cheeseburger før inntil nylig. Jepp, jeg var en av idiotene som spør etter cheeseburger med ost.. Haha! Hadde en artig telefonsamtale med et gatekjøkken hvor jeg ba om en cheeseburger og en vanlig burger. Så spør han meg: "Skal den også ha ost?""Nei, selvfølgelig skal den ikke det. Da hadde jeg bedt om to cheeseburgere". 4
Pringle Skrevet 25. juni 2015 #3988 Skrevet 25. juni 2015 Haha! Hadde en artig telefonsamtale med et gatekjøkken hvor jeg ba om en cheeseburger og en vanlig burger. Så spør han meg: "Skal den også ha ost?""Nei, selvfølgelig skal den ikke det. Da hadde jeg bedt om to cheeseburgere". Jeg bestilte svart kaffe på restasurant, og ble spurt om jeg ville ha melk i. 2
Gjest Cel Skrevet 25. juni 2015 #3989 Skrevet 25. juni 2015 Jeg bestilte svart kaffe på restasurant, og ble spurt om jeg ville ha melk i.
Gjest Jacklost Skrevet 25. juni 2015 #3990 Skrevet 25. juni 2015 Jeg bestilte svart kaffe på restasurant, og ble spurt om jeg ville ha melk i. Hva er galt med å spørre om det? 1
Pringle Skrevet 25. juni 2015 #3991 Skrevet 25. juni 2015 Hva er galt med å spørre om det? Fordi "svart kaffe" betyr "kaffe uten melk"? 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3992 Skrevet 25. juni 2015 Her var jeg treig med å skjønne meg på østre bydel. Ofte drev folk å snakka om østre bydel her jeg bor, men kunne ikke skjønne hvor det var. Måtte manne meg opp å spørre hvor det var, og da jeg fikk svar, ga det fullt ut mening... Anonymous poster hash: 382d9...b29 1
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #3993 Skrevet 25. juni 2015 Hva er galt med å spørre om det? Svart kaffe betyr uten melk.
Gjest Jacklost Skrevet 25. juni 2015 #3994 Skrevet 25. juni 2015 Fordi "svart kaffe" betyr "kaffe uten melk"? Haha seriøst? Geez da har jeg vært treig med å skjønne det
Pringle Skrevet 25. juni 2015 #3995 Skrevet 25. juni 2015 Haha seriøst? Geez da har jeg vært treig med å skjønne det Herlig Bestill "whisky on the rocks, med is" eller "kaffe med avec" neste gang du går på bar, og se hvilken reaksjon du får 1
sofie777 Skrevet 25. juni 2015 #3996 Skrevet 25. juni 2015 (endret) En venninne av meg lurte på hvilken farge det var på den blå steinen i Bergen. Da var vi vel 17-18. Episk. Anonymous poster hash: b0a51...c5a Og jeg har en venninne som i likhet med meg har vokst opp rett utenfor Bergen. Hun bor der fremdeles, mens jeg har flyttet bort fra byen for lengst. Vi skulle møtes i byen en gang jeg var hjemme og jeg sa at vi skulle møtes ved Den blå stenen, og da visste hun ikke hvor den var, så vi måtte møtes på Festplassen i stedet. Stenen hadde vært der noen år og det var fremdeles mye biler på Festplassen, så det var et bedre sted å møtes, men når hun ikke visste hvor det var... Heldigvis for meg er det bare et par steinkast fra det ene stedet til det andre, så det var ikke noe problem for meg. Det er dessverre ikke det eneste stedet hun ikke vet hvor er hen. Edit: Vi var begge godt inne i 20-årene når denne situasjonen oppsto. Endret 25. juni 2015 av sofie777 1
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #3997 Skrevet 25. juni 2015 Har har ikke skjønt hvorfor den kalles den blå stenen. For den er jo grå. (mulig jeg er litt fargeblind men) 1
Marco-Polo Skrevet 25. juni 2015 #3998 Skrevet 25. juni 2015 Når jeg var liten trodde jeg at Oslo var et eget land, og at dialekta var et eget språk kalt "oslosk".. Tok nemlig en stund før jeg fant ut at Oslo IKKE var et eget land
Helena83 Skrevet 25. juni 2015 #3999 Skrevet 25. juni 2015 Når jeg var ca. 18 år fant jeg ut at det var noe som het Lopphavet på ordentlig. Jeg trodde frem til det at det bare var et uttrykk: "Dra på Lopphavet"
Kara W Skrevet 25. juni 2015 #4000 Skrevet 25. juni 2015 Herlig Bestill "whisky on the rocks, med is" eller "kaffe med avec" neste gang du går på bar, og se hvilken reaksjon du får Og enda morsommere blir det når noen bestiller "whiksy on the rocks, uten is". Har hørt det også. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå