UnderCover Skrevet 17. desember 2011 #341 Del Skrevet 17. desember 2011 Nøtteskall. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skjønner det nå heller. Men det er jo meg i et nøtteskall 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #342 Del Skrevet 17. desember 2011 OK, eg fekk med meg fyrst no for nokre få minutt sida at Bryan Adams sin sang Summer of 69 ikkje handlar om alt han dreiv med sumaren 1969! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. desember 2011 #343 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvor i all verden er det folk får det fra at Bryan Adams synger om sexstillingen 69?! Nå måtte jeg sjekke teksten, og den handler jo ikke om det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #344 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvor i all verden er det folk får det fra at Bryan Adams synger om sexstillingen 69?! Nå måtte jeg sjekke teksten, og den handler jo ikke om det! Den diskusjonen med forklaring er på side 10 og utover. Meningsløst å skulle diskutere det samme en gang til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. desember 2011 #345 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvor i all verden er det folk får det fra at Bryan Adams synger om sexstillingen 69?! Nå måtte jeg sjekke teksten, og den handler jo ikke om det! tror folk det? det sier seg jo selv at han synger om sommeren året 1969. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #346 Del Skrevet 17. desember 2011 Men, hæ? Har ketchup-vitsen to betydninger? Trodde tomaten bare ble kalt ketchup fordi dem ble smasha flat jeg? Skal det liksom være morsomt at det betyr "catch up" og? Vi har nok alle skjønt bare den ene betydningen av den vitsen, frem til vi hadde såpass ok engelskkunnskaper at vi ser dobbeltbetydningen, og blir utsatt for vitsen en gang til! (Gjelder jo naturligvis ikke de som har engelsk som førstespråk da) Den lille vrien er at ketchup og "catch up" (ta meg igjen) høres omtrent helt likt ut, så det blir liksom ett lite ordspill. Ikke lett å ta igjen tomatkameraten din, når du har blitt til tomatfarse heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. desember 2011 #347 Del Skrevet 17. desember 2011 Den diskusjonen med forklaring er på side 10 og utover. Meningsløst å skulle diskutere det samme en gang til. Det er meget mulig, men SANGEN HANDLER IKKE OM DET. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 17. desember 2011 #348 Del Skrevet 17. desember 2011 Måtte google opp alle fugler sangen... Trodde helt til i dag at det var "trost og stær de måtte fly" jeg og.. Bra jeg ikke er alene Hva, det trodde jeg helt til nå nettop :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 17. desember 2011 #349 Del Skrevet 17. desember 2011 Før trodde jeg de sang: Hey! We're going to eat pizza men egentlig var det HEY! We're going to Ibiza .. (Vengaboys) Og dere har vel hørt om Bonnie Tyler? Jeg trodde hun sang "Baby blue, baby blue" ... men det var visst "Bitter blur, Bitter blue" Så trodde jeg lenge at aprils-narr var april-snar. At det var en snare man lurte folk i. Men så fant jeg ut i begynnelsen av 20-årene at det var narr! Så glemmer jeg ikke den gangen jeg ville smake den nye brusen som hadde kommet på markedet, og gikk målrettet inn på en kiosk og sa "Hei, jeg skal ha en Zup!" Da fikk jeg lære at det het 7-up... For ikke å snakke om den gangen jeg skulle inn på kiosken for en venninne av meg å kjøpe en popp-is, og jeg kom tilbake med en lollipop-is, da ble hun sur fordi hun skulle ta en topp-ris... Oi, det trodde jeg helt til.. nå. Jeg var langt oppe i tenårene før jeg skjønte ordspillet i "come on, ketchup"-vitsen Hva er det dere ha skjønt som jeg ikke har? En most tomat er jo ketchup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #350 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva er det dere ha skjønt som jeg ikke har? En most tomat er jo ketchup? Ketchup - Catch up. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 17. desember 2011 #351 Del Skrevet 17. desember 2011 Før så trodde jeg at uttrykket "på nært hold", egentlig var "på nær 12". Jeg skjønte aldri hvorfor akkurat tallet 12 var brukt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #352 Del Skrevet 17. desember 2011 Det er meget mulig, men SANGEN HANDLER IKKE OM DET. "Me and my baby in a 69" Joda, den handler om sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 17. desember 2011 #353 Del Skrevet 17. desember 2011 "Me and my baby in a 69" Joda, den handler om sex. Hvis dette stemmer så er denne sangen ødelagt for min del:p Blir ikke det samme å høre den nå.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #354 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det ikke "trost og stær de måtte fly" da? Er det "trost og sne"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 17. desember 2011 #355 Del Skrevet 17. desember 2011 "Me and my baby in a 69" Joda, den handler om sex. Hvaaa? Trodde det var en 1969 flott bilmodell jeg, ikke stillinga.. Åh, nå er sangen litt ødelagt for meg og. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #356 Del Skrevet 17. desember 2011 "Me and my baby in a 69" Joda, den handler om sex. it was the summer of 69,o yeah, me n my baby in 69. Ikke "in a 69". 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #357 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det ikke "trost og stær de måtte fly" da? Er det "trost og sne"? Frost og sne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #358 Del Skrevet 17. desember 2011 Frost og sne... ups haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 17. desember 2011 #359 Del Skrevet 17. desember 2011 it was the summer of 69,o yeah, me n my baby in 69. Ikke "in a 69". Ja, da er det jo noe helt annet.. Nei, jeg liker å tro at låten er slik jeg oppfatter den, en gjenfortelling av den sommeren Kjenner dere til sjokoladen Hobby? Jeg hadde et bright øyeblikk en dag da jeg og ei venninne stod ved godtehylla. Da sa jeg til henne "vet du hva, se her, en sjokolade som heter Hobby, liksom 'få deg en Hobby, da!'". Hun så litt rart på meg og sa "jaaa, og?". Og ja.. hehe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 17. desember 2011 #360 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har blitt fortalt opptill flere ganger at det heter espresso, ikke ekspresso (som jeg pleier å si...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå